Röven Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 kärlek till rövaren // limton haha, äntligen någon som hejar på mig! lol allt bra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 26 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2008 Hm blev det rätt nu? Försöker posta en video från youtube... Rövaren lyssnar på den här 14h varje dag! FISKE ELITEN!!!! vad ska det stå i [xxxx]http://www.youtube.com/watch?v=_uS6b2KoRFM[/xxxx] ??? ( http://www.youtube.com/watch?v=_uS6b2KoRFM ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Hm blev det rätt nu? Försöker posta en video från youtube... Rövaren lyssnar på den här 14h varje dag! FISKE ELITEN!!!! vad ska det stå i [xxxx]fhsdohsid.länk[/xxxx] ??? Du suger kungrikard, fiskmat är vad du är! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 26 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2008 Du suger kungrikard, fiskmat är vad du är! Haha,, vem är HU mästaren av oss? Säger bara 53s! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 haha jo det var ju kanske lite tur, men roligt att alla ville syna mig Det är väl 0,5/1? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Haha,, vem är HU mästaren av oss? Säger bara 53s! helt rätt, 0% chans att vinna men så kommer bögrikard och får in det otroliga:twisted: ungefär som riverjack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Ska nån av er lira hu-eventet imorrn på svs? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 26 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2008 Det är väl 0,5/1? haha, precis, löning igår för många fiskar också, hade några bra reads på de runt bordet, det är inte standard o köra all in pre annars. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Ska nån av er lira hu-eventet imorrn på svs? du tog mitt inköp förut:twisted: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Har någon förutom jag någon specialtaktik när ni kör förresten? Jag själv brukar gnida mig på röven för att på så vis få fram både turn och river på min laptop som jag har inkopplad (hdmi) till skinkan som jag inte gnider på. Fungerar utmärkt men fungerar bara var 7e hand tyvärr..! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myten Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 haha, äntligen någon som hejar på mig! lol allt bra? neee, jag fjäskar bara för dig så jag kan få kungens msn jodå det är bara fint, hur är det själv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 neee, jag fjäskar bara för dig så jag kan få kungens msn jodå det är bara fint, hur är det själv? haha, lol ditt homo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 FISKLISTAN (uppdateras ibland) 1. Eva68, 68/0, min idol. 2. SunTzu, 23/3, grinpelle. 3. GötaRiver, 52/4, FIIIIISK. 4. Garuch, 23/3, släpper inte AA . 5. riverjack 90/20, lottobarn. Gaaruuuch! riktig sill! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 JULAFTON inne nu, Roffsan pumpar på, rykten om sms lån börjar spridas i chatten. Sen hade vi Qlyn lite tidigare som donerade några inköp. Jag är så lycklig! LOL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Röjen tillhör vinnarna för kvällen, supermega bög fisken fifflade in allt! Tillsammans med Rövaren själv såklart.. LOL Dags att sova nu och drömma om Roffsan och Qlyn, MUMS! BRA ATT SOVA kungrikard din fisk!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 SMS-lån.... på er nivå? Känns lika logiskt som att ta ett villalån när man köper ett pepparkakshus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 FISKLISTAN (uppdateras ibland)1. Eva68, 68/0, min idol. 2. SunTzu, 23/3, grinpelle. 3. GötaRiver, 52/4, FIIIIISK. 4. Garuch, 23/3, släpper inte AA . 5. riverjack 90/20, lottobarn. Gaaruuuch! riktig sill! Fuck vad jag hatar den där jävla riverjack, fiskjävel... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 nu ska jag äta pizza! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2008 SMS-lån.... på er nivå? Känns lika logiskt som att ta ett villalån när man köper ett pepparkakshus. Njae en del fel fiskar torskar mycket, Mr.Face kom in för någon dag sen o körde all in pre, varenda hand 200bb tills han torskat 2-3000 på 20 min. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2008 nu ska jag äta pizza! Nu hatar jag dig ännu mer, flyt inatt o pizza. RÖVFISK!!! Vad blev det för pizza? billyz? (du fick min röst!) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Fuck vad jag hatar den där jävla riverjack, fiskjävel... LOL haha vem är du? ^^ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Nu hatar jag dig ännu mer, flyt inatt o pizza. RÖVFISK!!! Vad blev det för pizza? billyz? (du fick min röst!) Blev en med mozzarella och parmaskinka, brukar vara ruccola sallad på också men dom hade tydligen hittat salmonella i ruccolan på coop här i sundsvall så den var borta för dagen! igår var en bra dag helt klart, nu kör vi, in och leta upp Garuch! jävla fisk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fetto Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Njae en del fel fiskar torskar mycket, Mr.Face kom in för någon dag sen o körde all in pre, varenda hand 200bb tills han torskat 2-3000 på 20 min. mtp att han spelar 25/50+ annars så var det nog bara en billig tiltsession Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2008 Blev en med mozzarella och parmaskinka, brukar vara ruccola sallad på också men dom hade tydligen hittat salmonella i ruccolan på coop här i sundsvall så den var borta för dagen! igår var en bra dag helt klart, nu kör vi, in och leta upp Garuch! jävla fisk! Gött,, laddat upp med BURN för en 15 timmars nu? Ska rensa Garuch! mtp att han spelar 25/50+ annars så var det nog bara en billig tiltsession Jo jag såg honom där samtidigt, men han är iaf fisk på 0.5/1 FR, 100/100 funkar inte så bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Gött,, laddat upp med BURN för en 15 timmars nu? Ska rensa Garuch! Nä, ingen BURN idag,haha. Men är inne på tredje Powerkingen LOL:shock: Pizza LOL=D dags att äga fisk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts