hampulito Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Drick en dl så blir det mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Drick fem dl så blir det mysigt. fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketHjorten Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Urmy din jefla sadist ska du ha ihjäl folk heheheheh!? Tog nåra klunkar nu, här ska liras =) ps. hostan är borta ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 5dl är väl ganska standard om man vill annat än bli av med hosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Ska ta en dos på 10ml till nu för detta går fan inte... Grindat med lika förjävlig hosta som vanligt i 2h nu o hade det inte varit för att jag två o fyroutade hit o dit hade jag varit tiltad deluxe Gött o få springa lite bolt Dagens timmar spelade. Får se om det blir nå mer. Idla i soffan med fotbollen till att börja med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Tog 30 ml till innan trycket på bröstet släppte och jag fick död på hostan, men då blev jag också trög i huvudet, fick ont i magen och var illamående i omgångar. Läste lite mer om medicinen sen och 5dl som ni nämner här är ju 2.5x informerad dödlig dos? De flesta jag läste om som tagit det i rus-syfte hade tagit mellan 50-200 ml och de flesta spytt Såg först senaste boardwalk empire och följde det med senaste oth. Från en genialisk serie till en mindre sas. Helvete vad dålig säsong dom driver på oth... Förstår inte att de fortsätter. Nåväl. Dags att krypa till kojs. Nya potter väntar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Spelat 50 min och klienten har fryst och borden blivit vita 3 ggr. Startat om datorn men det hjälpte inte. Verkar ju bara vara jag som har problem också. Varfööööööööör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Spelat 50 min och klienten har fryst och borden blivit vita 3 ggr. Startat om datorn men det hjälpte inte. Verkar ju bara vara jag som har problem också. Varfööööööööör Hade samma problem. Stängde av HM, sen fungerade klienten som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 ongame? samma problem isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Åh jag hatar vidriga setminare. Kan man få folda eggen här eller? Seat 5: marieto8484 ($104.45 in chips) Seat 7: JUANOVICH ($397.80 in chips) Seat 8: theRhinooo ($203 in chips) Seat 10: lepzigh ($310.45 in chips) ANTES/BLINDS marieto8484 posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP theRhinooo raises to $6, lepzigh calls $6, marieto8484 folds, JUANOVICH raises to $28, theRhinooo folds, lepzigh calls $28. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH bets $32, lepzigh raises to $94, JUANOVICH calls $94. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, lepzigh bets $188.45 and is all-in, JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 nä Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Har samma jävla problem, man vågar ju knappt lira? Stänga av HM känns ganska kallt det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Har samma jävla problem, man vågar ju knappt lira? Stänga av HM känns ganska kallt det också... Precis försökte också ikväll men samma. Fortsatte utan HM men det känns ju semikallt som sagt... Bara 3h lirat idag och det skyller jag mestadels på detta. Kommer halka efter lite i schemat. Ligger -4h efter idag. HSP på lördag så där blir det förmodligen 4h till då jag antar att jag kommer va för trött för att lira lördag kväll. Borde kunna ta igen dessa 8h i avslutningen av månaden dock. Läggdags o vända rätt dygnet nu. Upp 9 imorgon så då kan de nog bli en del grindat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Hade samma problem på ongame fast det gällde bara när jag spelade på laptopen, funkade kanon på stationära. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Finns lösning på problemet nu http://forums.holdemmanager.com/manager-bugs/38042-hm-causes-freeze-bwin-3.html#post183381 Grindade 2h utan problem nu. Sprang bra mot alla utom hjulet och det är bara som det brukar vara. Känns som han ser mina kort. Tror aldrig jag fått betalt av honom och det langas bara setups på setups jag får betala av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Aj då... Kändes som jag tappat tänket angående NOG så testade göra ett prov. Senast jag övade 3 prov efter förra hsp hade jag 17,17,18 tror jag, nu fick jag 8 Sjuka är att det kändes bra när jag satt o gjorde det. Ska de bli ett fmlprov imorn också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Går du in med självförtroende att du kommer klara av det bättre än om du gick in med dåligt självförtroende. Lättare sagt än gjort dock, sitter själv och försöker plugga in lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Går du in med självförtroende att du kommer klara av det bättre än om du gick in med dåligt självförtroende. Lättare sagt än gjort dock, sitter själv och försöker plugga in lite. Jo så är det ju... Blir ingen mer poker idag. Får lägga full fokus på detta istället. Tror det kan ge mig några poäng att repetera lite för o hitta fallgroparna. Sänggång 22.00 sen ikväll. När det hände senast har jag ingen aning om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Gjorde en till NOG del på datorn förut och fick 9 rätt. Slog mig sen ner i soffan med en utskriven del nu samtidigt som jag kollade på tennis och hade 20 Varians Läggan kommit ut också http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3QI41QA9MASK0SEA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 ska buda upp skiten i taket sen dra mig ur, moahahahhahahahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Finns lösning på problemet nu http://forums.holdemmanager.com/manager-bugs/38042-hm-causes-freeze-bwin-3.html#post183381 Det där problemet har man haft ett tag, på Betsafe då. http://forums.holdemmanager.com/poker-site-support/37431-ongame-client-freezes-when-starting-auto-import-hud.html Kass att de ännu inte kommit med en fix. Force on top är ingen höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Det där problemet har man haft ett tag, på Betsafe då. http://forums.holdemmanager.com/poker-site-support/37431-ongame-client-freezes-when-starting-auto-import-hud.html Kass att de ännu inte kommit med en fix. Force on top är ingen höjdare. Det är samma skit med pokertracker också (lirar på Betsafe). Ingen lösning där heller när jag senast kollade. Tiltade lite också på att de svarade rätt undvikande hos PT. Deras produkt är fan inte värd mycket om inte HUD-funktionen går att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Gjorde en till NOG del på datorn förut och fick 9 rätt. Slog mig sen ner i soffan med en utskriven del nu samtidigt som jag kollade på tennis och hade 20 Varians Läggan kommit ut också http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3QI41QA9MASK0SEA Hur du lyckats med 9 rätt och sedan 20 rätt nästan gång är ett mysterium Får hoppas man har variansen med sig på orddelen då minst 20ord kommer chansas på!! Lycka till imorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 gl till mig och gl till dig om 9 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 göttttttt o va klar! Är jag inte över 80p denna gång vet jag inte vad Nu tyckte jag iofs matten som slutade på 8 respektive 9p kändes bra också så Kanske ska förbereda sig på ett fml Gogo facit nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts