wolfmwn Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 har en liten fråga i denna dag bok nån som har erfarenhet på en sådan här kaffe maskin "Melitta Caffeo Solo" eller liknade vad för bönor är bäst för godast kaffe MVH Uffe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Skrev 2.0 på högskoleprovet och försörjde mig på sports betting. I dag 1.9 och poker. Stor skillnad? Imponerande resultat på hsp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Imponerande resultat på hsp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För trött, eller kanske för trög, men jag fattar inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För trött, eller kanske för trög, men jag fattar inteEn nypa salt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 aha... men borde inte det vara hans citat till bilden? jaja, whatever Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För åtta år sedan knegade jag på mekanisk verkstad, körde cnc styrd svarv. Hade en ett åring och en häxa till sambo. Nu knegar jag på dagis och har en nioåring och en sjuåring och en underbar sambo. Life is fucking good!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Jasså,Ola jobbade som pilot,han ser inte ut som en men ska inte döma...Man lär sig något nytt varje dag. Har inga minnen åtta år tillbaks,so it´s must ben f**kning good.I want my old life back! Ps Lite nöjd att medianålder på kvinnorna bara ökat marginellt. Skål. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Sluta deppa stofiler! Berätta vad ni gjorde för 8 år sedan istället! För åtta år sen gjorde jag "Sverige" = Stockholm osäker. Brukade vara "first in line" att dundra ut för att "kolla läget lite" om det var en eventuell polizrazzia. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För åtta år sen var jag extrem speedwaynörd, åkte på så många tävlingar jag bara kunde. Var speaker på de tävlingarna som gick i Motala, nån gång även utanför stadens gränser. Du skojar min doja? Träffade jag inte dig på den där grillfesten i Vegas (Silver Falls) i somras? Var ju bara jag och Lisa som var 25+ där.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Skrev 2.0 på högskoleprovet och försörjde mig på sports betting. I dag 1.9 och poker. Stor skillnad? Okej okej, jag är rätt stolt över min 1,8. Vet att jag aldrig bräcker dig i dylikt, vare sig där eller i vetligan. Men wtf, du är nörd och det är inte jag! I win! (eller det kanske jag är men inte lika mycket som dev iaf) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Sluta deppa stofiler! Berätta vad ni gjorde för 8 år sedan istället! Nybliven farsa. Jobbade som marknadsanalytiker på konsultbasis inom snabbrörliga konsumentvaror. Drack alldeles för mycket. För 8 år sedan hade jag mitt första fullbordade samlag. Det är fan lite läskigt, nu känner jag mig gammal Hade kunnat vara värre. Tänk om det var ditt senast fullbordade samlag.... Skrev 2.0 på högskoleprovet [not so hidden] been there, done that Gjorde jag nåt av det? Nä..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Föe 8 år sen gifte jag mig i Svenska kyrkan i Oslo sjungandes Your Song inför gråtandes ögon! Bröllopsdan firades med att se Sverige förlora mot Senegal i kvartsfinalen i VM! För övrigt mådde jag hyfsat med heltid som plåtis och deltid som brandman! Nu däremot väntar jag enbart på att få åka på turné med mina goda pokerpolare TF, MT,Jens,Lisa,Miata,Crappy,Juggler,Hygglo,Hogge,JohnH,Jarne,Dybban,Ola,Linkhorst och inte minst den gode ValterErik! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Woohoo!!! Ska bli grymt kul! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Nu däremot väntar jag enbart på att få åka på turné med mina goda pokerpolare TF, MT,Jens,Lisa,Miata,Crappy,Juggler,Hygglo,Hogge,JohnH,Jarne,Dybban,Ola,Linkhorst och inte minst den gode ValterErik! Woohoo!!! Ska bli grymt kul! Turné ??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 [not so hidden] been there, done that Gjorde jag nåt av det? Nä..... Nä, inte jag heller. Överväger att läsa till läkare eller veterinär "någon gång i framtiden" men vi får väl se. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Ska sanningen fram är jag sjukt impad av ett 2,0-resultat. Fick ihop till 1,7 och då vart det förhållandevis många poäng för att komma upp till full pott. Så jävligt wp på dig Dev och ni andra som klarat det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Säger som Jens, var grymt nöjd/stolt över 1.8, men nu är det 2 pers med 2.0 Wp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Tack. Tycker själv att det är rätt missvisande, det testar exakt sådant jag är bra på - enkel aritmatisk och verbal förmåga - och säger i mitt fall absolut nada om hur lämplig jag är för universitetsstudier. Men att utnyttja systemet äger. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Tack. Tycker själv att det är rätt missvisande, det testar exakt sådant jag är bra på - enkel aritmatisk och verbal förmåga - och säger i mitt fall absolut nada om hur lämplig jag är för universitetsstudier. Men att utnyttja systemet äger.Agreed. Skrev det i andra ring och surfade sen genom gymnasiet eftersom jag visste att det skulle räcka till de utbildningar jag hade intresse av. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Av ren nyfikenhet... Dev och Valter; har ni gjort Mensas inträdesprov? (och ja, jag vet att hsp inte mäter IQ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Sluta deppa stofiler! Berätta vad ni gjorde för 8 år sedan istället! Då va man högavlönad chef med en massa giftastankar för ens döttrar. Inte hade man spelat en pokerhand heller, online alltså. Idag arbetslöst socialfall med gifttankar för en själv. Same same but different . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Av ren nyfikenhet... Dev och Valter; har ni gjort Mensas inträdesprov? (och ja, jag vet att hsp inte mäter IQ) Nope. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Tack. Tycker själv att det är rätt missvisande, det testar exakt sådant jag är bra på - enkel aritmatisk och verbal förmåga - och säger i mitt fall absolut nada om hur lämplig jag är för universitetsstudier. Men att utnyttja systemet äger. +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Av ren nyfikenhet... Dev och Valter; har ni gjort Mensas inträdesprov? (och ja, jag vet att hsp inte mäter IQ) Nej. Inte gjort något IQ-test under ordnade former. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts