Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Jens fixar allt! Men han är tyvärr förbjuden att smygspamma... :(

 

Här kommer förresten klippet vi gjorde i Tallinn under ECOSTT. Det skulle egentligen kommit upp på pokercampus men det sket sig. Och på förekommen anledning eftersom så många ska till Tallinn i december så kommer det här: :D

 

 

Lite intervjuer, bla med Ola, bilder från borden (Joe Hachem look alike och Cyntax) sightseeing mm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu spammas Nordicbet här också...:shock:

Finns det nåt ställe i cyberspace där man slipper Jadbäck och hans infantila anhang av fåntrattar som vill ha en gratis kortlek?

 

Hela min Facebook är full av Nordicbet.

Vart jag än vänder mig har jag någon form av Nordicbetlogga framför truten.

 

Funderar starkt på att skapa en "Hata Nordicbet-klubb" på fejjan.

Hmmm. Kanske lägger min energi på NB istället för Svepof.8-)

 

Fast nu har jag ju nämnt firman så många gånger så jag är väl införlivad i verksamheten själv.:shock:

 

GAAAAH....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GAAAAH....

 

Hahaha! Nu ska vi se... Svepof syns för lite och NordicBet syns... för mycket? :lol:

 

Ja, det var ju lite jobbigt. Vad är "lagom" för herr Lapp? Lite mer än Svepof men lite mindre än NordicBet? ;)

Ska genast ta upp det med cheferna och se vad vi kan göra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara flika in en grej Jennez...:-(

Ditt och Eriks spammande på Facebook är och förblir patetiskt.

Den lilla respekt jag hade för er är på väg ner i septitanken.

Ingen är ledsnare än jag.:cry:

 

Jaja, må så vara. Jag är själv ingen stor fan av facebook-spammande. Nu var det dock lite "krissituation" då grabbarna grus inte fick ihop så många gubbar till turren som jag hade hoppats. Jag behövde helt enkelt rädda deras och mitt eget face.

 

Filmen är ju bara en kul grej.

 

Jag har inte spammat tidigare på facebook och det är ingenting jag tänker fortsätta med (utom i "nödfall") så du kan vara lugn Lappen... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan, ni fattar inte hur mycket jobb det är med att skicka 10 småbarnsfarsor till Tallinn. Men nu börjar min del av uppdraget snart bli klart.

 

Varför är ni så meckiga? Ni vill spela en turre i Tallinn. Självfallet vill ni pressa ut lite extra värde alternativt klonka er in. Inga konstigheter. Men nu när ni fått det ena och eventuellt inte lyckats med det andra så brinner det i huvet på er.

 

Här får ni checklistan:

1. Boka flyg till Tallinn.

2. Boka ett hotellrum.

3. Köp in på plats.

 

För er latmaskar finns också tvåstegsprogrammet. Några hundringar dyrare men bekvämare:

1. Sätt in €650 på ert NB-konto.

2. Maila/PM:a/Ring/sms:a mig och säg att ni vill köpa ett paket.

 

Slut. Frågor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan, ni fattar inte hur mycket jobb det är med att skicka 10 småbarnsfarsor till Tallinn. Men nu börjar min del av uppdraget snart bli klart.

 

Varför är ni så meckiga? Ni vill spela en turre i Tallinn. Självfallet vill ni pressa ut lite extra värde alternativt klonka er in. Inga konstigheter. Men nu när ni fått det ena och eventuellt inte lyckats med det andra så brinner det i huvet på er.

 

Här får ni checklistan:

1. Boka flyg till Tallinn.

2. Boka ett hotellrum.

3. Köp in på plats.

 

För er latmaskar finns också tvåstegsprogrammet. Några hundringar dyrare men bekvämare:

1. Sätt in €650 på ert NB-konto.

2. Maila/PM:a/Ring/sms:a mig och säg att ni vill köpa ett paket.

 

Slut. Frågor?

 

Som den ickebarnsägare jag är har jag bokat hotell till 9 PFmoderatorer. Jag har bokat ett helt eget chartrat flyg från arlanda då övriga bor i skåne. Det enda som önskades från din sida var väl bokning/reservering av plats i turrarna? Förutom elefantridningen då...

 

Om det är nakna dealers, som du sagt att det var där borta, så kommer du/ni garanterat få bra reklam på köpet för din kvart i telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan, ni fattar inte hur mycket jobb det är med att skicka 10 småbarnsfarsor till Tallinn. Men nu börjar min del av uppdraget snart bli klart.

 

Varför är ni så meckiga? Ni vill spela en turre i Tallinn. Självfallet vill ni pressa ut lite extra värde alternativt klonka er in. Inga konstigheter. Men nu när ni fått det ena och eventuellt inte lyckats med det andra så brinner det i huvet på er.

 

Här får ni checklistan:

1. Boka flyg till Tallinn.

2. Boka ett hotellrum.

3. Köp in på plats.

 

För er latmaskar finns också tvåstegsprogrammet. Några hundringar dyrare men bekvämare:

1. Sätt in €650 på ert NB-konto.

2. Maila/PM:a/Ring/sms:a mig och säg att ni vill köpa ett paket.

 

Slut. Frågor?

 

Va fan, det är ju första gången vi småbarnsfarsor lämnar nästet efter navelklippet. Cut us some slack!

 

Nästa gång är vi säkert 20 småbarnsfarsor som ska åka och då fixar vi (nog :roll: ) allt själva.

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...