Saint_Bjorn Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Om nån har lust att trycka en laddad pistol mot min panna så är jag med glädje med också. Jens: jag hade förmodligen känt blodsmak vid 10 meter och däckat runt 20. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Om nån har lust att trycka en laddad pistol mot min panna så är jag med glädje med också. Jens: jag hade förmodligen känt blodsmak vid 10 meter och däckat runt 20. Jag fick iaf bekräftat att jag fortfarande är någorlunda snabb (kunde springa som vinden för 13-14 år sedan), men det spelar iofs ingen roll om jag bara orkar springa 30 meter... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Själv har jag inte tränat utan att skada mig dom senaste 3 gångerna, och blir trött av att lubba typ 20 min Men vafan, det går ju över, därför man tränar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Kanske dags för en träningsdagbok ? Jag håller också på att starta projekt komma i form.Träningsdagbok låter som ett steg på vägen. Starta du upp en så joinar jag. Börjar bli fläskig igen Gärna för mig! TF vill säkert också haka på, han hotade ju med att börja träna 7 dagar i veckan för inte så länge sen! Jag suger så förbannat hårt. Tyvärr ger jag antingen 100 eller 0 procent i det jag företar mig. Gissa vart träningsbiten hamnade... Måste börja röra på mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Jag är också på. Senaste årets livsstil har varit alldeles för kass. Kommit igång med träningen två gånger: första fick jag tandinfektion med hög feber och en månads träningsförbud, andra åkte jag på maginfektion med samma resultat. >.< Ska köpa träningskort igen direkt efter flytten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Ska vi satsa på att komma i form till julbordet då? Im game! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Lätt. Hur organiserar vi det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Ska vi satsa på att komma i form till julbordet då? Im game! Bring it! Lätt. Hur organiserar vi det?Alla skaffar Runkeeper? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Im in, Har runkeeper, Då får vi starte en intern grupp i runkeeper, så vi har koll Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Im in, Har runkeeper, Då får vi starte en intern grupp i runkeeper, så vi har koll Bara vi fyller på i vår Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Vad fan är runkeeper? Annars är ju en dagbok alltid ett hett tips I form till julmiddagen?! Lisa kör alltså bikini på julbordet, check! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Runkeeper går bort för min del. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Runkeeper går bort för min del.Samma här faktiskt. Jag kommer främst att köra vikter på gymmet och plussa med halvtimmes konditionspass. Eftersom ingen tar tag i det startar jag en Kom i Form-db när kidsen är i säng Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Skitbra! Den behöver dock en jävligt cool titel, det är kritiskt för allas vår framtida hälsa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Skitbra! Den behöver dock en jävligt cool titel, det är kritiskt för allas vår framtida hälsa. "Runk creeper - the fastest way to gain muscles!" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 "Biggest Loser (Jennez)"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 "Biggest Loser (Jennez)"?Jojo, det var runner-up men gick ett annat håll Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 "Biggest Loser (Jennez)"? Imo onödigt att ens skriva ut namnet.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 PS3 Jailbreakad Borde väl köpa en sån där dongel antar jag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 !old Men rätt skön nyhet ändå. Kul att det tog så lång tid innan de lyckades knäcka den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 !old Men rätt skön nyhet ändå. Kul att det tog så lång tid innan de lyckades knäcka den. Gammal och gammal. En av Sveriges ledande återförsäljare på området fick sina donglar i fredags När jag tänker efter så lär jag knappast spela mer bara för att det är gratis... ... ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Äh. Den har ju funnits i Australien i flera veckor. Jag föredrar att köpa mina spel som en ärlig människa hur som helst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Äh. Den har ju funnits i Australien i flera veckor. Jag föredrar att köpa mina spel som en ärlig människa hur som helst. That's right, rub it in whydontcha! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Äh. Den har ju funnits i Australien i flera veckor. Jag föredrar att köpa mina spel som en ärlig människa hur som helst. +1. Dessutom resulterar sånt däringa fuffens alltid i någon typ av tekniska problem som sedan leder till tilt, man slår ihjäl hela boxhelvetet och sen är sagan all. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Fastnat för den här låten (har helt missat Rockbjörnen och annat tjaffs) och så idag tänkte jag för första gången, "Fan han låter som "Snook" möter Veronica Maggio". Lol på den. Aja, riktigt bra iaf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts