Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Är de flesta filmerna midstakes och uppåt eller finns det <NL50 filmer?

Finns en NL50 film, ett par NL100 och ett par 5-10 sek. NL50 blir det förmodligen inte så mkt i framtiden, däremot kommer det bli en hel del videos på NL100.

• Svars 635
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Finns en NL50 film, ett par NL100 och ett par 5-10 sek. NL50 blir det förmodligen inte så mkt i framtiden, däremot kommer det bli en hel del videos på NL100.

Okej, låter bra. Skönt att ni gör videos på SvS med, blir väl att signa ikväll.

Postad
Det som lärs ut under en NL100 vid går definitivt att applicera på NL25. Även det mesta som lärs ut i en NL1000 vid går att använda på NL25.

så varför inte göra nån video på NL25 om NL100-grindarna ändå kan applicera samma strategier på NL100?

Postad
för han vill tjäna lite mer pengar samtidigt som han spelar in? ;-)

kanske han vill tjäna pengar samtidigt som han skriver inlägg på PF ;-)

Det som lärs ut under en NL100 vid går definitivt att applicera på NL25. Även det mesta som lärs ut i en NL1000 vid går att använda på NL25.
Postad
är ju inte superskoj kolla på en video där motståndarna inte tänker öht-

mm i grund och botten handlar det om nåt sånt här. Man hittar liknande fisk på NL100 som på NL25, dock är det fler bättre spelare som är mer givande att spela mot i instruktionssyfte.

Postad
Är ljudet väldigt lågt på erat gratisprov eller har jag bara dålig hörsel?

Det är det, spelade in med den inbyggda micen på min macbook. Efter en massa krångel hittade jag dock en extern mic som funkade med den så ljudet är bra på resten av filmerna.

Postad
Det är det, spelade in med den inbyggda micen på min macbook. Efter en massa krångel hittade jag dock en extern mic som funkade med den så ljudet är bra på resten av filmerna.

Byt ut gratisfilmen mot en med bra ljud istället, Campustomtar. Ni ska visa framfötterna i gratisprovet. :-)

Postad

Fullkomligen älskar Eisens sätt att spela MTT´s. Consp gav mig inte så mycket då min spelstil är något liknande men Eisen får en att vilja starta upp 20+ bord och börja autoraisa. Grymt skön Lagig stil.