Ola Brandborn Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Uppdubblad på Ongame. Sköna spelare det finns, en kille synar dubbla omslag preflop med K:s: Q:h:, och betalar sedan av på tre gator halvpottbetar med kunghög flopp. Om man tror man leder så kanske man kan prova att höja för värde någon gång? Jag hade den absolut sämsta handen jag kunde ha såklart, däri hade han rätt. Att min sämsta hand i det läget är AK är en annan femma...
Ola Brandborn Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Tilt, utslagen på Ongame, med AA mot QQ all-in preflop, fi floppar triss och runner-runnar in färgen för extra hån, dessutom med mer marker än mig. Springer på bra på Entraction dock, 2/63 just nu, tio priser.
Ola Brandborn Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Löjligt, all-in pre med KK mot QQ mot AJ, och floppen kommer QTx. Man kan väl få ha någon out efter floppen, fast man är bäst preflop? Nere på 19 plats av 47, i stället för att satelliten hade varit över
Ola Brandborn Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Löjligt igen... Först vinner jag med AA mot TT, sedan förlorar jag med AA mot 88 potten efter. Ute på plats 24 Fan vad jag hatar poker
Liza Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Löjligt igen... Först vinner jag med AA mot TT, sedan förlorar jag med AA mot 88 potten efter. Ute på plats 24 Fan vad jag hatar poker Jag skriver under på det! Har dubbelt upp mot min motståndare hu i sm satten, då lägger nätet ner och jag kommer tillbaks med 4k och han har 17k (ca). Lyckas jobba upp så jag har chiplead igen, men torskar KK vs AT med K på floppen, gamla goda rr stegen sitter fint!
Ola Brandborn Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Lisas boytoy vann precis den där Hockey/Starsgjejen till Vancouver... nu vet jag att Lisa är flygrädd, och det är långt till Canada... Undrar om hon hejade eller antihejade? Grattis Tobbe i alla fall.
Ola Brandborn Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Iskall på Everest. Sista chansen för dagen är Salzburg... Alltså jag har gått plus på dagen men det känns som en katastrofdag ändå.
Liza Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Lisas boytoy vann precis den där Hockey/Starsgjejen till Vancouver... nu vet jag att Lisa är flygrädd, och det är långt till Canada... Undrar om hon hejade eller antihejade? Grattis Tobbe i alla fall. Hehe, ja grattis till honom! Dock så är inte jag hans förstaval att följa med på resan så vi får se vem som får den stora äran Grattis till Kalle också btw!
Saint_Bjorn Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Ber om ursäkt för alla fylleinlägg jag strösslat forumet och den här dagboken med. Ska försöka anlägga en seriös approach. Är det nån flt-action på betway?
wortex557 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 <Söndagsgrind on> Dessutom är jag happy camper, har eventuellt/troligen fått mig ett resesällskap till Irish Open bestående av pokervärldens topp-10 snyggaste tjej . Ska bara fixas med semester och liknande. Dilba?
ziddax Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Lisas boytoy vann precis den där Hockey/Starsgjejen till Vancouver... nu vet jag att Lisa är flygrädd, och det är långt till Canada... Undrar om hon hejade eller antihejade? Grattis Tobbe i alla fall. tackar
wortex557 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 edit: myyyysigt haha,jag såg ditt inlägg "pre-edit",och jag leta efter samma sak.. Dock fick den gröna duga i brist på andra
Liza Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 haha,jag såg ditt inlägg "pre-edit",och jag leta efter samma sak.. Dock fick den gröna duga i brist på andra haha snyggt att vi letade efter samma
Jennez Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Fullkomligt briljant video (som fick en grammis). Hur fan kan jag ha missat den här låten?
Ola Brandborn Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Tre kvart nu, och ingen har blivit utslagen ur SM finalsatten. Faktiskt lite kul att sitta och raila
Jennez Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Jag railar för fullt jag också! Go go go! Men hur i helvete kan ingen ha kommenterat den fantastiska videon?! Eurythmech, du kan ju lite musik, vad tycks? Egentligen inte alls min typ av musik men den här låten har jag fastnat för ordentligt av någon anledning. Och nej, inte för att de sjunger på skånska...
Jennez Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Vilka är bandet då? Riktig go låt ju. Familjen heter de. Finns några låtar med dem på youtube. Jag hade never even heard of. Helt sjukt. Det är ju poesi.
eurythmech Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Helt sjukt att en skåning missat Familjen, ja
Liza Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Tre kvart nu, och ingen har blivit utslagen ur SM finalsatten. Faktiskt lite kul att sitta och raila Så länge inte han som fick mina gratis maker igår vinner är jag nöjd
Hygglo Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Kom två i SM-satelliten... Inget tröstpris?
Jennez Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Så länge inte han som fick mina gratis maker igår vinner är jag nöjd Haha, det gjorde han!
Jennez Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Kom två i SM-satelliten... Inget tröstpris? Du får en öl i Tallinn.
Recommended Posts