Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Postad
TF, varför så groteskt många buy-ins?
Jag ser det som ett långsiktigt projekt. Först och främst vill jag känna att teorin sitter så jag känner mig hyfsat säker i mina beslut. Det kommer att ta tid, och säkerligen kosta lite läropengar = orsaken till att jag börjar med 100 bi.

Jag har redan fått ett par ögonöppnare som jag inser är väldigt nyttiga så det är lika bra att vara ödmjuk inför att jag till viss del måste lära om ett gäng hörnstenar i mitt tidigare game.

Postad

Du är antingen extremt bra och/eller har varit sjukt rungood om du tycker 100 buy-ins är groteskt mycket.

Postad

Helgen för mig blir luuuugn. För första gången på länge känns det som. Fast nu jinxar jag det genom att skriva det här. Inom kort ringer någon, säkerligen för mig okänd, inom företaget och skickar mig till Albanien för att dricka slivovica med ngn VIP.

Just det ja. Affe2000 är i stan. Han vill kanske supa. Fan också. Får se hur det känns ikväll. Så länge det inte är jobb så kanske jag kan gå med på det.

Postad

Året jag fyllde 18 (1998) låg denna på hitlistorna. Har blivit lite av ett paradnummer för mig på guran. Fyra ackord hela vägen. :D

Jag var tungt cool som såg Ögl-Bögl live på gamla Palladium i Lund också. ;)

Postad
100 buyins e inte mkt om variansen skrattar dig upp i ansiktet i SNGs.

Du är antingen extremt bra och/eller har varit sjukt rungood om du tycker 100 buy-ins är groteskt mycket.

100 är inte mycket om man inte är beredd att byta nivå, alternativt spelar väldigt många samtidigt (och har en taskig lina som dyker titt som tätt).

Har man edge på $10 så borde man ha man det även på $50.

Postad

Jag tar också och försöker mig på den däringa youtube-video-grejjen...

Den här låten släpptes samma år jag fyllde 18 och jag lyssnade mycket på den då. Videon är inte så bra (=ingen video alls), men låten är bra.

edit: såg just att denna post var min 500:e, yay! Det var ett bra sätt att fira sin 500:e post, med lite Strebers.

Postad

Eftersom jag och Hygglo är av samma årgång och verkar ha samma musikpreferenser fick jag en liten nostalgiklump i magen av hans postning. Strebers-plattan "Till en vän" är en av de som berört mig mest i tonåren. Det här en annan låt jag har många minnen till. Jag stod i Globen och tittade när Maiden gästade med Testament som förband. Titelspåret till både platta och turne som kom detta är år är bland det bästa Maiden gjort, och dessutom bland det sista verkligt stora.

Postad
Eftersom jag och Hygglo är av samma årgång och verkar ha samma musikpreferenser fick jag en liten nostalgiklump i magen av hans postning. Strebers-plattan "Till en vän" är en av de som berört mig mest i tonåren. Det här en annan låt jag har många minnen till. Jag stod i Globen och tittade när Maiden gästade med Testament som förband. Titelspåret till både platta och turne som kom detta är år är bland det bästa Maiden gjort, och dessutom bland det sista verkligt stora.

Ohhh

Denna klassar jag som en av dom bästa livelåtar jag hört!

Tuppaskinn!!!

Postad

100 buyins e inte mkt om variansen skrattar dig upp i ansiktet i SNGs.

Med turbo försvinner buy-in efter buy-in ganska så fort. 10 inköp försvinner ganska så snabbt i värsta fall...

Posta era "18års-låtar" :D

Viss ironi skadar inte här.

Näää... Tycker mer om den här:

• Skapa nytt...