Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Ingen video från V-ås? Eller blev det inga fler filmklipp än inledningen med tjejmaffian och Valters invigningstal?

Men pliiiiiiiis. Jag har massor att göra. Du får ursäkta om en fyllefilm från v-ås kommer lite längre ner på priolistan. :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola skriver såhär på teamsajten:

Lisa är finsk medborgare och är därför Team Betways finska hopp i tävlingen!

Källa: http://teambetway.com/meet-the-team

Ola har fel.

wtf. jag har ju läst det förut, men inte reflekterat över det. tilt nr 2 för dagen :(

Du kan sluta tilta. Tidigare han man fått spela för vilket land man vill fast har man spelat för ett land en gång ska man fortsätta med.

Är själv svensk medborgare och har spelat mina 3 första för Finland.

Blir spännande att se vad jag får för dom nästa gång (antagligen offentlig spöstaff :( ) eftersom jag fick en snällhetsblixt förra gången när Lasse Kollind frågade mig om jag kunde spela åt Sverige eftersom det var enormt många fler finnar.

Länk till kommentar

Det här med många pokerspelares sömnproblem, är det pokern som orsakat det för de flesta, eller? För egen del hade jag enorma sömnproblem långt innan jag började lira nätpoker. För mig blev/är pokern ett sätt att fördriva tiden på nätterna, speciellt efter att jag tröttnade på nätdejting. :mrgreen:

[/vitmånad]

Länk till kommentar

Nog fanken backar Betway, men inte i närheten av de siffrorna. Det har varit övervärde i samtliga satellitsteg dock.

Äntligen ligger turren uppe. Det var något jävla fel i går, ingen av de turrar jag la upp kom upp! Jens, pls gå igenom och kolla varför? De ligger hur fint som helst i admin, men inte i klienten.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...