Gå till innehåll

Pokercampus.se


rosjon

Recommended Posts

Kostar 200 kr/månad, ingen registreringsavgift, forumet är endast tillgängligt för medlemmar. Vi hoppas såklart på att få igång lite mer givande handanalyser och diskussioner i övrigt än på andra ställen. Kommer inte gå att bara vara medlem på forumet/bara medlem för filmerna.

 

Låter riktigt bra. Gratis = dålig kvalité

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 635
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hädanefter kommer INGEN som har samröre med pokercampus att posta i denna tråden då vi ej vill att spamfiltreras eller hamna i onåd pga att vi bryter pf.nu:s regler (detta är ej påtvingat av pf.nu på något vis utan vi själva som inser att denna tråd liknar mer en reklampelare än en "om"-tråd för tillfället) angående saker som dessa. Detta kommer vara en tråd där ni som medlemmar kan diskutera siten, vill ni kontakta pokercampus så får ni hitta andra sätt att göra det på. Löpande info om siten kommer att finnas just på siten. *signing off*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När trycker i flash för att få upp videon i fullskärm så kommer den upp på min vänstra (lilla skärmen) fast vill ha den på högra. Nån som vet om man kan fixa detta på något sätt, typ "dra" över den, eller om sajten måste programmera in nåt?

 

edit: Kör jag fantv kommer den dock upp på det ställe den är när jag trycker på fullskärmsknappen... Aja, mejlar dom sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När trycker i flash för att få upp videon i fullskärm så kommer den upp på min vänstra (lilla skärmen) fast vill ha den på högra. Nån som vet om man kan fixa detta på något sätt, typ "dra" över den, eller om sajten måste programmera in nåt?

 

 

Det är pga utav dina inställningar i windows... Den är beroende på vilken skärm du har som primär skärm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var en väldigt informativ trailer :roll:

 

 

menmen, ska inte gnälla. Däremot känns det ju +EV att vänta ett tag tills bibloteket fått lite fler filmer innan man köper sin första månad. För filmerna som lagts upp ligger väl kvar i evig tid?

Å andra sidan kanske man förlorar en jävla massa pengar på att inte inneha kunskapen som bjuds under en månad eller två så snart som möjligt.

 

Avvaktar nog lite recensioner själv trots allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu kommer dom tydligen inte svara om jag frågar något i denna tråd men nån annan kanske vet...

 

kan man avbryta medlemskapet när som helst om man köper ett sånt där bronsmedlemskap (1 månad alltså)? Nån som vet?

 

 

Köper du en månad så köper du väl en månad?

Jag tror inte att man kan köpa ett medlemskap, tanka alla filmer och sen stänga det för att sedan kräva tillbaka 189kr.

 

Jag kanske förstod din fråga fel men hur som helst så känns den underlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köper du en månad så köper du väl en månad?

Jag tror inte att man kan köpa ett medlemskap, tanka alla filmer och sen stänga det för att sedan kräva tillbaka 189kr.

 

Jag kanske förstod din fråga fel men hur som helst så känns den underlig.

 

typ hos DC reggar man kortet så dom drar summan varje månad automatiskt, tänkte om de va samma här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...