Gå till innehåll

kungrikard hatar Rövaren @ svs


aspelin

Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?  

115 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?



Recommended Posts

  • Svars 828
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kan man gå back på 05/1?

Japp. Skulle tro att en 70-80% av spelarna går back. Sen kan ju alla backa en session hit eller dit...även dom bästa (läs minst dåliga om du vill) på nivån.

 

Vilken nivå spelar du på? Kan man gå back där oxå?

 

edit: kan iofs tro att ditt inlägg har sina rötter i en svår downswing eller nått och att det fick dej att må lite, lite bättre. Det skulle ju vara jätte bra i så fall. Då kan du glömma min fråga ;-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Röven, din kompis ägde sönder borden inatt! :shock: (inte jag, hatar röven)

 

---

 

Mmmmm FISK!!! :twisted:

 

***** Hand 870592444 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Saturday, November 29, 2008 9:07:33 AM

Adam 22 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: ace66 (196.00)

Plats 2: freddan74 (24.15)

Plats 4: kungrikard (251.79)

Plats 6: NYBÖRJARE (187.29)

Plats 9: Garle (215.41)

Plats 5: the flyer (152.10)

Plats 7: Donna,12 (148.98)

Plats 8: 8_of_Clubs (210.89)

Plats 10: spookey (203.79)

Plats 3: jbxxxx (15.00)

Garle lägg LM 0.50

spookey lägg SM 1.00

** Giv **

kungrikard [Dk, 10k]

*** Bet Runda 1 ***

ace66 Lägg

freddan74 Syna 1.00

jbxxxx Lägg

kungrikard Syna 1.00

the flyer Syna 1.00

NYBÖRJARE Syna 1.00

Donna,12 Lägg

8_of_Clubs Lägg

Garle Syna 1.00

spookey Passa

*** Flop(Board): *** : [10r, 7s, Dr]

*** Bet Runda 2 ***

Garle Passa

spookey Passa

freddan74 Satsa 3.00

kungrikard Höj till 12.00

the flyer Syna 12.00

NYBÖRJARE Lägg

Garle Lägg

spookey Lägg

freddan74 All-in 23.15

kungrikard Höj till 130.30 här finns det väl inget annat alternativ?

the flyer All-in 151.10 ...pressa för att du e comittad eller bluff? :shock:

kungrikard Syna 151.10 jaja som du vill då...

*** Turn(Board): *** : [10r, 7s, Dr, 5h]

*** River(Board): *** : [10r, 7s, Dr, 5h, 3k]

*** Showdown *** : Rake: 8.28 Totalpott: 323.07

freddan74 Lägger mig Vinst: 0.00

kungrikard [Dk, 10k] Två par, damer och tior Vinst: 323.07

the flyer [Kns, Kr] Högsta kort kung Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många händer i snitt får ni in per dag? Kungrikard respektive Rövaren? Vore intressant då ni spelar så otroligt mycket..

 

Lycka till!

 

Jag spelade en session på 5000+ händer från fredag eftermiddag till nu på lördag, blev några timmar 8-) ... men normalt brukar jag spela runt 3000. (nu var det fredagfisk på kvällen som avlöstes av lördagsfisk på morgonen)

 

RKLRTwJrz.jpg Slutade på topp för en gångs skull! :twisted:

 

Vad nickar du?

 

Tack, detsamma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp. Skulle tro att en 70-80% av spelarna går back. Sen kan ju alla backa en session hit eller dit...även dom bästa (läs minst dåliga om du vill) på nivån.

 

Vilken nivå spelar du på? Kan man gå back där oxå?

 

edit: kan iofs tro att ditt inlägg har sina rötter i en svår downswing eller nått och att det fick dej att må lite, lite bättre. Det skulle ju vara jätte bra i så fall. Då kan du glömma min fråga ;-).

 

 

haha :) ne jag testade att grinda 05/1 igår natt i typ 30 minuter å hann få en riktigt bra uppfattning om nivån känns det som :D Vet inte varför jag gjorde det men antar att jag ville tilta/slaska lite. Om jag lät otrevlig, sry :/

 

Jag spelar lite 2,5/5 å 5/10....man kan backa där,,, några dagar. Ang min downswing har jag lyckats ta mig ur den rätt bra, låg plus 5K i mitten av veckan men ligger nu 24K upp vilket jag inte anser som jättebra månadsplus men ändå nöjd mtp månaden hittils.

 

Måste även passa på att säga sorry till riverjack då jag spelade lite idag å mötte den jag verkligen hatar...han heter sneakyjack obv! så sorry där river :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade en session på 5000+ händer från fredag eftermiddag till nu på lördag, blev några timmar 8-) ... men normalt brukar jag spela runt 3000. (nu var det fredagfisk på kvällen som avlöstes av lördagsfisk på morgonen)

 

RKLRTwJrz.jpg Slutade på topp för en gångs skull! :twisted:

 

Vad nickar du?

 

Tack, detsamma!

 

 

Jag har ju en egen dagbok och vill inte avslöja mitt nick riktigt =) hehe men jag har en känsla av att du vet vem jag e iaf =) men har aldrig varit med på din fisklista iaf =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När gör du inte det? :-D

 

//

 

edit: Den som vet hur man postar youtubevideos direkt får gärna berätta.

 

 

Precis,fattar varför alla tror att det är en bedrift att ha vunnit över Rövaren?!=D:twisted:

 

Bra att Fiske Eliten är på plats också..

 

Dålig tilt man kom in i direkt när man insåg att man missat all fredags fisk! haha men behövde sova... Sov i ca 16h "inatt"...haha

 

Men nu är jag på G igen, 3 dygn i streck nu! LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe SunTzu, jag driver lite med dig också..Som jag skrev så vet jag att du plussar på denna nivå men du gnäller lätt på allt och alla och jag e en av dom du gnällt på ibland så nu gnäller jag tillbaks =) Har inget emot dig heller, men kul att ge tillbaks ibland =) Du lirar bra, troligen bättre än mig också men att man har någorlunda god attityd tror jag gynnar en i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen fara SunTzu. Det jag skrev var med glimten i ögat och få dig lite aggro =) Jag vet att du är duktig på desas nivåer vi håller till på och du är ingen fisk. Du vet säkert vem jag är också, men iaf. Fortsätt med det du gör, jag tar inte åt mig egentligen men såg bara en möjlighet att ge igen lite =)

 

Men såklart vi är helt utanför rubriken här där vi snackar.

 

Lirar ni inget ikväll Kungen och Asset?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi ses på borden Rövarn, sket i att grinda igår också när jag såg att du inte var online... inget värde.

 

Helt rätt.. Men idag är jag dock inne men ser inte SunTzu på ett enda utav mina bord.. Ser fram emot det dock!

 

Citrus1 är nog min absoluta favorit just nu, ger bort pengar! Ungefär som jag gjorde igår!

 

tror inte du fått mig på tilt någon gång egentligen SunTzu, du är bara den som fått mina pengar under tilten lol!

 

Men som sagt, är inne och kör nu. Här är borden så kan du inte missa!

Adam 30

Adam 28

Adam 9

Adam 41

Adam Turbo 7

:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe rövaren. Sovit gott? Blir imponerad av det lir du och KungR lyckas hålla uppe, typ 10-15timmar om dagen. Antar att ni inte har flickvän, inte har jobb..för i så fall ska jag beundra er ännu mer..Berätta hur ni löser allt så ska jag ta efter för jag är nöjd då jag når 4timmar om dagen, men då jobbar jag plus att jag har flickvän..

 

klarar ni att leva på er 0.5/1 inkomst? Grymmt i så fall....

 

Keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe rövaren. Sovit gott? Blir imponerad av det lir du och KungR lyckas hålla uppe, typ 10-15timmar om dagen. Antar att ni inte har flickvän, inte har jobb..för i så fall ska jag beundra er ännu mer..Berätta hur ni löser allt så ska jag ta efter för jag är nöjd då jag når 4timmar om dagen, men då jobbar jag plus att jag har flickvän..

 

klarar ni att leva på er 0.5/1 inkomst? Grymmt i så fall....

 

Keep it up!

 

 

 

 

10 h är ju barnlek lol, inget jobb nej.. Blev precis dumpad av tjejen efter långt förhållande, därav megagrinden så man tänker på annat! haha

Ingen som vill vara ihop med en röv! =D

 

Man vinner nog mer än vad många tror på 0,5 om man nu kan spela..!

 

Nu ska jag dra i mig en Rövardrink sen ut och försöka imitera en robot på dansgolvet.. tror ni jag lyckas?

:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...