Gå till innehåll

Bästa rakeback sidan?? Värt det ?


FishFTW

Recommended Posts

Gokväll alla glada fredags-grinders.

 

Jag har lirat ganska mycket på svs 2.5/5 och känner att det vore kul att prova en annan sida, gärna med rakeback. Bara pga att jag spelar så pass mycket. Eller jag lirar iaf 4 bord åt gången, kanske 80-100 h i månaden.

 

Är det för det första nå bra värde i att lira, tex på Fatbet som har 50% rakeback. Eller är rakebacken i verkligheten inte så stor?

 

Vore kul att höra hur det ligger till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst, svs har endast 2,5% i rake på cg gentemot dom flesta andra sidor där det är 5%, men så enkelt är det väll igentligen inte att säga att det inte spelar någon roll.

För en förlorande spelare eller en +/-0 spelare bör en rakeback som utbetalas i en klumpsumma x antal gånger per månad var bättre än svs:s 50% reducering direkt i potten. En förlorande spelare ser inte röken av dom extra kronorna han behåller i potten om han ändå 30 min senare förlorar sin stack, men om han istället "säkrar" sin rake via RB så får han iaf ännu en chans att spela för pengarna då dom kommer i en klumpsumma istället för att vara direkt effektiva på bordet.

 

(Vin är gott men hoppas mina poster är begripliga ikväll iaf)

 

/ Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fatbet tror jag bara är skit numera.

Dels Eurobord, sättet att kalkylera raken på, och minimumraken på 50Euro/dagen.

 

Detta kan vara jättefel !

 

Själv spelat på FATBET och vet att det rejkades mycket MEN det är ju det som inte fiskarna vet.

Vet inte hur Fatbet är idag, inte spelat där på säkert ett halvår men det va fan så lönsamt ...även utan rb:n.

 

Med högre/sämre avgifter desto mindre grinders.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...