Jennez Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Vet du hur svårt det är att byta bildtext? Lisa får fan byta namn i stället... Men vad fan, Lisa ska spela för Sverige! Hon vill ju det själv, ska inte det vara upp till henne? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Men vad fan, Lisa ska spela för Sverige! Hon vill ju det själv, ska inte det vara upp till henne? Qué? Vad snackar du om? Vem sa att jag inte får spela för Sverige? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Qué? Vad snackar du om? Vem sa att jag inte får spela för Sverige? Ola skriver såhär på teamsajten: Lisa är finsk medborgare och är därför Team Betways finska hopp i tävlingen! Källa: http://teambetway.com/meet-the-team Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Ingen video från V-ås? Eller blev det inga fler filmklipp än inledningen med tjejmaffian och Valters invigningstal? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Ola skriver såhär på teamsajten: Källa: http://teambetway.com/meet-the-team wtf. jag har ju läst det förut, men inte reflekterat över det. tilt nr 2 för dagen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Ingen video från V-ås? Eller blev det inga fler filmklipp än inledningen med tjejmaffian och Valters invigningstal? Men pliiiiiiiis. Jag har massor att göra. Du får ursäkta om en fyllefilm från v-ås kommer lite längre ner på priolistan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Då får du väl se till att anställa en assistent. Jag har hört att poker/spelbolag täljer guld med fickkniv. Menar du att det inte stämmer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Då får du väl se till att anställa en assistent. Jag har hört att poker/spelbolag täljer guld med fickkniv. Menar du att det inte stämmer? Jag har två assistenter men inte fan hjälper det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Qué? Vad snackar du om? Vem sa att jag inte får spela för Sverige? Långt kvar till turren. Du hinner väl byta nationalitet? Vem vill vara finne liksom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Ingen video från V-ås? Eller blev det inga fler filmklipp än inledningen med tjejmaffian och Valters invigningstal? Invigningstal? Var fan hittar jag det? På internet? PirateBay? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Nog fan har PartyPoker världens sämsta klient? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Gdaily har mail. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Ola skriver såhär på teamsajten: Lisa är finsk medborgare och är därför Team Betways finska hopp i tävlingen! Källa: http://teambetway.com/meet-the-team Ola har fel. wtf. jag har ju läst det förut, men inte reflekterat över det. tilt nr 2 för dagen Du kan sluta tilta. Tidigare han man fått spela för vilket land man vill fast har man spelat för ett land en gång ska man fortsätta med. Är själv svensk medborgare och har spelat mina 3 första för Finland. Blir spännande att se vad jag får för dom nästa gång (antagligen offentlig spöstaff ) eftersom jag fick en snällhetsblixt förra gången när Lasse Kollind frågade mig om jag kunde spela åt Sverige eftersom det var enormt många fler finnar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 På tal om teamsajten: Norska mästerskapen pågår för fullt. Spelas i Nottingham. Betway har 10 spelare på plats, typ http://teambetway.com/no/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Jag har sockerbrist, jag har huvudvärk. Fan att man kan må så här illa av att sluta med vanlig läskeblask, jag förstår att narkomaner har ett helvete. Ett beroende är inte kul. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Är schizofreni också en följdverkning? edit: dålig stil att hinna editera bort dubbelinlägget från aliaskontot. Btw, du hade väl en vit månad för kanske ett år sen också? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Det här med många pokerspelares sömnproblem, är det pokern som orsakat det för de flesta, eller? För egen del hade jag enorma sömnproblem långt innan jag började lira nätpoker. För mig blev/är pokern ett sätt att fördriva tiden på nätterna, speciellt efter att jag tröttnade på nätdejting. [/vitmånad] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Om jag lyckats nu så ligger det uppe en frirulle bara för den här dagbokens läsare, i morgon lördag kl 20:00 Två priser till söndagens 50+4 SM-subsatte. Lösenord: dagbok Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Om jag lyckats nu så ligger det uppe en frirulle bara för den här dagbokens läsare, i morgon lördag kl 20:00 Två priser till söndagens 50+4 SM-subsatte. Lösenord: dagbok Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Slipper vi bara Mona så +1 Fake edit: Bara jag hittar den Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Jag har lagt upp tio turrar idag. Ingen har kommit upp än. Jag hoppas det är Prima som hickar... få se i morgon. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Drömmer mycket konstiga saker för närvarande. I natt var det om Betway och att dom gick 150k back på SM. Vet inte det var $ eller SEK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Nog fanken backar Betway, men inte i närheten av de siffrorna. Det har varit övervärde i samtliga satellitsteg dock. Äntligen ligger turren uppe. Det var något jävla fel i går, ingen av de turrar jag la upp kom upp! Jens, pls gå igenom och kolla varför? De ligger hur fint som helst i admin, men inte i klienten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Äh, jag tar ner dom och lägger upp igen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Av någon anledning fick jag en särskild lust att spela SM. Så nu finns det mer värde att hämta i satelliterna, särskilt på bubblan där jag är sämst i Sverige! Skål Jennez! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts