Gå till innehåll

Samlingstråd för plast-SM på SvS


HSvensson

Recommended Posts

  • Svars 866
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om jag går all in på river har jag dig ju alltid slagen! Jag tycker det var ett riktigt dåligt spel, och tycker du spelade dåligt överlag det jag såg dig. Det är min åsikt..

 

 

 

Sämsta kortet som kunde komma på turn, och när han minibetar känner jag att jag inte bara kan ge upp, så därför fick jag slå om och reppa en kåk. Hur han kan syna turn förstår jag verkligen inte. Sjukt att jag ledde också.

Btw, handen du åkte foldade jag samma hand som dig.

 

Jag tycker du spelar handen bra, det är ju typ omöjligt för honom att ha något annat än drag som han spelar potten, sen att han tar en efterbliven syn på turn är ju bara olyckligt.

 

Hehe då hade jag inte så många outs som jag trodde med andra ord :-P

 

Jag var ruskigt kall på finalbordet tyvärr.. Några händer innan den jag åkte på så plockade jag den första spelbara handen på evigheter, :As::Js::Qh::Th:, och vad händer, jag tappar internet, kul liksom.

 

TILTEN. Ska spela main ikväll och vad händer? Svs har problem så jag kan inte logga in! Ringer supporten och de säger att det troligtvis inte blir fixat till Sm. WTF?

 

Fy fan, svs är ju inte kloka, man slutar aldrig att förvånas över hur jävla illa de sköter saker.

 

Eh va? Verkar ju sjukt. Man ska inte logga ut nu då med andra ord.. Har du reggat dig?

 

Nu blir jag ju riktigt riktigt orolig.. Jag har ganska grova problem med internet här hemma och jag brukar få starta om svs ganska ofta. Tar nog det säkra framför det osäkra och avreggar mig nu och reggar mig så tätt inpå starten som möjligt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir jag ju riktigt riktigt orolig.. Jag har ganska grova problem med internet här hemma och jag brukar få starta om svs ganska ofta. Tar nog det säkra framför det osäkra och avreggar mig nu och reggar mig så tätt inpå starten som möjligt..

 

 

Jag loggade ut nyss, och sen in igen, funkade utan problem för mig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick, men som sagt, jag har loggat ut och sen in igen, och det funkar perfekt.

Men ni som är drabbade måste väl iaf få pengarna tillbaka eller :/

 

Okej det låter ju skönt för min del iaf, men jag kan inte hjälpa att vara irriterad på svs.. Hur kan en så stor site ha såååå mkt problem hela tiden? Det kan inte vara så svårt att ha en stabil pokerklient... Allt annat än pengarna tillbaka vore en katastrof.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om det blir något mer online-SM i pokerförbundets regi? Kan inte kännas kul vare sig för den arrangerande sajten eller pokerförbundet att jobba så hårt och ändå få betydligt färre deltagare än Svenska Spel.

 

De flesta spelare struntar nog i vilket SM som är officiellt, utan ser chansen att spela en bra turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag VET att det kommer bli 1982st. från en säker källa.

 

 

Och ni som har problem (funkar fint för mig) , Kan ni inte lira hos någon annan. kompis , föräldrar , flickvän m.m? Visst man torskar för att de ska va så jävla jobbiga o inte förstår vad poker SM är, men det är ju bättre än att inte spela alls!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag VET att det kommer bli 1982st. från en säker källa.

 

 

Och ni som har problem (funkar fint för mig) , Kan ni inte lira hos någon annan. kompis , föräldrar , flickvän m.m? Visst man torskar för att de ska va så jävla jobbiga o inte förstår vad poker SM är, men det är ju bättre än att inte spela alls!

 

det har med inloggningen att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...