Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Riiiiiiktigt fint gympass idag. Starkare än någonsin i bänken :)

 

Klonkade även med bilen. Mystiskt började ett par varningslampor angående antisladdsystemet lysa häromdan och ringde och bokade tid med verkstaden imorse. Så vips slocknade dom idag när jag var ute och körde :)

 

Bra start på månaden, återstår att se hur den blir vid borden

 

SM final ikväll!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inget spel nu utan kände mig pigg och rapp i skallen och ägnar mig åt lite studier istället. Kollar på filmer och tar notes. Gjorde det ett tag förr men slutade av någon anledning. Dags att sluta slöa nu och göra en ordentlig insats... Utan notes känns det som att det är mycket in i ena örat och ut genom andra.

 

Spelet får således läggas efter hockeyn ikväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev inget spel ikväll heller. Har istället haft en riktigt trevlig kväll med ett gäng polare med den värdelösa SM finalen samt NHL turnering som man lyckades plocka hem trots att det såg mycket mörkt ut ett tag! Kebabpizza på det också. Riktigt gott.

 

Imorgon kanske jag hinner några givar innan jag beger mig iväg på träningsläger med fotbollslaget o blir borta till på söndag. Vi får se helt enkelt. Annars hade jag tänkt mig riktig hårdgrind när jag är tillbaka till veckan! Riktigt motiverad till spel atm faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Rooney.

Lite kuriosa bara.

Jag jobbar med din kusin(om jag minns rætt, orkar inte gå och fråga han) Andreas Wikstrøm ^^

 

Jag har en halvkusin jag inte har någon kontakt med som heter Andreas. Möjligt att han heter Wikström i efternamn :)

 

 

Var äckligt sliten efter träningslägret igår och spelade inget. Idag sov jag ut ordentligt och har mycket plock i lägenheten att göra. Så underbart väder också!

 

Fick brev från Etiopien idag och har äntligen blivit tilldelad mitt fadderbarn :) Jag fick en pojke som heter Kiros Michael. Stog inte hur gammal han är dock. Det ska bli kul att följa genom åren iallafall :)

 

Får se om jag spelar ikväll. Känner mig inte helt hundra... Tror jag tränat för hårt på sistonde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go Rooney jag håller på dig!

 

Behöver alla lyckönskningar jag kan få ;)

 

 

 

Så jävla nuts mitt vardagsrum är nu. Fixat med det sista jobbiga idag. Tråkigt är dock att xboxen levererar grafikfel. Drog en extra sladd idag bara för att slippa köpa ny xbox med HDMI och också behöva chippa den, men så kom den här skiten. Ingen aning om vad som är fel.

 

Ska ta lite bilder imorgon tänkte jag! Bäst att passa på medan det är rent och fint. Har lite grejer kvar dock. Hade tänkt köpa någon stor krukväxt att ställa i ett hörn, och något litet matbord med två stolar ska också in men jag har inte hittat något passande. Men vem fan behöver matplats egentligen, har ju gått bra att käka framför datorn i tre månader hittils :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte med säkerhet om detta är någon levling, annars är ett ord som utdelning på sin plats?

 

När betalas då denna ut? Inte sett röken av någon utdelning på kontot.

 

 

Sitter för övrigt och deklarerar, kul att bli påmind om alla bra aktieaffärer :shock: Värre blir det när 2009 ska deklareras

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den kommer automatiskt in på kontot allteftersom, kolla på öresunds hemsida för datum.

 

 

Avstämningsdatum är tidigare än det datum du får utdelningen. Blir några dagars fördröjning där när de ska skickas ut centralt.

 

Stod att avstämningsdatumet var 6:e april och utdelningsdatum 9:e april? Droppet var ju dock tidigare. Skumt

 

Får väl gratulera till segern! Rann iväg lite väl mycket i andra, vi är inte så tränade som det syntes. 8-) Sen hoppas ja inte smällen tog allt för hårt i första, inte med mening. Hade ni mixat lag? många div 3 spelare med? GG!

 

Haha den här var oväntad :) Alltså spelat match idag med U-laget. Du som är mittbacken? Vet inte om det var armbågen eller vad det var som träffade mig precis runt ögat. Lär inte ha varit allt för långt från att gå hål på ögonbrynet. Gjorde jäkla ont... Skön domare som varken blåser frispark eller för den delen av för huvudskada :rolleyes:

 

Vi har bara en trupp till både A och U lag och tar även in lite folk utifrån som inte tränar regelbundet för att spela U-matcherna. Får inte ihop till en bänk annars. Vi hade med en spelare ur A-startelvan och givetvis hela bänken, + ett par som då är utanför bänken och mer i U truppen då eller vad man ska säga.

 

Rätt kass första halvlek och istället för att spela vårt spel med kapaciteten vi har drogs vi ner i deras tempo och efter två nickmål från dem slutade första 2-2. I halvlek gick A-tränaren in och sa några snabba ord precis innan vi skulle gå ut på planen igen. Det är sjukt vad det kan påverka ett lag och vad viktig tränaren är. Vi går ut och pressar riktigt bra direkt vid avspark och sen rullade det bara på. Vi är ju givetvis bra mycket bättre tränade då vi kör exakt samma träning som den som är inför div 3 det är ett riktigt slappgäng de vi mötte :D

 

9-2 landade slutresultatet på men då fick vi några gratismål på slutet när de gett upp och jag inte riktigt vet vad som hände. Gjorde iallafall två mål, assisterade två, fick ett mål felaktigt bortdömt för offside, samt blev rånad på en solklar straff. Fick EN frispark idag. Han gillade mig den där domaren...

 

 

Så jävla fint att komma hem och se Porto leverera också FU META 8-) 8-) 8-) 8-)

 

Go poooool imorgon!! :)

 

Och guldet till Karlstad när vi ändå är igång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...