Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte så svårt stacka TT pre när folk tjafsar med mig

 

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 608441

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BB: $200.00

UTG: $729.85

MP: $292.04

CO: $282.80

BTN: $467.45

Hero (SB): $359.22

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with T :heart: T :diamond:

4 folds, Hero raises to $6, BB raises to $20, Hero raises to $46, BB raises to $200, Hero calls $154

 

Flop: ($400.00) T :spade: 4 :spade: 3 :heart:(2 players)

 

Turn: ($400.00) A :club:(2 players)

 

River: ($400.00) 4 :heart:(2 players)

 

Final Pot: $400.00

BB shows A :heart: 5 :heart:

Hero shows T :heart: T :diamond:

Hero wins $397.00

(Rake: $3.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kolisar är löjligt överskattade och fett underskattat är väl konsensus av hela denna debatten. Ska sägas att jag provade LCHF i en månad men kan erkänna att jag hade löjliga problem med att träna hårt och spela handboll utan kolisar i kroppen. Men det lär väl vara en period kroppen ställer om till att bränna fett vid högintensitetsträning vad jag har hört, eller så käkade jag inte optimalt och failade =(

 

atm så käkar jag en kolhydratkälla till måltiden kanske 1/3 måltider

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kan ju vara bra att hänvisa till åtminstone EN vetenskaplig undersökning när han slänger ur sig sådär mycket på en näringssida.

 

Det här stod på ett annat ställe på sidan: "Svaret…är att de flesta tror att man framförallt bör undvika fett när det i verkligheten är socker som är orsaken till i princip alla kostrelaterade sjukdomar."

 

Riktigt korkat att slänga ur sig såna påståenden. Alla sjukdomar eller bara i princip alla?

 

Klart man blir fet om man dricker flera liter läsk om dagen på feta amerikaners vis. Men det hade man obv blivit om man druckit en liter olja om dagen också...

 

VISS skillnad på socker och kolhydrater med. Får ju bestämma sig.

 

Finns hittills inga bevis för "metabolisk fördel", dvs att fett skulle göra en smalare än kolhydrater om man antar samma kaloriintag. Det kanske kommer en dag, är väl svårt att veta, men folk som kläcker ur sig saker som denna Colting utan vetenskaplig grund går helt enkelt inte att ta på allvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag har precis gjort tvärtom. Gått upp till 9. Känner du någon större skillnad i spelet. (Tänkte på din fina Non-Shwd.) :-)

 

Nja man kan leka mkt mer explodonk mot de flesta sen blir man inte lika trött under sessionerna så man börjar inte spela dåligt pga det lika snabbt som vid typ 12 bord. Spelar jag så många är hjärnan död efter 1.5h nu kan jag spela 3-4h om värdet är bra utan att känna att jag spelar sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt fint månadsresultat. Är det bara NL200?

 

I mitten av grafen verkar du ha gått från +3800 till nästan 0 på 2,5k händer; hur tar du det, alltså påverkar det dig/ditt spel, eller nöter du bara på?

 

bara nl200, mja swingade hårdare förr så är småhärdad känns de som..Har dock lärt mig att stänga ner sessionen, för man spelar faktiskt ALDRIG bra när man kommer över smärttröskeln för ett back. Är man ner 7 bi så känns 14 inte så jättemkt sämre och man hamnar lätt där. Dock kör jag på som vanliga nästa session

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satans jävla helvete vad tråkigt det är att vara nykter på helgerna och slita med massa träning för att gå ner i vikt. Spelar ju inte nu heller så kan inte fördriva tiden med annat än att plugga och de orkar jag inte för mitt huvud är helt slut efter att jag körde en mil på rullbandet på gymmet innan.

Min dygnsrytm känns jääättesjuk också, fast typ omvänt: Jag är trött vid 22.00+ på kvällen och vaknar av mig själv mellan 07-09 lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satans jävla helvete vad tråkigt det är att vara nykter på helgerna och slita med massa träning för att gå ner i vikt. Spelar ju inte nu heller så kan inte fördriva tiden med annat än att plugga och de orkar jag inte för mitt huvud är helt slut efter att jag körde en mil på rullbandet på gymmet innan.

Min dygnsrytm känns jääättesjuk också, fast typ omvänt: Jag är trött vid 22.00+ på kvällen och vaknar av mig själv mellan 07-09 lol

 

Ne, själv var man och körde triceps och vader idag trots fyra öl igår. Inga konstigheter. Kul ju!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne, själv var man och körde triceps och vader idag trots fyra öl igår. Inga konstigheter. Kul ju!

 

Jag trycker in mitt bröst/triceps imorgon, orkar inte vänta till måndag. Så sjukt mkt tid över denna veckan, skulle kunna lägga allt på plugga men orka de, ska träna minst 2 ggr dagen iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...