Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

Ja ullared är ta mig fan så mkt micro det kan bli...:D Finns det NÅGONTING i klädesväg som gör att man inte ser ut som en vilsen man från en f.d öststat?

 

Ja då hittade massa träningskläder iaf.. vanliga kläder finns ju inte riktigt men MQ hade en outlet med typ same shit som brukar finnas fast rea liksom, hittade en ok tröja :)

 

Rebenchoppen är nöten haha, tetra?

 

Var på Border Shop igår där jag hörde en skånsk madame yttra:

 

- Liebfraumilch det är väl rätt bra vin, ja, man får ju smaga sig fram.

 

Liebfraumilch drack man själv som 17-åring i Helsingör för det var det billigaste skit som gick att hitta :)

 

hahah ja självklart ere tetra :mrgreen:

 

Det finns en anledning att du döptes med ett Ynamn ;-)

 

:evil:

 

Det var fan rätt likt den där killen jag såg på bowlingen..

 

:ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

shit vilken effektiv helg, nu ska jag köra upp till en outlet 10 mil:ish från karlskrona och se om man kan inhandla sig lite schysta kläder till ett överkomligt pris. När jag kommer tbx ere bara att ösa in till tåget och ner till malmöö igen, löjligt grindsugen så ska nog döda in 2-3k händer innan kvällen är slut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Häng med till stockholm på lördag istället så tömmer vi versace butiken :D lowstakes 4 life imo!

 

Lite mer seriöst dock, vi behöver styra upp ett game fyllemonopol någon dag, inköp låt säga mellan 300-500kr per person winner takes all. Kommer bli episkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vanlig spot som kanske inte är så svår, men vad gör vi helst på river?

Fi är en ganska dålig reg som spelar väldigt "okomplicerat" och på 23/17 med 34/22 i fold to cbet när han har position.

 

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 636442

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

CO: $234.50

BTN: $216.00

SB: $329.45

BB: $40.00

Hero (UTG): $246.70

MP: $31.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is UTG with K :diamond: K :heart:

Hero raises to $7, 1 fold, CO calls $7, 3 folds

 

Flop: ($17.00) Q :heart: 8 :spade: J :heart:(2 players)

Hero bets $12.75, CO calls $12.75

 

Turn: ($42.50) 7 :club:(2 players)

Hero bets $29.88, CO calls $29.88

 

River: ($102.26) 5 :club:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.explo.
svsfyllo ;)
GTO

 

imhoooooo!

 

 

Nje men jag hittar nog c/c eller betfold nästan alltid men antar de beror om han har en 3betrange mot utg och hur ofta han hittar bluff med sina missade fd/hur tunt han vb. Som den nit jag är så gick jag för c/c och han checkade bakom med AQ :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som de flesta säger så är bet-fold helt klart korrekt spel. Får väl syn av de flesta av hans "made" hands som han synat hela vägen med nu när dragen missa. Sedan som du själv och andra sagt raisar inte en okomplicerad grinder där heller som bluff.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: är trött och blev lite fundersam över hur jag vill spela drag.. för trött för at tänka dock. så tar bort det jag skrev om handen :)

 

gl

 

När jag tänker efter så skulle jag bomba mina missade drag här tbh, kombos craiar jag nog på turn dock så kommer ju inte ha en allt för stor bluff frekvens här på river då jag nästan aldrig har air eftersom det typ är sämsta brädan att bluffa 3 gator på. Men när jag tänker efter så ligger KK för högt upp i min range för att bluffcatcha med, det kan jag ju göra med mina tp och dylikt ist...

 

förstår inte, är ju izy

 

1 betsyn

2 checkraise

 

in med degen.

 

1. i ärlighetens namn tror jag aldrig att denna fi kommer över toppen med något sämre på den brädan.

2. kan jag nog gilla när jag tänker efter, men problemet blir lite samma som med att c/c med för bra händer dvs att han checkar bakom med en hel del samt att han inte synar av med spec mkt vi slår förutom kanske just AQ. Sen kommer jag typ aldrig ta den linjen som bluff och för värde blir min linje också väldigt tunn och viktad mot typ uberstål

 

 

nyvaken nu, gårkvällen var inte något ljuspunkt direkt. Börja med att plussa på 6-700 trors att jag sprang riktigt kallt och under ev för en gångs skull, men efter 12 så gick helvetes löst. Jag blev utdragen i några stora potter mot fisk och blev väldigt tiltad på att jag helt plötsligt var stuck.

Det som gjorde mig argast förutom att jag backade 1.2k var en kille som ibland openshovade 100bb som plockade 2 bi av mig när jag spelar obv dåligt mot honom. Samt att jag hittar en syn mot en fisks 2.5 gånger pott shove på river med 99 på en KKK82 bräda.

Nya tag nu sen ska jag dra till ängelholm och hoppa lite med bajenklacken :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag tänker efter så skulle jag bomba mina missade drag här tbh, kombos craiar jag nog på turn dock så kommer ju inte ha en allt för stor bluff frekvens här på river då jag nästan aldrig har air eftersom det typ är sämsta brädan att bluffa 3 gator på. Men när jag tänker efter så ligger KK för högt upp i min range för att bluffcatcha med, det kan jag ju göra med mina tp och dylikt ist...

 

 

 

1. i ärlighetens namn tror jag aldrig att denna fi kommer över toppen med något sämre på den brädan.

2. kan jag nog gilla när jag tänker efter, men problemet blir lite samma som med att c/c med för bra händer dvs att han checkar bakom med en hel del samt att han inte synar av med spec mkt vi slår förutom kanske just AQ. Sen kommer jag typ aldrig ta den linjen som bluff och för värde blir min linje också väldigt tunn och viktad mot typ uberstål

 

 

nyvaken nu, gårkvällen var inte något ljuspunkt direkt. Börja med att plussa på 6-700 trors att jag sprang riktigt kallt och under ev för en gångs skull, men efter 12 så gick helvetes löst. Jag blev utdragen i några stora potter mot fisk och blev väldigt tiltad på att jag helt plötsligt var stuck.

Det som gjorde mig argast förutom att jag backade 1.2k var en kille som ibland openshovade 100bb som plockade 2 bi av mig när jag spelar obv dåligt mot honom. Samt att jag hittar en syn mot en fisks 2.5 gånger pott shove på river med 99 på en KKK82 bräda.

Nya tag nu sen ska jag dra till ängelholm och hoppa lite med bajenklacken :h:[/QUOTE]

 

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...