Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Postad
Om nån har lust att trycka en laddad pistol mot min panna så är jag med glädje med också.

Jens: jag hade förmodligen känt blodsmak vid 10 meter och däckat runt 20.

Jag fick iaf bekräftat att jag fortfarande är någorlunda snabb (kunde springa som vinden för 13-14 år sedan), men det spelar iofs ingen roll om jag bara orkar springa 30 meter...

Postad
Kanske dags för en träningsdagbok :D? Jag håller också på att starta projekt komma i form.
Träningsdagbok låter som ett steg på vägen. Starta du upp en så joinar jag. Börjar bli fläskig igen :-(

Gärna för mig! TF vill säkert också haka på, han hotade ju med att börja träna 7 dagar i veckan för inte så länge sen! ;)
Jag suger så förbannat hårt. Tyvärr ger jag antingen 100 eller 0 procent i det jag företar mig. Gissa vart träningsbiten hamnade... Måste börja röra på mig :evil:
Postad

Jag är också på. Senaste årets livsstil har varit alldeles för kass. :( Kommit igång med träningen två gånger: första fick jag tandinfektion med hög feber och en månads träningsförbud, andra åkte jag på maginfektion med samma resultat. >.<

Ska köpa träningskort igen direkt efter flytten.

Postad
Runkeeper går bort för min del.
Samma här faktiskt. Jag kommer främst att köra vikter på gymmet och plussa med halvtimmes konditionspass.

Eftersom ingen tar tag i det startar jag en Kom i Form-db när kidsen är i säng :-)

Postad
!old

Men rätt skön nyhet ändå. Kul att det tog så lång tid innan de lyckades knäcka den.

Gammal och gammal. En av Sveriges ledande återförsäljare på området fick sina donglar i fredags ;-)

När jag tänker efter så lär jag knappast spela mer bara för att det är gratis... ... ...

Postad
Äh. Den har ju funnits i Australien i flera veckor. :P

Jag föredrar att köpa mina spel som en ärlig människa hur som helst.

+1. Dessutom resulterar sånt däringa fuffens alltid i någon typ av tekniska problem som sedan leder till tilt, man slår ihjäl hela boxhelvetet och sen är sagan all.

Postad

Fastnat för den här låten (har helt missat Rockbjörnen och annat tjaffs) och så idag tänkte jag för första gången, "Fan han låter som "Snook" möter Veronica Maggio". Lol på den. Aja, riktigt bra iaf! :-D

• Skapa nytt...