CashIsKing Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 Aha vet inte om jag formulerat mig konstigt på något inlägg, nej men jag komma fortfarande spela mitt vinnande spel, och förhoppningsvis komma jag ligga på samma pluss + en shysst rakeback. thanks för alla svar. Peace Citera
Arnan Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 Aha vet inte om jag formulerat mig konstigt på något inlägg, nej men jag komma fortfarande spela mitt vinnande spel, och förhoppningsvis komma jag ligga på samma pluss + en shysst rakeback. thanks för alla svar. Peace nick på svs tack Citera
Kenan83 Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 nick på svs tack ImFullOfShit Kom igen, vem spelar vinnande på 25/50 och tänker så här? Citera
proxi Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 argast i stan? Argast i Sverige? Citera
Arnan Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 ImFullOfShit Kom igen, vem spelar vinnande på 25/50 och tänker så här? troligen han Citera
Akalla Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Hur stor är skillnaden på klassen på spelarna på tex 50$ och 100$ på de olika siterna som erbjuder rb? Är det bättre med en högre rb% för att spelet generellt är dåligt eller är det bättre med en site som har lägre % rb för att dom inte drar till sig så många rb grinders? sorry för ot men lite nyfiken. Citera
Recommended Posts