Penils Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Jag ska rösta på Piratpartiet. Alla andra partier har något grovt fel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Jag ska rösta på Piratpartiet. Alla andra partier har något grovt fel. De andra kanske dock har något rätt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Sååååååjaaaaaa! Klonkad och klar för SM på Malta!!! Det funkade ju rätt bra att lira ensam hemma med ett glas vin... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Wohooo GRATZ!!!!!! (Det du Jens Återigen är det bevisat vem som är pokerstjärnan i huset) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Sååååååjaaaaaa! Klonkad och klar för SM på Malta!!! Det funkade ju rätt bra att lira ensam hemma med ett glas vin... Grattis, cya there. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Grattis Lisa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Först railar jag Lisa till SM, sedan en polare till Unibet Open i Valencia. Jag ska byta hobby märker jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Crappy - Jens var "tyvärr" upptagen med att vinna Krukans söndagsturre Tack för gratulationerna och tack för railen Sandsater! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Grattis Lisa! Skönt att du tog hem det (med viss hjälp av mina marker) och inte äcklet som snodde min stack med tre outs på sin sida... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Crappy - Jens var "tyvärr" upptagen med att vinna Krukans söndagsturre Tack för gratulationerna och tack för railen Sandsater! Lysande!! Stor grattis till Jens också Bara för att du är den stora stjärnan i huset betyder det inte att Jens inte kan vara en stjärna han också. Om än en liten sådan. (Skojar obv) Fantastisk söndag Grattis BÅDA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Sååååååjaaaaaa! Klonkad och klar för SM på Malta!!! Det funkade ju rätt bra att lira ensam hemma med ett glas vin... Ensam!?? TF-railen satt ju som en smäck i minst en timme Stort gratz. Som jag sagt förr, bra grejer händer bra människor! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Snyggt lisa&jennex! =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 MT - japp, jag plockade honom med JJ vs 22 (all in pre). Hur svårt ska det va? Crappy - Tack så miiikket! TF - Din rail gjorde naturligtvis också susen, iaf första timmen. Så tack för den och för ditt fina stöd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Grattis! Tack PAF! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Lite smått magiskt igår. Messades fram och tillbaka hela tiden: - Hur går det? - Chippie... - Jag med... För min del var det en shorthandedturre. Jag suger rätt hårt SH men överbevisade mig själv för jag spelade faktiskt riktigt bra bitvis. Torskade en flip, vann en flip. Drog bara ut en gång och då hade jag redan monsterstack och tryckte mot en shortie med 9 outs och fett med FE på flopp. HU satte jag iofs en holk på rivern men då slowspelade fi en KK och lät mig syna billigt på en träffad flopp samt checka ner till rivern. Det finns visst lite värde kvar i världen. En superkass gubbe var med ända till FT. Så fort han betade ut var det bara att folda. Han visade alltid ett högt pocket och proklamerade att "han var tvungen att skydda handen" oavsett flopp. Sjukt roligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Grattis Jens och Lisa.... WP En liten fundering bara? Hon nickar Heylisa, hon är sitespelare för NB och skall spela SM för PAF... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Grattis Jens och Lisa.... WP En liten fundering bara? Hon nickar Heylisa, hon är sitespelare för NB och skall spela SM för PAF... What can I say... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Äsch, hon har fortfarande långt till Olas sitehorerinivåer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Lite smått magiskt igår. Messades fram och tillbaka hela tiden: - Hur går det? - Chippie... - Jag med... För min del var det en shorthandedturre. Jag suger rätt hårt SH men överbevisade mig själv för jag spelade faktiskt riktigt bra bitvis. Torskade en flip, vann en flip. Drog bara ut en gång och då hade jag redan monsterstack och tryckte mot en shortie med 9 outs och fett med FE på flopp. HU satte jag iofs en holk på rivern men då slowspelade fi en KK och lät mig syna billigt på en träffad flopp samt checka ner till rivern. Det finns visst lite värde kvar i världen. En superkass gubbe var med ända till FT. Så fort han betade ut var det bara att folda. Han visade alltid ett högt pocket och proklamerade att "han var tvungen att skydda handen" oavsett flopp. Sjukt roligt. Efter att du spelat i småland kommer du omformulera till "det finns mycket värde kvar i världen". Edit: Grattis x2. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Jag borde väl vara bland dom värsta Livesiteho.... Nio stycken har skickat mig på liveturre! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Starkt jobbat Lisa och Jens Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Jag borde väl vara bland dom värsta Livesiteho.... Nio stycken har skickat mig på liveturre! Då har jag lite kvar. Bara sex-sju siter som skickat mig på liveturrar runtom i världen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Grattis Jens och Lisa.... WP En liten fundering bara? Hon nickar Heylisa, hon är sitespelare för NB och skall spela SM för PAF... Du ska inte tro att man får nåt gratis bara för att man är sitespelare på NB. Här får man slita h*cken av sig för att kvala som alla andra till SM. Eller SÅ svårt var det ju inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Äsch, hon har fortfarande långt till Olas sitehorerinivåer. Nu ska vi se: Stars Tilt 24h Cherry Martinspoker WilliamHill Betsson Betway GNUF Paf Betfair Parbet Expekt PokerTime 5050poker Ladbrokes Titan PaddyPower Everest Bwin De flesta av ovanstående mer än en gång vardera. Har säkert glömt några på vägen också. Micke Johansson från Skåne är nog snäppet vassare ändå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts