Gå till innehåll

Världsrekordvecka på PokerStars


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Hej,

 

Det har blivit bestämt att det blir max 35000 deltagare och att taket inte höjs.

 

Det är givetvis tråkigt att inte alla som vill spela i turnering kan göra det men det är samtidigt roligt att se hur stort intresset har varit för den här turneringen.

 

Vi kommer därför att försöka hålla ett liknande försök, med ett högre deltagartak, inom ett antal månader.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 128
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter och försöker regga mig till 35000 personersturneringen. Så fort någon avreggar sig klickar jag register. Jag har även script som gör att jag inte behöver klicka att det är okej att den drar 11$ från kontot så bör vara relativt snabb.

 

Men jag hinner ändå inte. Klickar på mindre än 1 sec från det att någon avreggar sig. Har försökt kring 6 gånger nu.

 

Är dessa platser reserverade åt de som kvalade in tidigare men som blev utkastade eller måste jag helt enkelt bli snabbare?

 

[edit] Nu testade jag även att sitta och klicka frenetiskt var reg knappen poppar up. Så måste ha klickat på mindre än 0.2 sec, men det räckte ändå inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det bara för mig hela stars laggar sönder ? Fryser var 3 sekund ungefär, nästan omöjligt o spela.. Känns jävligt kul o förlora några hundra $ på grund av att skitsidan inte fungerar som den ska.

 

Hade 6-7 satelliter uppe och åkte ur alla för att det var helt omöjligt att spela, och blev sitout i en kvart i sunday million. Jävligt kul!

 

och är inte fel på mitt internet eller så, ongame, full tilt, ladbrokes och party fungerar perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10,000spelare SnG kommer att börja visas i lobbyn den 27 december och de startar när 10 000 spelare är registrerade.

 

För att hitta turneringarna, gå till PokerStars lobby och välj ‘Sit & Go’ och ‘Alla’.

 

Angående dessa turrar:

 

Once one tournament is full, it will start immediately and be replaced by another event

 

...låter som att det kommer rulla turrar hela tiden, och således ständigt borde finnas en öppen för registrering.

 

Up to 10 tournaments will run during the weekend of December 27-28, 2008

 

...låter som att så inte kommer att vara fallet.

 

Har kollat efter dem, både under SnG/All och SnG/Multi table, men utan framgång. Har provat med SnG-filtret också, men det är dels rätt osmidigt, och dels verkar jag bara kunna filtrera fram DoN-turrar när jag använder filtret (kan passa på o slänga in en fråga om det - varför är det så?).

 

så.. Hur ligger det till? Är det slut med 10k-manna SnGs, finns de inte öppna för registrering hela tiden eller har jag bara missat dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är lite lurigt att rega sig till 35k-turren, men jag kom på ett knep som funkade. När "register" kommer upp, klicka sig fram bara men tryck inte "ok" förrän nästa gång man ser det går att regga sig...på så vis är det större chans att hinna...

 

Gjorde först så men kom sedan på att det med stor sannolikhet är en fördröjd siffra som visas så det spelar nog ingen roll. Man skall nog helt enkelt bara ha tur.

34996 alldeles nyss men kom inte in ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men nu har de något sorts kösystem. Men jag förstår inte om jag är med i kön eller inte. :(

 

Verkar fungera som så att så länge man är köad så får man inte upp Register-knappen igen trots att det går under 35000. För mig så har det alltid slutat med "Tournament is full" efter en stund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...