Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

fungerar inte för mig, 24h kommer upp men inga bord synliga. Unibets klient kommer inte ens upp...

Fick f.ö. detta från unibets support 20.01

We have technical problems with our poker server. Please try again within 30

minutes.

Best Regards

Unibet Customer support

Fast, det är klart, lite positiva måste dem väl vara...

Postad

Laggade som tusan inatt; satt vid en SnG. Blindsen hann stiga som sjutton eftersom folk blev disconnectade hela tiden.

Jag åkte på två snytingar och var nere på 2,5BB. Satt i BB och knappen minihöjde, jag har A9 och tänkte "what the hell", klickar i raise-all-in-rutan medan SB funderar. Knappens tur igen, ska syna 0,5BB till men blir disconnectad och jag plockar hem potten! :shock:

Lite roligt... Spelade visserligen ingen roll för jag åkte ut lite senare, på plats 5...

/G

Postad

För mig har det fortsatt krångla. Jag märker att alla nu börjat spela på B2B igen, utom jag..

Det är bara på den här datorn som jag sitter vid nu som det inte fungerar. När jag startar någon av B2B-klienterna får jag följande meddelande: "The Poker Client cannot be started. An error occurred while updating the software. Please try again later.". Inte heller någon av http://www.24hpoker.com eller http://www.bestpoker.com kan jag komma in på. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har redan avinstallerat klienterna och startat om datorn och försökt med allt som jag kan tänka mig.

Tror dock att det finns kunnigare folk på PF.nu så jag ger det ett försök. Nån som kan tänkas komma med en möjlig lösning på problemet?

//G

Postad

Hey, jag har unibet och samma problem, jag ringde till supporten, de sa att någon/några hade gjort ett hackförsök igår kväll och att några kan ha problem att komma in på sidan men att det skulle åtgärdas så fort som möjligt..när vet jag dock inte.

cheers

Postad
Hey, jag har unibet och samma problem, jag ringde till supporten, de sa att någon/några hade gjort ett hackförsök igår kväll och att några kan ha problem att komma in på sidan men att det skulle åtgärdas så fort som möjligt..när vet jag dock inte.

cheers

Tack guta. Skönt att höra något om det iaf. Även bra att man inte behöver krångla till det med omformatering osv. Om jag tolkade det rätt så ska det plötsligt börja fungera för oss som haft problem.

Återigen, tack!

//G

Postad

Hackerproblem?

Är dom alvarliga nu, skyller på hackare.

Inte fan kan alla deras problem orsakas av hackare heller!?

Är de hackade var och varannan dag då.

Finns det nått uns av sanning i det eller är det usla bortförklaringar bara?

Postad
Hackerproblem?

Nja, det är nog inte hackers varje dag. Men poker och bettingsajter har under de senaste åren varit utsatt för hot av olika grupperingar.

SVT/Rapport hade för inte så länge sen ett inslag om detta, flera företag därbland 24hbet (tidigare namn) fanns med på listan över hotade företag.

Då det inte är allt för svårt att sänka ett nätverk så kanske fler försöker ?

Postad
Hackerproblem?

Hackat o klart, enligt bra källor.

Expekt hade liknande problem förut och idag låg Partypoker nere, där är det dock oklart om hackers hade med saken att göra. Paryt menade att det låg nere för service men man vet ju aldrig....

Postad

som AAsson och guta tillhör jag. (även kubo ser jag nu)

Allt på min dator funkar utom hemsidan till 24hpoker.com och min unibetklient.

24hpokerklenten kasta jag ur dator och kommer inte åt någon ny så den har jag ingen aning om ifall den skulle fungerat.

Troligen inte.

Av unibet får jag samma svar som någon av er fick, att det kommer när det kommer typ...hackare som varit framme.

Av 24hpokers support fick jag svar via mail att skicka dit vad jag hade för operativsystem och brandvägg och internetleverantör.

Kan det vara så att vi har någon gemensam nämnare? :(

Om ni kommer på någon lösning eller kommer i gång så posta gärna här.

Postad

Snackade med unibets support för 2 timmar sen och tjejen jag pratade med sa at det fungerar för vissa medans det inte går för andra (som mig). Iaf så bad hon om min ipadress och när jag frågade varför hon behövde den så hade hon inte nåt svar på det... Verkar konstigt... jaja får väl hoppas det kommer igång tills imorrn