swahnroger Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Jag såg henne först! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Vem är pinglan i mitten? Jag är också intresserad, vem fan är det? Ja, vem kan det vara, vem kan det vara? Jag gissar på att hennes namn börjar på L och slutar på isa, men hey vad vet jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Jag såg henne först! Något säger mig att mannen (nåja) på hennes vänstra sida såg henne först? Edit: Kan obv ha fel där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 I så fall... Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 *host host* 23, men mentalt nånstans närmare 65. Börjar bli redo för pension. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Det bästa med Västerås måste väl ändå vara Pizza Hut? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Urk nej, vidrigt ställe Bästa pizzerian är Maistro på gryta, omnomnom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Tack för det tipset. Men Pepperoni Lovers äger ändå! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Något säger mig att mannen (nåja) på hennes vänstra sida såg henne först? Edit: Kan obv ha fel där? Ok att jag gillar lite äldre killar, men kom igen nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Så du är available? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Ok att jag gillar lite äldre killar, men kom igen nu! Lisa, Lisa, Lisa.... DIN vänstra sida skrev han ju! Så du är available? Sry, hon gillar inte chips. It´s not a match... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Sry, hon gillar inte chips. It´s not a match... Haha... Men, jag har andra intressen också.. fotografi, eh. Och Yo! Hiphop är bomben! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Lisa, Lisa, Lisa.... DIN vänstra sida skrev han ju! Doh! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Tog du det där kortet på Jens i Egypten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 /me får en känsla av att Lisa undviker frågan om eventuella... förbindelser Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Holy shit on a stick! Det här ser riktigt intressant ut, check it out Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Holy shit on a stick! Det här ser riktigt intressant ut, check it out 1. Är det en film eller en tv-serie? 2. Har man inte sett det här förr i både Rome och Gladiator? Been there, seen it, got the t-shirt. Spela lite Juarez nu istället för bövelen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Nu har äntligen sambon fått upp semesterbilderna på fejjan. Lite bättre kvalisort på dom än mina som var tagna med mobilkameran. Nellie var rätt trött när vi kom hem. Hur somnar man annars i den ställningen Ella ägde en krokodil i typ 2 timmar, innan hon kom på att även hon ville ha en minikanot, precis som Nellie. Så vi fick krängt krokodilen till en liten stockholmskille:) Bjussar på att jag är välgödd för bilden är fanimig kul. *edit* Jens, en tvserie. Ska spela Juarez idag, promise. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Ok att jag gillar lite äldre killar, men kom igen nu! Ja han på din VÄNSTRA sida är riktigt riktigt gammal har vi hört. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Skön bild där Ella äger i poolen och har sin hang around med sig... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Det bästa med Västerås måste väl ändå vara Pizza Hut? Jävla skit, dagen efter att jag skriver det här ringer ordförande i föreningen jag är aktiv i och undrar vafan jag är. Dom sitter på Pizza Hut och har kickoff och min närvaro är behövd. Jag har inte käkat på Hutten på typ 2 år, och just nu nämner du pizza hut? Spanar du på mig? Ligger du i buskarna? Jag kommer hitta dig. Vänta bara. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 /me får en känsla av att Lisa undviker frågan om eventuella... förbindelser Haha. Jag är obv inte singel, men tack för visat intresse Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 "Vi behåller givetvis Ert CV i vårat system, om en plats skulle öppna upp sig senare" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 "Vi behåller givetvis Ert CV i vårat system, om en plats skulle öppna upp sig senare" Bästa kommentaren på länge. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts