devalanteriel Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 En bättre fråga vore: varför surfar du på arbetstid?
TotalFarsa Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 En bättre fråga vore: varför surfar du på arbetstid?Äter lunch. Multiballer liksom.
bjoelle Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Finns på svenska! Det som är det tuffaste med spelet. Att engelska titlar översätts till svenska hör ju inte till vanligheterna direkt. Vad det gäller lärande till NDS är det väl typ braintraining-spelen kan jag tänka mig, finns ju lite olika titlar där.
TotalFarsa Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Finns på svenska! Det som är det tuffaste med spelet. Att engelska titlar översätts till svenska hör ju inte till vanligheterna direkt. Vad det gäller lärande till NDS är det väl typ braintraining-spelen kan jag tänka mig, finns ju lite olika titlar där. Awesome! Lär bli ett köp där då
Illvillja Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Vilken lång lunchrast du har. Han e ju kommunalare, det betyder att man har rast först 2 timmar på morgonen innan man måste "arbeta" på morgonfikat, sedan rast ett par timmar till innan lunch. Repeat på eftermiddagen.
XeroxFin Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Vilken lång lunchrast du har. host,,, http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7253270.ab host,,, glashus,,, hosthost.
MikeTime Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 host,,, http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7253270.ab host,,, glashus,,, hosthost. Nu har ju jag ett s.k övervakningsjobb vilket innebär att jag kan vara inloggad på t.ex fb hela skiftet utan att det drabbar någon. Tyvärr fattar inte de som mäter vår internetaktivitet detta men vi ska väl inte ha för höga krav på dom kanske. Jämför med att du är inloggad på pf när du kör ett grindpass på fem timmar - är du aktiv på pf i fem timmar då? Edit: såklart håller jag i princip med dig...
devalanteriel Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 MikeTime, professional stalker
Liza Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Simpsons-samlingen har utökats. Nu stolt ägare av alla 13 säsonger på dvd
devalanteriel Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Säsong 20 släpptes på dvd härom dagen också, iväg och köp! Har du alla snyggt uppradade bredvid varandra på hyllan?
Liza Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Ja jag såg det, en hyllning till att de fyller 20 år Konstigt eg att de släpper s.20 efter s.13... Hoppas det över 7 säsonger då? Jag vill ju se avsnitten i "rätt" ordning. Simpsons är som mina favoritkarameller, man ska inte ta för många på en gång utan en i taget så att man riktigt njuuuuter av dem Och ja, de står i ordning på rad i hyllan!
Liza Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Nostalgi. New York 2007. Innan släppet av Simpsons The Movie. Inne på Kwik-E-Mart drickandes en... (squishee, för er som inte vill förstå) Jag köpte även med mig hem Buzz Cola och Krusty O´s(som fortfarande är helt oöppnade..):
devalanteriel Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Ja jag såg det, en hyllning till att de fyller 20 år Konstigt eg att de släpper s.20 efter s.13... Hoppas det över 7 säsonger då? Jag vill ju se avsnitten i "rätt" ordning. Simpsons är som mina favoritkarameller, man ska inte ta för många på en gång utan en i taget så att man riktigt njuuuuter av dem Och ja, de står i ordning på rad i hyllan! Jag som inte är en tv-människa hade faktiskt inte sett mer än kanske totalt ett par säsonger av Simpsons för ett par år sedan. Nu har vi plöjt igenom dem bakifrån med start s20. Är på s13 och ser s21 och s22 simultant, fast det går rätt lågsamt.
Liza Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Jag som inte är en tv-människa hade faktiskt inte sett mer än kanske totalt ett par säsonger av Simpsons för ett par år sedan. Nu har vi plöjt igenom dem bakifrån med start s20. Är på s13 och ser s21 och s22 simultant, fast det går rätt lågsamt.
TotalFarsa Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Sry, inget slår "Spider Pig, Spider Pig, does whatever a Spider Pig does". De senaste åren har jag nog bara sett deras specialshower som Treehouse of Horror. I övrigt tycker jag simpsons har blivit rätt meh. Nu väntar jag in kommentar från Lisa i stil med "DU är rätt meh!".
Saint_Bjorn Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Bästa Simpson-scenen imo. Hittar den inte på tuben så får försöka återge den: Homer ska starta företag och sitter vid skrivbordet och läser en bok om marknadsföring. <klipp> Boken ligger i papperskorgen. Homer läser "Marketing for Dummies". <klipp> Boken ligger i papperskorgen. Homer läser "Dictionary". Så jäkla bra! Bara det att läsglasögonen får honom att se intelligent ut är vansinnigt kul.
Liza Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Nu väntar jag in kommentar från Lisa i stil med "DU är rätt meh!". Det var du som sa´t!
miata91 Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Sry, inget slår "Spider Pig, Spider Pig, does whatever a Spider Pig does". De senaste åren har jag nog bara sett deras specialshower som Treehouse of Horror. I övrigt tycker jag simpsons har blivit rätt meh. Nu väntar jag in kommentar från Lisa i stil med "DU är rätt meh!". Tycker du är rätt TF...
sulla Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Tror jag måste citera ett råd som Homer ger Bart. "Att försöka är första steget till ett misslyckande". Blir nog inte bättre än så.
TotalFarsa Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Tycker du är rätt TF...That's it, you just made the list.
XeroxFin Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Bästa Simpson-scenen imo. Hittar den inte på tuben så får försöka återge den: Homer ska starta företag och sitter vid skrivbordet och läser en bok om marknadsföring. <klipp> Boken ligger i papperskorgen. Homer läser "Marketing for Dummies". <klipp> Boken ligger i papperskorgen. Homer läser "Dictionary". Så jäkla bra! Bara det att läsglasögonen får honom att se intelligent ut är vansinnigt kul. 16.00 in i "And Maggie Makes Three", säsong 6. http://www.watchthesimpsonsonlinestreaming.com/2010/07/simpsons-6x13-and-maggie-makes-three.html Streamlänkar är väl ok?
hefo Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Bästa Simpson-scenen imo. Hittar den inte på tuben så får försöka återge den: Homer ska starta företag och sitter vid skrivbordet och läser en bok om marknadsföring. <klipp> Boken ligger i papperskorgen. Homer läser "Marketing for Dummies". <klipp> Boken ligger i papperskorgen. Homer läser "Dictionary". Så jäkla bra! Bara det att läsglasögonen får honom att se intelligent ut är vansinnigt kul. Jag gillar när han ringer och kollar aktiekursen på Animotion... Automatisk telefonröst: "Animotion, up one and one half." Homer: "Yahoo!" Automatisk telefonröst: "Yahoo, up 6 and a quarter." Homer: "Huh? What is this crap?" Automatisk telefonröst: "Fox broadcasting, down 8."
Recommended Posts