Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Jennez, jag tycker det är elakt att kalla de andra två skribenterna för odjur...HEHE 8-)

Jag utgick från att det var Ola som skulle vara skönheten men det verkar råda konsensus om att det är jag. Inte oväntat iofs, "en lagom tjock man i sina bästa år" etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite kärlek kan jag väl få för filmen, är ju bara en minut lång med fint ljud och allt.

Knappast oväntat så har sommartiden fuckat upp speltiderna på några sajter.

Detta gäller idag:

Cake: WSOP semifinal, startar 20:00. Finalen startar 23, om jag kommer dit. Fan vad sent, det innebär att jag knappast kommer köpa mig in direkt.

Bwin: Forumturren, verkar starta 20.00?

iPoker WSOP satelliten, 20 eller 21, fattar faktiskt inte i lobbyn.

Everest WSOP 22:00, är inte inkvalad, får se om jag lyckas ta mig in... kommer nog inte tat köpa mig in direkt annars.

Stars $22, får se om jag sympatispelar denna.

Annat av intresse:

Everest forumfrirullen: Rekommenderas, kl 20:00, men jag ska inte spela för kan ändå inte åka på finalen, krockar med Venedig

Betway 20:30 borde det vara, SM Veckofinal, två platser garanterade till månadsfinalen, $54 inköp.

Länk till kommentar

När du ändå är inne på ämnet, kan du sparka till pokerforum.nu klockan så den visar rätt när man postar?

Det får du göra själv, forumets klocka funkar som den ska, däremot inte din firefox. Detta dykar upp varje gång det blir sommar/vintertid.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...