Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

På stars.. Nä, jag åkte som 4a JJ vs KK. Men vad ska man göra när man har en sambo som kommer hem packad som ett as och börjar tilta en?

Tack iaf! :)

:shock:

Och jag som trodde det var jobbigt med barn som kom och drog i en mitt uppe i liret. Nu vet jag bättre.

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Packad som ett as = exakt lika med = småbarn.

Har du inte sett dig själv när du supit till nån gång?

Point taken. Jag tar tillbaka och hävdar motsatsen. :oops:

Btw, ring mig Ola, jag har news (och ny tfn, därför jag inte har ditt nummer just nu).

Länk till kommentar

Hur fan kan du sluta dricka Coca nu Ola? Jag vet inte med dig men jag är överhopad med jobb.

På fredag blir det Stockholm, i påsk bär det av mot Tidaholm, Falköping, Gräfsnäs (stavning på det?) och ev Alingsås för Club Tour. Voine voine, Tjuren kommer att bli fattig (och full, så det ordnar sig). TotalFarsa och Lisa kommer förhoppningsvis ta hand om mig. Anteckna följande: kl 23.30 ska Jennez vara i säng, oavsett hur nykter han påstår att han är. Capisce?

Nästan direkt därefter bär det av mot *örk* Tallinn. Båt över dessutom, halleluja. Men som vanligt offrar jag mig för teamet. Anledningen till att det blir båt är för att Betway ska ordna en finfin liten lounge med pokerbord, PS3, Guitar Hero, brädspel - you name it! Så skåningen får ta bilen, hurra, hurra.... inte.

Jag inser att det låter för jävligt och att många skulle bytt med mig men... Life is hard. På riktigt.

Länk till kommentar

På fredag blir det Stockholm, i påsk bär det av mot Tidaholm, Falköping, Gräfsnäs (stavning på det?) och ev Alingsås för Club Tour. Voine voine, Tjuren kommer att bli fattig (och full, så det ordnar sig). TotalFarsa och Lisa kommer förhoppningsvis ta hand om mig. Anteckna följande: kl 23.30 ska Jennez vara i säng, oavsett hur nykter han påstår att han är. Capisce?
Vad ända in i bänghult får dig att tro att du kommer att lyssna på mig kl 2330 om du har ett par öl i kroppen?

Men visst, jag lovar att ge det ett ärligt försök :-P

Länk till kommentar

Jag är deprimerad... det får nämligen bli en "vit månad" nu i april. Ingen cocacola (förutom när jag spelar Irish Open och Pokerfinnkampen, kan ju inte kasta bort mina chanser i tävlingarna).

Sitter med mitt sista glas framför mig.

Ge mig lite kärlek, tack.

Men varför?

Jag har hörts det sägas att man kan ta ifrån en knarkare hans sista sil, men inte ta ifrån honom hans sista coke?

Länk till kommentar

Vad ända in i bänghult får dig att tro att du kommer att lyssna på mig kl 2330 om du har ett par öl i kroppen?

Men visst, jag lovar att ge det ett ärligt försök :-P

Manhandling är godkänt men jag ansvarar inte för mina handlingar i det läget.

Tidaholmarna kan minst tre saker; anordna pokerturrar, köra lastbil och blanda grogg. Som lagom studentikos Lundensare har jag supit ordentligt i mina dagar. Öppnar jag ett helrör stampar jag sönder korken direkt och bara kör.

Men i Tidaholm finns mina övermän. De gossarna kan dricka. Några av dem kan spela poker också faktiskt.

On the upside så har man alltid jävligt kul när man är där, det tror man inte om en stad... eh... by som Tidaholm. :D

Länk till kommentar

• Skapa nytt...