Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara nl200, mja swingade hårdare förr så är småhärdad känns de som..Har dock lärt mig att stänga ner sessionen, för man spelar faktiskt ALDRIG bra när man kommer över smärttröskeln för ett back. Är man ner 7 bi så känns 14 inte så jättemkt sämre och man hamnar lätt där. Dock kör jag på som vanliga nästa session

Kloka ord, som jag ska _försöka_ ta lärdom av :mrgreen:

 

Det du säger händer mig väldigt ofta; förlorar två 80-20 inom några få händer+får lite mer otur... se får man "helt plötsligt väldigt mycket otur" resten av sessionen.

Men sen när man kollar HM hade man lätt kunnat gå jämnt upp istället för 3 inköp back, eller i värsta fall 2 inköp istället för 5.

Lätt att säga det, svårt att göra det... för vissa :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara nl200, mja swingade hårdare förr så är småhärdad känns de som..Har dock lärt mig att stänga ner sessionen, för man spelar faktiskt ALDRIG bra när man kommer över smärttröskeln för ett back. Är man ner 7 bi så känns 14 inte så jättemkt sämre och man hamnar lätt där. Dock kör jag på som vanliga nästa session

 

kolla inte resultat när du spelar så slipper du sånt trams.

 

poker verkar svårt de senaste 2händerna också :)

 

ps. Orkar inte göra någon bild :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brightöl, räknas kcal i alkoholen med där? Det är ju inte så att det står hur många kalorier en flaska vodka innehåller. Tror det du "tjänar" på att dricka brightöl är obefintligt.

 

nja de är ju lika mkt kalorier som i en vanlig bira mao 5 % fast det är bara hälften så mkt kolisar. Vilket bör innebära att man iaf tjänar några kcal per öl..

 

edit: kollade och man sparar ungefär 1/6 om man jämnför med vanlig bira, inte mkt men alltid något 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nja de är ju lika mkt kalorier som i en vanlig bira mao 5 % fast det är bara hälften så mkt kolisar. Vilket bör innebära att man iaf tjänar några kcal per öl..

 

edit: kollade och man sparar ungefär 1/6 om man jämnför med vanlig bira, inte mkt men alltid något 8-)

 

Dricker hellre god öl och rör mig ett par minuter extra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dricker hellre god öl och rör mig ett par minuter extra. :)

 

ooooh lord! Just nu rör jag mig nog i snitt 1.5 mil om dagen, är totalt nere i deffträsket så varje liten onödig kcal ska cuttas bort tills jag är nere i 90 kg!

 

btw blockparty i lund på vallborg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ooooh lord! Just nu rör jag mig nog i snitt 1.5 mil om dagen, är totalt nere i deffträsket så varje liten onödig kcal ska cuttas bort tills jag är nere i 90 kg!

 

btw blockparty i lund på vallborg?

 

Jag bor och studerar i Lund. Så det är ganska givet. :) Missade förra året dock :( Får ta det lite lugnare i stadsparken i år. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sweet, känner hur kläderna börjar sitta lite bättre! Nu blire glo handboll i lund mellan moderklubben hästö som kvalar till elitserien mot H43 :-)

 

 

Tråkigt jag inte har en bild innan jag började deffen, ska se om jag hittar någon där jag ser lite tjock och att jämnföra med när jag klarat målet. Ser väldigt ljust ut nu iaf, funderar på att prova gå ett maraton någon dag efter tentan bara för att utmana migsjälv (obv med käk och vila mellan passen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sweet, känner hur kläderna börjar sitta lite bättre! Nu blire glo handboll i lund mellan moderklubben hästö som kvalar till elitserien mot H43 :-)

 

 

Tråkigt jag inte har en bild innan jag började deffen, ska se om jag hittar någon där jag ser lite tjock och att jämnföra med när jag klarat målet. Ser väldigt ljust ut nu iaf, funderar på att prova gå ett maraton någon dag efter tentan bara för att utmana migsjälv (obv med käk och vila mellan passen)

 

Det är ingen större utmaning för någon tbh. :) Spring!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja lovar att fixa lite bilder på en utslagen starfitter på lördag :D

 

gärna deee!

 

Usch jag är så jävla dålig, lyckas verkligen inte plugga. Har ju bara träning och plugg nu egentligen iom pokern är på is, likförbannat så somnar jag efter typ 10 sidor i civilrätten. Har dock bara 100 sidor kvar men imorgon kommer två polare ner från karlskrona hela helgen blir fest och jag har inte ens börjat nöta extentor och övningsfrågor :/

På träningsfronter går de framåt iaf, gick en mil i morse sen ett hårt axel/ben pass på eftermiddagen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En mil är inget om det inte sker ofta. Bästa sättet att få motion är att skrota/sälja bilen imo. Sen skita i taxin obv.

 

gått minst en mil om dagen i snart 2 veckor + 3-4 gympass/veckan samt kanske 2 löppass på ca 3-5km :)

f.ö äger jag ingen bil och har inte råd med taxi---:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...