fsista Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 Alla färgdrag, qq +99-TT. rooney: läs aldrig mer yxels db! den där handen är såå misshandlad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 syn imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Nåja det heter inte yxelfold för inte. Kändes helt gjutet när jag spelade, magkänsla på denarios vis sas Vart en 5h session.. Trökig som fan. Backade nog Spelar väl mer senare tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 wtf Pontus Wernbloom, 24, Fotbollsspelare, Alkmaar, Holland 1. – Inte jätteaktivt. 2. – Jag har fått hem blanketterna så jag måste ju skicka in någonting. Annars kanske Sverigedemokraterna kommer in. Jag måste ju göra någonting. 3. – Jag tror tyvärr att de blåa vinner. http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7724208.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Aha slowrollad tiden ut äckliga jävla fittcpdonk Seat 1: jackinbwin ($112.55 in chips) Seat 2: gonzalez___ ($204.30 in chips) Seat 3: noon72 ($447.95 in chips) Seat 4: JUANOVICH ($200 in chips) Seat 7: HonkTheDonk ($412.15 in chips) ANTES/BLINDS noon72 posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP HonkTheDonk raises to $7, jackinbwin folds, gonzalez___ folds, noon72 folds, JUANOVICH raises to $24, HonkTheDonk calls $24. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH bets $32, HonkTheDonk calls $32. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH bets $144 and is all-in, HonkTheDonk calls $144. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN JUANOVICH shows [ , ] HonkTheDonk shows [ , ] HonkTheDonk wins $398. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Ska jag spela annorlunda? FI reg 25/21 10%3b. AQo Seat 1: san21041988 ($170.35 in chips) Seat 2: JUANOVICH ($201 in chips) Seat 3: Dis Iz Sick ($423.70 in chips) Seat 7: IHatePigs ($247.40 in chips) Seat 9: pieleapulii ($256.25 in chips) ANTES/BLINDS Dis Iz Sick posts small blind ($1), IHatePigs posts big blind ($2), PRE-FLOP pieleapulii folds, san21041988 folds, JUANOVICH raises to $5, Dis Iz Sick raises to $20, IHatePigs folds, JUANOVICH calls $20. FLOP [board cards: ,, ] Dis Iz Sick bets $25, JUANOVICH calls $25. TURN [board cards: ,,, ] Dis Iz Sick checks, JUANOVICH checks. RIVER [board cards: ,,,, ] Dis Iz Sick checks, JUANOVICH bets $48 8h spelade. Fin volym även om det var lite sådär med spelet. Ledigt imorgon då det stundar seriefinal i fotbollen i Uddevalla mot Oddevold. Spännande som fan. Ligger för övrigt 12h framför schemat i september. Mkt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 4bettar pre, annars check river imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 4bettar pre, annars check river imo Fyrbetar absolut inte pre, men annars håller jag nog med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 Fyrbetar absolut inte pre, men annars håller jag nog med.varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 varför inte? AQo spelar fantastiskt mot hans 3brange men bara ok mot hans pushrange? Känns rätt givet att vilja ta en flopp i poss med en så stark hand mot nästan alla nl200 regs som trebettar horribla ranger Min 4brange är tillräckligt vid utan AQ så där ligger den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 Ledigt imorgon då det stundar seriefinal i fotbollen i Uddevalla mot Oddevold. Spännande som fan. Lycka till! Vill ogärna ha Oddevold i division 1, räcker med Ljungskile i superettan sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 AQo spelar fantastiskt mot hans 3brange men bara ok mot hans pushrange? Min 4brange är tillräckligt vid utan AQ så där ligger den inte va har du för 4betsvärderange där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 va har du för 4betsvärderange där? Säger jag ogärna till någon jag lirar i samma games som då och då Ger bort nog med info redan här. Det viktigaste är väl hur som att man har en välbalanserad range med värde/bluff och det är min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 Säger jag ogärna till någon jag lirar i samma games som då och då Ger bort nog med info redan härhehe, vela bara få en diskussion, inte för jag tror de skulle göra nån speciell stor skillnad. Nåt PP hit eller dit? EDIT: Ja, och se till att man försvarar sig tillräckligt mot deras 3b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 wtf http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7724208.ab förmodligen är han sån som inte har någon koll alls och bara ryggar sina förortsföräldrar. Rätt sjukt annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 4bet pre aqo. om du sitter på knapp och har en 4b range där. fullare än gud så kan sett fel. mvh ta några öl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Btn vs Sb mot reg funkar 4bet pre med AQ o få in degen. Syn är helt ok också för o få värde av sämre Ax. Sak samma egentligen vilken linje du väljer pre, så länge du är balanserad och konsekvent, men har du en 4betsrange där öht så håller jag nog med Emop1 att AQo hellre hör hemma där än i synrangen som jag hellre stoppar AQs i. Som spelat tycker jag check är bättre än bet på river. Han lär syna ofta med alla par pga check turn och mot dragen vinner du med check. Han lär inte heller visa AK ofta då jag tror han barrellar AK en hel del på turn där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Fyrbet pre och som spelat wp. Argumentet att checka river för att man tror att han synar är ungefär så sjukt det kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 varför inte checka bakom med lite showdown-värde och betta sämre händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Fyrbet pre och som spelat wp. Argumentet att checka river för att man tror att han synar är ungefär så sjukt det kan bli. Vill du bluffa med AQ där för den hamnar i toppen av vår bluffrange? (för jag antar att du vill checka ner alla par). Var lägger du AK som spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 What u said ST. Ak kommer vi också få bluffa då vi kommer ha en jävla massa värdehänder då vi som spelat inte har någon fyrbetrange pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 signatur -forumit hahahaha... forumit hahaha.... Dåligt maskerad den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Ja, det är inte varje dag man tar rygg på gretkossan men här behöver intet tilläggas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 KK wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts