Gå till innehåll

NL100 (RAKEBACK) Tips och hjälp


CashIsKing

Recommended Posts

Ne fy fan, jag klarar inte av mer än fyra bord, spelar inte mitt spel om det är mer än fem, blir stressigt. 4stycken bord är lagom och slipper överlappning.

 

Men jag kan lägga ut mycke tid på grind, tiden spelar ingen rol, 8h/dag är ok. 18-01 kan man lira då.

 

hur bör man spela för att förlora så lite som möjligt av sin rulle och tjäna in så mycket som rake-back som möjligt?

 

Spela tight ABC-poker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne fy fan, jag klarar inte av mer än fyra bord, spelar inte mitt spel om det är mer än fem, blir stressigt. 4stycken bord är lagom och slipper överlappning.

 

Men jag kan lägga ut mycke tid på grind, tiden spelar ingen rol, 8h/dag är ok. 18-01 kan man lira då.

 

hur bör man spela för att förlora så lite som möjligt av sin rulle och tjäna in så mycket som rake-back som möjligt?

 

Spela tight ABC-poker?

 

hahahahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för 4000 i rb skulle, enligt mina överslag, innebära typ 175k händer nl100 (8k i rake). överslag gjorda baserat på fr, sh är lösare, så räknar vi med det så blir det kanske 150k händer.Spelar man 400 händer i timmen blir det inte mer än 375 timmar i månaden. lycka till!

 

 

Iofs, men jag menade att jag totalt skulle rejka 4000€, och då får jag tillbaks 2k€, men hursomhelst jag märker nog av detta.

 

Jag menar vad brukar normalt sätt en grinder som spelar 4-5 bord NL100 spela ihop på en månad ? vi säger att han snittar 6-8timmar / dag. Någon med erfarenheter av detta ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

hur bör man spela för att förlora så lite som möjligt av sin rulle och tjäna in så mycket som rake-back som möjligt?

 

 

:shock: WTF?! Ska du förlora pengar av din rulle? Varför spela då? Skippa rakebacken och kliv ner i nivåer och bli vinnande istället. RB bör ju bara vara en liten "bonus" Ska du lira 4 bord lär du aldrig kunna dra in mer på RB än vad du kan göra på spelet om du utvecklar dig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äkliga Jävla Rb Grinders Ge Mig E4000 Så Ger Jag Dg E2000 Tllbaka Jag Tar Netteller Etc. Så Slipper Du Garanterat överlappning å Det Går På 5 Min Inte Illa Va 2000 Euro För 5 Min Din Förbaskade Nolla Och Efter Ett Par Månader Kan Vi Höja Din Deal Till 60% Rb Mannen Lägg Ner Pokern Din Fjant

 

Jack Vegas är Nog Något För Dig Där Funkar Abc-poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äkliga Jävla Rb Grinders Ge Mig E4000 Så Ger Jag Dg E2000 Tllbaka Jag Tar Netteller Etc. Så Slipper Du Garanterat överlappning å Det Går På 5 Min Inte Illa Va 2000 Euro För 5 Min Din Förbaskade Nolla Och Efter Ett Par Månader Kan Vi Höja Din Deal Till 60% Rb Mannen Lägg Ner Pokern Din Fjant

 

Jack Vegas är Nog Något För Dig Där Funkar Abc-poker

 

argast i stan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- OK -

 

Jag har spelat på SvS och inte haft nån rakeback under två år, varit vinnande spelare på från 5-10sek till och reg på 25-50sek, skulle jag ge ut mitt SS nick skulle förmodligen de flesta känna igen mig.

 

Nu vill jag ta spelandet på en lägre nivå för mindre pengar, då jag har saker som att betala hyra, jag har bilen, jag har andra räkningar som bör betalas. Och jag drar in runt 50-70k på NL100, på mitt spel, mitt vinnande spel, det är vad jag gjort de 2 senaste månaderna de va inte det jag undra, jag har fixat en deal på 50%, så jag undrade bara ett par saker som på försat inlägget, ty.

 

 

Detta är la ett forum btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äkliga Jävla Rb Grinders Ge Mig E4000 Så Ger Jag Dg E2000 Tllbaka Jag Tar Netteller Etc. Så Slipper Du Garanterat överlappning å Det Går På 5 Min Inte Illa Va 2000 Euro För 5 Min Din Förbaskade Nolla Och Efter Ett Par Månader Kan Vi Höja Din Deal Till 60% Rb Mannen Lägg Ner Pokern Din Fjant

 

Jack Vegas är Nog Något För Dig Där Funkar Abc-poker

 

HAHAHAHHAHAHA!

Roligaste människan på länge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- OK -

 

Jag har spelat på SvS och inte haft nån rakeback under två år, varit vinnande spelare på från 5-10sek till och reg på 25-50sek, skulle jag ge ut mitt SS nick skulle förmodligen de flesta känna igen mig.

 

Nu vill jag ta spelandet på en lägre nivå för mindre pengar, då jag har saker som att betala hyra, jag har bilen, jag har andra räkningar som bör betalas. Och jag drar in runt 50-70k på NL100, på mitt spel, mitt vinnande spel, det är vad jag gjort de 2 senaste månaderna de va inte det jag undra, jag har fixat en deal på 50%, så jag undrade bara ett par saker som på försat inlägget, ty.

 

 

Detta är la ett forum btw?

 

Du har formulerat dig lite knepigt dock.

 

Iaf... runt 8h bör du nog spela nl€100 för att få tbx €4k skulle jag tippa.

Spelstil... ju mer lag du spelar desto mer rejkar du ju självklart. Såvida nätverket inte har dealt rake. Då får alla fjollor dela på raken bara de får en delad hand. Så där lönar det sig att spela 10/4 eller liknande fjollspel.

 

Men som sagt... grindar du 4 bord 8h per dag så kan du nog lätt kvittera ut en ganska snygg skattefri månadslön förutom dina vinster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- OK -

 

Jag har spelat på SvS och inte haft nån rakeback under två år, varit vinnande spelare på från 5-10sek till och reg på 25-50sek, skulle jag ge ut mitt SS nick skulle förmodligen de flesta känna igen mig.

 

Nu vill jag ta spelandet på en lägre nivå för mindre pengar, då jag har saker som att betala hyra, jag har bilen, jag har andra räkningar som bör betalas. Och jag drar in runt 50-70k på NL100, på mitt spel, mitt vinnande spel, det är vad jag gjort de 2 senaste månaderna de va inte det jag undra, jag har fixat en deal på 50%, så jag undrade bara ett par saker som på försat inlägget, ty.

 

 

Detta är la ett forum btw?

 

Du drar in 50-70k och börjar yra om hur du ska förlora så lite som möjligt och vill ha €2K=20k sek för det. Kan du utveckla så man förstår poängen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha rakebacken som en extra lön, därav runt 20k.

 

För er som inte spelat på 25-50 vet inte hur variansen är där, man kan plussa 50 k en kväll för att sedan ha en dålig/otur dag backa 6inköp snabbt.. Mycke farligt ifall man inte har riktigt feta rulle dvs.... Hade det förr då jag inte hade nåra utgifter etc... Men jag har köpt bil, lägenhet, prylar te lyan osv.. Så jag har börjat om på en annan client.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...