Gå till innehåll

kungrikard hatar Rövaren @ svs

aspelin

Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?  

115 medlemmar har röstat

1. 1. Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?

Recommended Posts

• Svars 828
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har någon förutom jag någon specialtaktik när ni kör förresten?

Jag själv brukar gnida mig på röven för att på så vis få fram både turn och river på min laptop som jag har inkopplad (hdmi) till skinkan som jag inte gnider på.

Fungerar utmärkt men fungerar bara var 7e hand tyvärr..!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SMS-lån.... på er nivå? Känns lika logiskt som att ta ett villalån när man köper ett pepparkakshus. ;-)

Njae en del fel fiskar torskar mycket, Mr.Face kom in för någon dag sen o körde all in pre, varenda hand 200bb tills han torskat 2-3000 på 20 min.

Länk till kommentar

Nu hatar jag dig ännu mer, flyt inatt o pizza. :evil: RÖVFISK!!!

Vad blev det för pizza? billyz?

(du fick min röst!)

Blev en med mozzarella och parmaskinka, brukar vara ruccola sallad på också men dom hade tydligen hittat salmonella i ruccolan på coop här i sundsvall så den var borta för dagen! igår var en bra dag helt klart, nu kör vi, in och leta upp Garuch! jävla fisk!:twisted:

Länk till kommentar

Blev en med mozzarella och parmaskinka, brukar vara ruccola sallad på också men dom hade tydligen hittat salmonella i ruccolan på coop här i sundsvall så den var borta för dagen! igår var en bra dag helt klart, nu kör vi, in och leta upp Garuch! jävla fisk!:twisted:

Gött,, laddat upp med BURN för en 15 timmars nu? :twisted:

Ska rensa Garuch!

mtp att han spelar 25/50+ annars så var det nog bara en billig tiltsession

Jo jag såg honom där samtidigt, men han är iaf fisk på 0.5/1 FR, 100/100 funkar inte så bra. 8-)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...