Gå till innehåll

kungrikard hatar Rövaren @ svs


aspelin

Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?  

115 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?



Recommended Posts

SunTzu har enligt mina källor gått in o skrivit resultat sen imorse.. och det väl fint det... men då börjar man ju tänka på vem han skriver det till och om det är någon som någonsin bryr sig om ifall han skriver "hej,idag spelade jag bra + 600kr på förmiddagen) haha

 

Är ju bara rätt konstigt att posta sånt som ingen riktigt kan göra ngt med..? vad ska vi svara på "jaa jag vann 600kr idag" inte fan vet jag iaf! =D

 

Skärpning SunTzu! Bara fiskar som måste hävda sig på det viset anser jag! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 

 

Melvin 4 Prez

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 828
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

KRnGBdrTt.jpg

 

Min hundvalp Melvin... är tom bättre än fiskarna på 0.5/1 FR, eller vad säger du Rövaren? :twisted:

Flyttade hem till mig igår och är en blandning av Lhasa Apso/Tibetansk spaniel/Papillon.

Hehe...vilken gobit:-). Ser ut som han direkt börjat testa gränserna för var han FÅR och INTE FÅR vara i soffan :-D.

 

btw. Var uppe i dina trakter förra helgen för att se Frölunda äga sönder Färjestad i kaffeburken. Fin och trevlig arena måste jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Elllleeer... så är det för att det är en gemensam dagbok och det är såna grejer man postar i en dagbok ;)

 

Iaf dom av oss som inte förlorar. Antar det är därför du inte skriver resultat.

 

jag orkar inte ens kommentera det där.. jag har inget behov att att posta när jag vinner 1k lol=) eller just det ja, det gör jag ju aldrig !:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe...vilken gobit:-). Ser ut som han direkt börjat testa gränserna för var han FÅR och INTE FÅR vara i soffan :-D.

 

btw. Var uppe i dina trakter förra helgen för att se Frölunda äga sönder Färjestad i kaffeburken. Fin och trevlig arena måste jag säga.

 

Jo han e go,, haha han får vara i hela soffan ;-) Det enda han inte får är att äta upp strömsladden till min laptop vilket försöker hela tiden. :evil: Sket under biljardbordet förut också. 8-)

 

Jo LLA är nice, tråkigt att frölunda vann bara.

 

Misstänkte det. Kanske inte att det var sååå mycket. Du är dock ganska fett back i min databas (om du e den jag tror). Sen låter du på whinet ungefär som permanenta förlorare brukar göra :-D.

 

Det är nog fel röv du tänker på, den här röven har legat topp 5 av vinnarna i mina databaser senaste halvåret. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....tråkigt att frölunda vann bara.

ehh....nä

:mrgreen:

 

Det är nog fel röv du tänker på, den här röven har legat topp 5 av vinnarna i mina databaser senaste halvåret. :shock:

Kan vara så. Sen ser jag oxå att alla med å,ä och ö numera ligger som två olika alias. (kan ha med HHC att göra kanske). Den ena Rövaren har sprungit riktigt bra medans den andra torskat rätt mycket. Mest i några enskilt stora potter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men dragonernas tanke är att du ska komma upp och rädda laget eller? bra att hyra in en PL omaha grinder som sista chans att vinna serien:mrgreen:

 

Skulle dock vara grymt om du kom upp, behövs mer 08er här uppe:twisted:

 

varför så lite poäng i helgen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bara träna så att de är tio stycken på träningarna typ och isåfall bara december. Kan inte lira matcher iom Haga-Haninge.

Sköt inga skott typ mot Orongo, satte mig själv på high post mot deras zon frivilligt (och ädelt) men det var ju ett misstag helt klart, fick knappt röra kulan, så nästa gång blire PG för hela slanten som vanligt hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att gå upp och dra igång dagens grind. Det har kommit in rapporter om att dagens fisk är ett gäng jävla as som bara vill slänga pengar på just mig!

 

Bäst att gå in och kolla läget!:twisted:

 

Hoppas SunTzu är inne.

 

Yes nu blir det morgonfisk! :twisted: VAR ÄR JOHN_TB???? DÖD??? :shock:

 

Du känner på doften om SunTzu är inne!?!?!

 

Melvin har precis lagt av en redig bajskorv o är redo för grind!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes nu blir det morgonfisk! :twisted: VAR ÄR JOHN_TB???? DÖD??? :shock:

 

Du känner på doften om SunTzu är inne!?!?!

 

Melvin har precis lagt av en redig bajskorv o är redo för grind!

 

Visserligen helt sant det där om att man känner på lukten men vem vet.. Han kanske har skaffat wunderbaum?!:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rövaren fiskade ut mig så vet inte hur det går för han, hoppas han sättit en clementin i halsen. :evil: (synade 8bb pre med 68s osv...)

 

det kungrikard glömde säga är att det där hände för 1-2 år sedan, hahaha. Men jävlar va fin den var:mrgreen: floppade öppet stegdrag, rikard set i ess. Stege turn rikard allin, rövaren rik. LOL

 

15 timmar blir nog bra det ja.. tror jag är uppe i åtminstone 5 för dagen nu..hahahaha:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 

Jag vill flytta till ett varmare land omedelbums! Tar med Melvin och sticker!:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eva68 synar 6 samt 8 bb pfr med Q2s, båda har skett nyligen och inte nog med det..... hon har vunnit potterna också på sitt premium spel ..... så jag är den fiskigaste fisken bevisligen.

 

Rövaren är mest jobbig här i dagboken, inte suttit så mkt med dig på svs heller.....

 

Kungen, dig spelar jag inte så ofta emot men om vi sitter vid samma bord så spelar jag helst inte mot dig i större potter utan monster... LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eva68 synar 6 samt 8 bb pfr med Q2s, båda har skett nyligen och inte nog med det..... hon har vunnit potterna också på sitt premium spel ..... så jag är den fiskigaste fisken bevisligen.

 

Rövaren är mest jobbig här i dagboken, inte suttit så mkt med dig på svs heller.....

 

Kungen, dig spelar jag inte så ofta emot men om vi sitter vid samma bord så spelar jag helst inte mot dig i större potter utan monster... LOL

 

Eva68 äger hårt! :-D Jag vann en AA mot AA AI pre mot henne en gång. (färg)

 

Rövaren är jobbig överallt, svs redbet IRL. Borde lära sig o använda en deo.

 

Vill du berätta ditt nick? Jag bluffar mycket, du får spela mer mot mig! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eva68 äger hårt! :-D Jag vann en AA mot AA AI pre mot henne en gång. (färg)

 

Rövaren är jobbig överallt, svs redbet IRL. Borde lära sig o använda en deo.

 

Vill du berätta ditt nick? Jag bluffar mycket, du får spela mer mot mig! 8-)

 

 

Du är ju efterbliven! hahaha:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...