Gå till innehåll

Allt om serverproblem hos B2B!


TANDEMCYKELN

Recommended Posts

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Visst faan är den nere. :evil: Reggade mig vi 17 tiden, o redan får jag känna av deras skit server som verkar gå ner. Kommer nog att skita i bonusen tror jag.

 

Surt att det gick ner. Å andra sidan är det väl inte hela världen, andra sajter går ju också ner ibland. 24h har dock blivit avsevärt mycket bättre sista månaderna och det borde inte vara långt kvar till 100% driftsäkerhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då har man råkat ut för en serverkrash också... andra dagen man lirar... funkade bra igår och gillade verkligen siten... om de splittar degen mellan de som var kvar i sit n gon så lär man väl ge den ett till försök.. men känns inte helt bra... läste denna tråd innan man reggade sig men hoppades att det skulle vara fixat.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka andra siter dras med samma problem?

 

Jag får ofta ett problem som bara drabbar mig och det är att fönstret blir helt grått eller så kan man inte se korten.

Någon annan som råkar ut för samma sak?

För mig hjälper bara en omstart av klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst faan är den nere. :evil: Reggade mig vi 17 tiden, o redan får jag känna av deras skit server som verkar gå ner. Kommer nog att skita i bonusen tror jag.

 

Surt att det gick ner. Å andra sidan är det väl inte hela världen, andra sajter går ju också ner ibland. 24h har dock blivit avsevärt mycket bättre sista månaderna och det borde inte vara långt kvar till 100% driftsäkerhet.

 

Ehhh, joo det är "hela världen" När jag spelar om pengar så vill jag inte oroa mig för en server krash(lr vad det nu är för fel), speciellt inte om jag är i en stor pott som jag nu var.

 

Skulle vara kul o höra från killen från 24h som postar här på PF ifall dom vill vara en seriös aktör på marknaden lr inte, då så här många driftstopp som jag har läst på forumet att dom haft så verkar dom vara ett par amatörer (tycker jag).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om teknikerna har semester och har ersatts av någon Samhall-praktikant som mekar med sladdarna på chans just nu. :twisted::twisted::twisted:

Teknikerna fick gå för gott tidigare i våras då det visade sig att 24h hade jävligt tajt med pengar efter att ha varit alltför frikostiga med reloadbonusar. Samhall-praktikanten har fått fullt ansvar. Good stuff.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...