Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

Jaha, ännu en student och allt det medför... På själva skivan var det riktigt nice, bjöds på god mat och en hel del dricka. Däremot när jag kom fram i "stan" och skulle ut på karlskronas köttmarknad "piraten" så slog det mig som så många gånger för: Vad faaan gör jag här?

Skulle nog kunna säga att ordet missanpassad stämmer in bäst på kvällens sista timmar....:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

AQ: Jo, känns som du säger att viket är relativt enkelt.

 

KQ: Jag gillar det spelet. Jag tycker att FE:n borde vara relativt hög för FI, så wp och dra ut. =)

 

67c: Som du nämner så känns det standard att slå tillbaka på flopp. Vet dock inte om jag gillar bluffen på rivern mot en sån spewig spelare. Dock bör han väl kanske hitta viket med den handen han har, men han hade kanske jätteread på dig ;)

 

Alltid trevligt med studentskivor ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI lirar 34/28 och är allmänt spew

 

Party Poker $100.00 No Limit Hold'em - 5 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (CO): $118.64

BTN: $107.10

SB: $109.60

BB: $148.51

UTG: $107.44

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with 6club.gif 7club.gif

3 folds, UTG raises to $4, Hero calls $3

 

Flop: ($8.00) 3club.gif 5spade.gif Qclub.gif(2 players)

UTG bets $6.00, Hero calls $6

 

Turn: ($20.00) 2spade.gif(2 players)

UTG checks, Hero bets $15.00, UTG calls $15

 

River: ($50.00) Aheart.gif(2 players)

UTG checks, Hero bets $36.50, UTG calls $36.50

 

Final Pot: $123.00

Hero shows 6club.gif 7club.gif

UTG shows 9club.gif Qheart.gif

UTG wins $120.00

(Rake: $3.00)

 

Du borde använda en converter om du orkar :-D Blir så mycket lättare att hänga med i handen, och lättare att läsa med så många HHs.

 

Jag tycker dina tankar kring handen låter vettiga, och bra spelad i det läget.

 

Lite onödig tanke kanske... kanske han blir mindre misstänksam att du bluffar om du betar 35 istället för 36.5.

Jag tycker ofta spewiga fiskar blir lockade att syna såna bets, men tror att man har handen om man betar lite jämnare, t ex 35 hehe.

 

Men om fi är allmänt spew känns det farligt att försöka få in det på turn, då han antagligen har/och kommer syna med AQ/KQ, och du ligger rejält efter?

 

Kanske det bästa spelet är att syna beten, och höja om draget sitter, eller möjligtvis försöka ta potten med ett vanligt bet på passande turn/river?

 

Aja dina tankar är ju minst lika vettiga om handen, funderar bara på alternativen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du borde använda en converter om du orkar :-D Blir så mycket lättare att hänga med i handen, och lättare att läsa med så många HHs.

 

Jag tycker dina tankar kring handen låter vettiga, och bra spelad i det läget.

 

Lite onödig tanke kanske... kanske han blir mindre misstänksam att du bluffar om du betar 35 istället för 36.5.

Jag tycker ofta spewiga fiskar blir lockade att syna såna bets, men tror att man har handen om man betar lite jämnare, t ex 35 hehe.

 

Men om fi är allmänt spew känns det farligt att försöka få in det på turn, då han antagligen har/och kommer syna med AQ/KQ, och du ligger rejält efter?

 

Kanske det bästa spelet är att syna beten, och höja om draget sitter, eller möjligtvis försöka ta potten med ett vanligt bet på passande turn/river?

 

Aja dina tankar är ju minst lika vettiga om handen, funderar bara på alternativen :)

 

 

 

jajajajajaj självklart ska jag det! Är helt enkelt för dum och lat för att ha tänkte tanken. Nu kommer bara frågan, hur använder jag convertern?:oops:

 

Ne asså handen är verkligen inte spelad som standard, på turn skulle jag vika om han c/r mig men däremot om han betade ut på turn med skulle jag shovat över honom för att inte ge han odds med bättre fd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sautan va seg jag är nu. Tog bussen hem vid 6 från rödeby för att sedan gå typ 2 km från busshållplatsen. Ska på middag ikväll så det blir att fixa lite småsaker nu på dagen, förhoppningsvis få in 1k händer iaf innan jag drar ditt.

Kan ju inte gå lika dåligt som igår så all is good :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jajajajajaj självklart ska jag det! Är helt enkelt för dum och lat för att ha tänkte tanken. Nu kommer bara frågan, hur använder jag convertern?:oops:

Nu har man knåpat ihop världens jäkla instruktion här. Så nu borde alla förstå utan att ens tänka :-P

 

Det är bara att gå till http://www.thehandconverter.com

 

Istället för att klistra in HH'n här i forumet, gör du det i den vänstra vita rutan.

Sen gör du dom där fyra inställningarna, och trycker på Convert-knappen under rutorna.

 

Då kommer den konverterade HH'n upp i den högra rutan, så då är det bara att klippa ut den från högra rutan och klistra in i forumet.

Det går på 3 sekunder när man blir van, och är f*nimej värt det ;-)

 

I "output format" brukar jag välja "PhpBB Forums" till pokerforum, det är olika beroende på vilket sorts forum man lägger in handen i.

 

Vid "Player alias options" väljer du om spelarnas namn ska visas, eller om du/dom ska ha sina positioner som namn.

 

"Results display" är om du vill visa slutresultatet i handen eller ej. Jag tror texten blir vit så man måste markera den om man väljer Hide.

 

I "Output extras" väljer du om du vill visa chatten, och om handen ska sparas i sidans databas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fml, sickt utdragen ikväll....

 

[x]Sjukt bästaste mysmiddagen ever

[xSnodd jacka

[x]Snodd plånbok

[ ]Någon form av utelivsklonk

[ ]Blev hög som ett hus

 

Skitliv, jag ska ta mitt liv med kniv:cry:

 

fyp, du får inte glömma mellanslag i tomma checkbox-rutor.

 

Och skit i kniven btw, köp rakblad och karva in nåt mysigt i armen istället, t.ex "NL100"

 

http://www.gents.se/products/Feather-Dubbelrakblad-10-pack.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyp, du får inte glömma mellanslag i tomma checkbox-rutor.

 

Och skit i kniven btw, köp rakblad och karva in nåt mysigt i armen istället, t.ex "NL100"

 

http://www.gents.se/products/Feather-Dubbelrakblad-10-pack.htm

 

 

 

Nice burn! Dock lite fult att sparka på den som ligger, framförallt om denne ligger i rännstenen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice burn! Dock lite fult att sparka på den som ligger, framförallt om denne ligger i rännstenen..

 

Var kanske lite elakt att säga att du skulle karva in nl100 men annars var det inte meningen att vara så elak. Varför ska bara emo-flickor få skära sig? Vi pokerspelare downswingar ju också mentalt ibland...

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var kanske lite elakt att säga att du skulle karva in nl100 men annars var det inte meningen att vara så elak. Varför ska bara emo-flickor få skära sig? Vi pokerspelare downswingar ju också mentalt ibland...

 

:roll:

 

 

 

Sant men isåfall vill jag skriva in nl200 bara för av verka liiite coolare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...