Liza Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Jag är ingen Ola direkt, men jag har iaf lyckats kvala till sunday million idag för 11dollars och en satellit till pokercamp monte carlo, så håll tummarna eller jinxa mig imorgon Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Ja det är inte nöten, men ett medelpar med bara ett överkort på floppen typ, när jag leker med Movie Maker för första gången. Jag får väl lära mig allt eftersom... Nu vet jag hur det fungerar, nu ska jag bara fixa en microfon till datorn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Fixa en $50-100 satellit till PokerFinnknaset på söndag kväll så bjuder jag på övervärde. Kommer att sitta på Finlandsbåten med pissig internetuppkoppling då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Jennez, jag tycker det är elakt att kalla de andra två skribenterna för odjur...HEHE Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Jennez, jag tycker det är elakt att kalla de andra två skribenterna för odjur...HEHE Jag måste nog ha hamnat på någon annan ställe är vad jag tänkt... Trodde att alla var odjur här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Jennez, jag tycker det är elakt att kalla de andra två skribenterna för odjur...HEHE Jag utgick från att det var Ola som skulle vara skönheten men det verkar råda konsensus om att det är jag. Inte oväntat iofs, "en lagom tjock man i sina bästa år" etc. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Lite kärlek kan jag väl få för filmen, är ju bara en minut lång med fint ljud och allt. Knappast oväntat så har sommartiden fuckat upp speltiderna på några sajter. Detta gäller idag: Cake: WSOP semifinal, startar 20:00. Finalen startar 23, om jag kommer dit. Fan vad sent, det innebär att jag knappast kommer köpa mig in direkt. Bwin: Forumturren, verkar starta 20.00? iPoker WSOP satelliten, 20 eller 21, fattar faktiskt inte i lobbyn. Everest WSOP 22:00, är inte inkvalad, får se om jag lyckas ta mig in... kommer nog inte tat köpa mig in direkt annars. Stars $22, får se om jag sympatispelar denna. Annat av intresse: Everest forumfrirullen: Rekommenderas, kl 20:00, men jag ska inte spela för kan ändå inte åka på finalen, krockar med Venedig Betway 20:30 borde det vara, SM Veckofinal, två platser garanterade till månadsfinalen, $54 inköp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Bwin = 20:00 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Ty. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Ipoker = 20:00 enligt lobbyn.... Fast ser mycket skumt ut vill jag säga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Ipoker = 20:00 enligt lobbyn.... Fast ser mycket skumt ut vill jag säga Ja, jag satt och kliade mig i skallen, innan jag gav upp tänkandet. Vi kollar runt 20:00, kan bli lite när som misstänker jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Utgår alltid från "startar om" tiden.... Borde vara säkrast. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Kakan börjar tydligen 19, helt plötsligt försvann en timme där Kul med sommartid. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OJP Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Kakan börjar tydligen 19, helt plötsligt försvann en timme där Kul med sommartid. När du ändå är inne på ämnet, kan du sparka till pokerforum.nu klockan så den visar rätt när man postar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 När du ändå är inne på ämnet, kan du sparka till pokerforum.nu klockan så den visar rätt när man postar? Det får du göra själv, forumets klocka funkar som den ska, däremot inte din firefox. Detta dykar upp varje gång det blir sommar/vintertid. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Lite kärlek kan jag väl få för filmen, är ju bara en minut lång med fint ljud och allt. Den värmde. Tack. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 In med er och klonka SM nu då, 5 min kvar till veckofinalen. Övervärde för Lisa säger att Ziddax är ute och springer, antas bort... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Kall man var på kakan då... eller rättare sagt spelade halvkallt. Men bra turre, ska komma ihåg det till nästa vecka, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Ipoker = 20:00 enligt lobbyn.... Fast ser mycket skumt ut vill jag säga 21:00 var facit Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 21:00 var facit Rätt skapligt att det var idag iallafall.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 4 kvar i satten till poker camp i monte carlo.. be till klonkgudarna nu! spelade warm up istället för million men det var kallt. åkte med AJ på floppen AJT mot AQ. Kloooonk med K på turn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Railar Lisa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Kämpa Lisa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Railar Lisa Var? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 På stars.. Nä, jag åkte som 4a JJ vs KK. Men vad ska man göra när man har en sambo som kommer hem packad som ett as och börjar tilta en? Tack iaf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts