Gå till innehåll

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

lolz skulle plugga/städa/gå en mil idag.... nu har jag spelat en dunderfisk i 5h, typ tagit igen så jag är minback för månaden. Han har dock 2bi kvar på bordet så lämnar inte honom riktigt än

Postad
lolz skulle plugga/städa/gå en mil idag.... nu har jag spelat en dunderfisk i 5h, typ tagit igen så jag är minback för månaden. Han har dock 2bi kvar på bordet så lämnar inte honom riktigt än

Spelat emot spegeln eller?!?!!?

OH SNAP!!

Postad

Fi är nit...

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 624574

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

UTG: $200.00

MP: $488.75

CO: $220.60

BTN: $37.00

Hero (SB): $225.40

BB: $206.00

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with A :heart: Q :diamond:

1 fold, MP raises to $4, CO raises to $15, 1 fold, Hero calls $14, 1 fold, MP calls $11

Flop: ($47.00) 9 :club: A :diamond: K :spade:(3 players)

Hero checks, MP checks, CO bets $28.00, Hero calls $28, MP folds

Turn: ($103.00) 3 :heart:(2 players)

Hero checks, CO bets $51.50, Hero calls $51.50

River: ($206.00) K :heart:(2 players)

Hero checks, CO bets $126.10, Hero calls $126.10

Postad
Fi är nit...

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 624574

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

UTG: $200.00

MP: $488.75

CO: $220.60

BTN: $37.00

Hero (SB): $225.40

BB: $206.00

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with A :heart: Q :diamond:

1 fold, MP raises to $4, CO raises to $15, 1 fold, Hero calls $14, 1 fold, MP calls $11

Flop: ($47.00) 9 :club: A :diamond: K :spade:(3 players)

Hero checks, MP checks, CO bets $28.00, Hero calls $28, MP folds

Turn: ($103.00) 3 :heart:(2 players)

Hero checks, CO bets $51.50, Hero calls $51.50

River: ($206.00) K :heart:(2 players)

Hero checks, CO bets $126.10, Hero calls $126.10

Hur nit?

Du slår ju inte mkt sas. Spelar ingen roll att det bara finns 6 combos av AA,KK,AK om det är de enda händerna fi har i sin range.

Postad
Hur nit?

Du slår ju inte mkt sas. Spelar ingen roll att det bara finns 6 combos av AA,KK,AK om det är de enda händerna fi har i sin range.

Han spelade typ 19/17 har jag för mig men ingen jättesample, tänkte samma sak när jag synade ner. QQ/AQ är ju helt ologiskt att han spelar på detta viset så när river föll och hans kombos huggs ännu snävare hatade jag bara migsjälv lite och synade av. Han kommer ju vara helt polariserad i sin range men så tråkigt att folk kan vara det till bara nöter i dessa spots :-(

Postad
heh har försökt det, men fixart ändå inte. Sjukt imponerande att gå så mkt imo, och WP med vikten mä. Malmö 15-18:e för min del. Skulle kunna dricka vår vikt i sprit då, över en gtfo-disskution 8-)

Var det du som var grym på biljard?

Postad
tycker valrhona är lite överskattat, ska man bara äta för njutningens skull föredrar jag tryffelchoklad.

i ärlighetens namn vet jag inte själv, men kollade dolce vita avsnittet med ken två gånger igår :) fruuuktansvärt underhållande

Postad

folk som har svårt motivera sig till grinda bör prova att plugga.. spelat 10k händer sen i fredags och inte pluggat ett skit, allt handlar om att kunna skita i något jobbigt för något mindre jobbigt!

Postad
folk som har svårt motivera sig till grinda bör prova att plugga.. spelat 10k händer sen i fredags och inte pluggat ett skit, allt handlar om att kunna skita i något jobbigt för något mindre jobbigt!

Jättemycket +1. Plugga eller jobba :D

• Skapa nytt...