Teh_MoUsE Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Känner mig som mos i huvudet. Mmmmmmmmm potatismos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Vad är PIL för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Vad är PIL för något? Ett test följt av intervju så ger en möjhlighet till läkarstudier på karolinska institutet utan 1.9hp eller högsta betyg Spelade en session på 2h nu men lyckades inte få fram huden under hela tiden. Jävligt märkligt. Det står att HM importerar 2 filer med gamla händer som det nu är kvar 46 min på För övrigt är hostan fortfarande kvar och lika bedrövlig. Aldrig varit med om make... liksom mått bra under hela tiden men hostar uta helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Jag gjorde PIL-provet på KI förra lördagen. Riktigt jobbigt mtp tidspressen. Nästa vecka får man reda på om man gått vidare eller ej. Kan försöka svara på en del frågor om du har några, det ligger rätt färskt i minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Jag gjorde PIL-provet på KI förra lördagen. Riktigt jobbigt mtp tidspressen. Nästa vecka får man reda på om man gått vidare eller ej. Kan försöka svara på en del frågor om du har några, det ligger rätt färskt i minnet. Jo provet verkar vara krångligt. Visste du hur det skulle se ut innan? Fått tag på ett "kompendium" med 20 frågor som en kille kom ihåg dem, och enl uppgift är det ju samma frågor varje år sjukt nog Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Nu har ongame börjat hänga sig igen för mig... tiltar friskt på det nu, fixade allt som stod man skulle fixa och det funkade bra, tills idag när de har hängt sig 2 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Nu har ongame börjat hänga sig igen för mig... tiltar friskt på det nu, fixade allt som stod man skulle fixa och det funkade bra, tills idag när de har hängt sig 2 ggr Med HUD eller? Sitter och lirar utan problem atm.. (Kör utan HUD) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Jo provet verkar vara krångligt. Visste du hur det skulle se ut innan? Fått tag på ett "kompendium" med 20 frågor som en kille kom ihåg dem, och enl uppgift är det ju samma frågor varje år sjukt nog Hur gammal är du? Inga förberedelser mer än exempeluppgifterna på: http://www.pqa.net.au/ Fick ett tips om att skriva upp alfabetet också vilket var till stor hjälp på de ca. 5 frågor som berörde. Länk till kompendium får du gärna skicka! Fyller 21 i november. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Ett test följt av intervju så ger en möjhlighet till läkarstudier på karolinska institutet utan 1.9hp eller högsta betyg Spelade en session på 2h nu men lyckades inte få fram huden under hela tiden. Jävligt märkligt. Det står att HM importerar 2 filer med gamla händer som det nu är kvar 46 min på För övrigt är hostan fortfarande kvar och lika bedrövlig. Aldrig varit med om make... liksom mått bra under hela tiden men hostar uta helvete samma här... import på 0.1 händer/s så less på ongame, man blir ju inte lite sugen bara bojkotta skiten, de tar ju alla priser i efterblivenhet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Med HUD eller? Sitter och lirar utan problem atm.. (Kör utan HUD) Lirar med HUD. Känns jävligt kallt att lira utan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Lirar med HUD. Känns jävligt kallt att lira utan... gtooooooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 host host host..... Blir galen Är det månne så att värme är det enda som kommer få bort skiten. Nära nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 Kan vara skönt att lokalisera fiskar men själv hakar jag upp mig alldeles för lätt på massa siffror Jag är lite tvärt om. Utan HUD överskattar jag folks 3bet osv och blir lite för lös, sedan tycker jag det är mkt tråkigare att spela utan HUD då jag gillar att analysera stats och försöka utnytja där regsen läcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 78h spelade för månaden, 22 kvar till thailand :-) :-) Känner att det närmar sig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaiPenRai Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 hur länge blir du i thai? och vart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 hur länge blir du i thai? och vart Stannar 45 dar och kommer resa runt Gjorde något riktigt stört idag när jag och min flickvän var ute och tittade efter julklapp till mig. Från början var det tänkt att vi skulle leta upp ett springställ men säsongen för det är ju över så det var lite svårt. Går ju i pluggtankar så tankarna vreds åt att kolla på någon väska. Så vi gick till tjejens gamla arbete som är en väskbutik och hittade en Tiger som var ganska fin. Sen började damerna bakom disken plocka fram lite mulberrys o då var man ju rökt Slutade med att det blev för 8400 fast med 20% rabatt. La obv det mesta själv. Trodde aldrig jag skulle punga ut 5k på en väska Känner mig lite småsjuk i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Riktigt snygg väska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 för 8400 fast med 20% rabatt. La obv det mesta själv. Trodde aldrig jag skulle punga ut 5k på en väska Känner mig lite småsjuk i huvudet Det är 100 Smirnoff Ice på krogen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Riktigt snygg väska + Väl värt pengarna imo. En fin väska varar länge så det blir inte så dyrt om man delar på brukstiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 + Väl värt pengarna imo. En fin väska varar länge så det blir inte så dyrt om man delar på brukstiden. std är ju dock att man tappar bort 2 väskor om året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Inge jävla micro här inte, snyggt rooney Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 fyfan vad dåligt jag hade mått efter ett sånt köp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Vilka snåljåpar... kvalité kostar... Kom igen nu Rooney, Kör för fa'an. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts