hogge75 Postad 24 December , 2010 Rapport Share Postad 24 December , 2010 Det tragiska med dig, jm_j, är inte det du GÖR.Jag har själv sett dig dricka slattar ur gårdagen burkar som jag själv fimpat i... Det tragiska är folk som tycker att du är "punk" och häftig. Du är varken eller. Rikta upp ditt liv och gör ingen jävla dokusåpa över din undergång. DET om något är fåntratteri på riktigt. Märkligt inlägg att göra "comeback" på pf med. Finns det något syfte med det, eller du ville bara pissa lite på jm_j? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 Märkligt inlägg att göra "comeback" på pf med. Finns det något syfte med det, eller du ville bara pissa lite på jm_j? Jag pissar aldrig på människor i fritt fall. Däremot kräks jag på människor som uppmuntrar detta fall. Men fine, Hogge. Du är ju en moralens vita ryttare. Även du hoppas väl på att J-M ska sitta i något annat häkte, så att ni får garva lite. Eller att finnen kräks lite över bord och blomkrukor, för det är ju bara roligt... Gud så charmigt det är med en människa som dricker slattar ur ölburkar med fimpar i, och Gud så charmigt det är med att ingen jävel vill ha med fanskapet i sin bil för att han luktar så förbannat... Get real, för helvete. Jag skäms över att ha befunnit mig under samma jävla tak som ni. Men fine. Hetsa J-M lite mer. Hoppas ni själva får en glad stund. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 god jul alla pokerrävar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 Jag pissar aldrig på människor i fritt fall.Däremot kräks jag på människor som uppmuntrar detta fall. Men fine, Hogge. Du är ju en moralens vita ryttare. Även du hoppas väl på att J-M ska sitta i något annat häkte, så att ni får garva lite. Eller att finnen kräks lite över bord och blomkrukor, för det är ju bara roligt... Gud så charmigt det är med en människa som dricker slattar ur ölburkar med fimpar i, och Gud så charmigt det är med att ingen jävel vill ha med fanskapet i sin bil för att han luktar så förbannat... Get real, för helvete. Jag skäms över att ha befunnit mig under samma jävla tak som ni. Men fine. Hetsa J-M lite mer. Hoppas ni själva får en glad stund. Du ÄR ju helt hjärndöd.Snacka om att pissa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 25 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2010 är det en slump att alla som varit klistrade varit betalda tidigare? varför inte klistra pfs mest visade tråd någonsin (officedagboken)? Jag har haft fyra dagböcker klistrade (min första, den med Shahin och den med Ola och den här som jag var med och startade) och aldrig fått en spänn. De två första skapades när jag inte ens var moderator. Edit: Scheisse vilken ninjabump på den diskussionsdelen. Trodde det stod 12-24 och inte 11-24 på datumet. Nåja, God Jul alla! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 Det tragiska med dig, jm_j, är inte det du GÖR.Jag har själv sett dig dricka slattar ur gårdagen burkar som jag själv fimpat i... Det tragiska är folk som tycker att du är "punk" och häftig. Du är varken eller. Rikta upp ditt liv och gör ingen jävla dokusåpa över din undergång. DET om något är fåntratteri på riktigt. plus Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 Jag har haft fyra dagböcker klistrade (min första, den med Shahin och den med Ola och den här som jag var med och startade) och aldrig fått en spänn. De två första skapades när jag inte ens var moderator. Edit: Scheisse vilken ninjabump på den diskussionsdelen. Trodde det stod 12-24 och inte 11-24 på datumet. Nåja, God Jul alla! Törs vi hoppas på en ny DB? God Jul Själv! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 Stänger och arkiverar den här gamla trotjänaren på enda kvarvarande innehavarens begäran. Önskar alla inblandade all lycka till med allt möjligt i framtiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts