Gå till innehåll

SvS lurar skåningar


gdaily

Recommended Posts

"totalmente estupido" känns faktiskt inte särskilt enigmatiskt för oss lekmän heller.

 

Nä, men det kanske "Si eres totalmente estupido este billete se puede revocar, pero nadie est tan idiota" gör, vilket gör att man snabbt ögnar förbi hela texten och således inte uppmärksammar just orden "totalmente estupido". Så på just den punkten tycker jag nog att vi kan frikänna skåningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 115
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hade du läst tråden så hade du förstått. Antar att läsa inte är din starka sida..

 

Känns väääldigt konstigt att han påpekar att plåtarna är lika. Om inte det är olika plåtar för olika platser (finner det väldigt osannolikt) så är en scam inte helt otänkbart där dem redan har biljetter till matchen men ser en chans att få tillbaka pengar för resa och boende. Riktig sjuk grej isf.

 

Det är inte så att jag springer runt och missförstår saker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Okej"

 

"totalmente estupido" känns faktiskt inte särskilt enigmatiskt för oss lekmän heller.

 

 

De biljetter jag fick satt ihop med biljetter till Arsenal -Chelsea med texten

"Tickets may be returned if you are a dense prick and completely out of your mind. No normal person wants to miss this."

 

Det är klart man tycker synd om grabbarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så att jag springer runt och missförstår saker.

 

 

Jag ägnar mig mer åt att förstå.

 

Du är mystisk, du är smart, du har många poster och du är skäggig !

Leta upp några märkliga ord på din internet-ordlista så du får känna dej lite smart så här i juletider.

 

...om du nu inte hinner bli bannad !

 

 

 

SRY OT - alkoholens fel !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför tror normalbegåvade människor alltid att med/motmänniskor som använder för den normalbegåvade obekanta ord emellanåt medvetet krånglar till saker och ting? Varför dyker det här bjäbbet om att slå i ordböcker alltid upp?

 

Är det något slags självförsvarsmekanism, för att förhindra sig själv från att ta in alla konvergerande tendenser som pekar mot att man själv kanske inte har samma förmåga att processera omvärlden, exempelvis genom att berika sitt språkbruk genom banala företeelser som samtal och läsning, som dessa med/motmänniskor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också hem samma reklambrev ifrån svenskaspel för några månader sedan. Det sitter alltså ett antal "fotbollsbiljetter" till diverse stormatcher i en lång remsa.

 

Förutom dessa biljetter har jag bestämt för mig att det medföjde ett brev, där det då rimligtvis (kommer inte ihåg exakt) står om någon slags tipskanpanj.

 

Måste även tillägga att om man faktiskt har hållt dessa biljetter i handen, kännt på kvalitén på pappret, och ändå tror att det är riktiga matchbiljetter till några av Europas hetaste matcher......

 

SÅ ÄR MAN FAN HELT UTVECKLINGSSTÖRD!!!!!!

 

Hur kan du inte räkna med att vi har minst en utvecklingsstörd i landet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...