Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

skickade precis friend request till rooney på fb. riktigt vågat... hoppas!!!

 

skall fan ta tillfället i akt och göra detsamma

 

Haft sjukt dålig väntillväxt på FB på sistonde så detta var ju riktigt välkommet 8-)

 

Jag har en sån här grej i mitt huvud att jag inte kan bli fb-vän med någon jag inte träffat IRL. Känns fel på nåt sätt. Gjort ett undantag en gång eller två när det krisat, men tror det får vänta i Rooneys fall. Han flyttar ju strax hit så det lär väl lösa sig på ett eller annat sätt...

 

Ska bli kul o stifta lite nya bekantspaker :D

 

Snygg väska! Jag har med en Mulberry väska som jag passade på att beställa samtidigt som jag köpte en åt tjejen för hennes födelsedag (not so hidden). Hur fick du 20% rabatt? Är det reatider eller har du tillgång till rabattkoder?

 

 

Det är mkt märkligt, men av någon anledning har dom som princip i butiken att alltid ge 15% rabatt på priset som står på lappen när folk köper mulberrys :S Sen fick vi 5% extra för att tjejen ju jobbat där då. Tyckte nästan det var lite snålt. Hade jag köpt medan hon fortf jobbat hade vi fått den till halva priset :)

 

 

Inget lir alls idag. Gör att jag nu har 5 dagar x 4h kvar av 7 möjliga. Ska väl inte vara några problem egentligen. Ingen grindlust över huvud taget bara. Inte lika stabil humörmässigt som vanligt heller då jag ju inte kunnat träna på flera veckor på grund av hostan. Iof, det här låter konstigt, jag är ju inte nånsin stabil humörmässigt när de barkar åt helvete, värre än vanligt då iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2½h lirade... Pissjobbigt med hostan men jag sprang ganska bra. För varje bra session jag har är jag sugen på att slå igen månaden så jag får se hur det har gått, riktigt spännande

 

Härligt när det blev "bästa reg" diskussion på ett bord och en någorlunda bra spelare säger till en av de sämsta nitregsen på nätverket att han tycker han är bäst :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick in 2h till men nu får de va nog... Vet inte hur det gått idag totalt men ikväll måste jag backat. Känns bra o ha fått till en ordentlig grinddag trots motivationsbristen :)

 

Fick spela hela sista sessionen utan hud igen :S Trycker på starta import, men så står det bara Auto Importing... utan att något händer. Stått still 2 timmar. Varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror du måste rensa gamla history filer för ongame

 

jag laddade ner en äldre version också, 1.11.02b verkar funka bättre

 

det löste problemet :) ty

 

 

 

En kall 3h sesse är allt vad det blev idag. Ska hem till tjejens föräldrar för lite tidigarelagt födelsedagsfirande eftersom vi reser bort! Tjejen ska få canons nya G12a :) Den ska vara mycket bra

 

1409049140.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det löste problemet :) ty

 

 

 

En kall 3h sesse är allt vad det blev idag. Ska hem till tjejens föräldrar för lite tidigarelagt födelsedagsfirande eftersom vi reser bort! Tjejen ska få canons nya G12a :) Den ska vara mycket bra

 

1409049140.jpg

 

neeeej, nej nej, inte en g12, du skulle köpt en sony nex-5 eller nex-3 eller annan spegellös systemkamera ist.

 

 

 

 

 

 

imo :roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller inte med för fem öre faktiskt. Är man intresserad av att köpa dyra klumpiga objektiv visst men annars finns ingen anledning. Går knappt att få en bättre kamera än g serien när man pratar denna sortens kamera och så har man allt gjutet från början

 

Pillat en del mer den ikväll och intrycket är fantastiskt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ujjjj va löjligt värde de vart ikväll men tro fan man backat ändå... Fick in hela 6h idag iaf som jag är mäkta nöjd med då det underlättar morgondagen också då månaden ska knytas ihop med sista 4h spel innan målet är nått :) Mkt skönt att ha bitit ihop o kört på trots att det varit så segt

 

Så månadsrapporten får ni vänta på tills imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Det är mkt märkligt, men av någon anledning har dom som princip i butiken att alltid ge 15% rabatt på priset som står på lappen när folk köper mulberrys :S Sen fick vi 5% extra för att tjejen ju jobbat där då. Tyckte nästan det var lite snålt. Hade jag köpt medan hon fortf jobbat hade vi fått den till halva priset :)

 

Vilken butik? i sthlm? tar gärna 15% på tjejen kommande födelsedagspresent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken butik? i sthlm? tar gärna 15% på tjejen kommande födelsedagspresent.

 

Nae det är väskshoppen i karlstad. Anledningen att de gör så är tydligen för att folk ska köpa den hos dom istället för att åka till sthlm och göra det, så jag antar priserna ligger lägre i stockholm

 

hur slutade månaden då =D

 

Återstår att se om 2h spel till :) Tar en liten paus nu, gick inge vidare den här sessionen heller

 

RB siffrorna fick jag av min affe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär då var det klart :) Fick springa riktigt bolt sista sessionen! Plussade 1.9k och tog igen det jag backat senaste dagarna. Visade sig vara viktigt för månaden som om jag inte vunnit detta hade blivit mkt sämre än vad jag trott. Trodde tidigare idag att jag minst skulle va 5k upp på spelet iaf (givetvis med en förhoppning om mer), men det hade jag ju då alltså inte varit om det inte varit för den här sessionen.

 

 

Spelmässigt är jag inte nöjd. Blivit sämre och sämre vad månaden lidit. Kollar på statsen och ser att min trebet är nere på 6 för hela månaden. Beror på att jag börjat syna bredare och helt enkelt inte varit vaksam nog på de nya trebethänderna som stoppats in i rangerna. För mkt maskinspel.

 

bb/100 på 4 och jag har sprungit 3k över ev säger den här. Tycker inte det känts som jag haft jättemkt flyt som grafen menar men det beror väl på setups osv som inte syns. Oerhört tacksam för att grafen visar uppåt så mkt som den gör iaf! :)

 

sadas.jpg

 

 

Bara 45%rb o det känns ju ganska surt faktiskt...

 

Allt som allt iaf 64695 händer och $7995 eller 54k sek upp! Nu kan jag semestra med gott samvete :)

 

Nöööööööjd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller inte med för fem öre faktiskt. Är man intresserad av att köpa dyra klumpiga objektiv visst men annars finns ingen anledning. Går knappt att få en bättre kamera än g serien när man pratar denna sortens kamera och så har man allt gjutet från början

 

Pillat en del mer den ikväll och intrycket är fantastiskt

 

sensorn är ju en 7e-del så stor typ och det är där all skillnad ligger, sen är kameran ungefär lika stor om man som sagt inte känner för att köpa ett riktigt teleobjektiv. Men möjligheten skadar ju inte..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sensorn är ju en 7e-del så stor typ och det är där all skillnad ligger, sen är kameran ungefär lika stor om man som sagt inte känner för att köpa ett riktigt teleobjektiv. Men möjligheten skadar ju inte..

 

Det var flera på minhembio som skrev att kameran inte alls imponerat utan större objektiv så det gjorde att jag bestämde

 

 

 

 

Massa meck innan resan att få klart nu. Visning av lägenheten på torsdag så morgondagen får till stor del vigas åt städning.

 

Har bestämt mig för att ha internet-avvänjning under resan och bara få kolla facebook, börsen och nyheter en gång i veckan och helt skippa pf.nu. Riktigt djupt rotat internetberoende jag sitter på, lite obehagligt nästan. Ska bli skönt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...