Cardshark52 Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Hej, alla glada! Jag och en polare, tänkte rycka upp detta forum, genom att starta en grym dagbok! Jag går just nu i mellan NL600 å NL1000. Vart " professionell poker spelare" i 6 månader. Precis skaffat ny lägenhet så bilder på den kommer när allt är fixat. Vi ska försöka resa bort lite till ev Thailand, där man kan bo fint för hyffsad peng. Har också haft ett par DBs förut som jag inte orkat hålla igång, men det ska Animalplanet hjälpa mig med. F.ö så letar jag coach(igen) så ev tips uppskattas sjukt mycket bra som dåliga.=) Thats it about me, Animalplanet? Jag lirar just nu nl200,nl400. Kör poker som inkomst, kommer snacka mycket poker,gym,resor samt hårdrock! Far till Thailand 27e nov, stannar 4veckor. Sola och må gott! GL Edit , Sry om det e många som blir lessna för bytet av Rubrik.. Citera
heltoker Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 gl. edit: Måste man vara snygg för att få skriva här? Citera
Cardshark52 Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Postad 18 November , 2008 gl. edit: Måste man vara snygg för att få skriva här? Tack:-D Ah igentligen, men ingen fara du kan få skriva här ändå Citera
animalplanet Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 gl. edit: Måste man vara snygg för att få skriva här? Du som är våran första postare här, slipper givetvis det! Nu kör vi! edit: går ut stenhård med att säga godnatt! Citera
jo_ocke Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 rubriken är ghey, coolt! lycka till Citera
mpee Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 pics på snygga killar pls. GL Citera
morr Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag är här! Vem ville ha snygga killar? Citera
hampulito Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag är rätt snygg inte supersnygg men helt klart över medel, så jag känner mig som hemma. Med en sådan rubrik tycker jag lite bilder hör hemma i presentationen. Citera
ebla Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag är snygg, är bl a ihop sen i somras Citera
calloway Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag är så snygg att prostituerade vill betala mig. Citera
Cardshark52 Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Postad 18 November , 2008 GL. Ongame? Yes=) Citera
animalplanet Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 pics på snygga killar pls. GL Jag är rätt snygg inte supersnygg men helt klart över medel, så jag känner mig som hemma.Med en sådan rubrik tycker jag lite bilder hör hemma i presentationen. Bilder kommer inom kort! Tillsvidare får ni helt enkelt lita på oss! Om vi säger såhär, skala 1-10, så måste man vara på en klar 7:a för att få skriva annars, får ni bara läsa. Tufft men sant! edit: Tack för alla lycko önskningar! Citera
sTARVIN89 Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag är snygg, dock inte NL400... men kommer nog skriva här om det händer nått intressant . Citera
SuckItOrMuckIt Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag är en ful lowstejkspelare men ja kanske kommer förlja denhär dagboken ändå. Citera
animalplanet Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag är en ful lowstejkspelare men ja kanske kommer förlja denhär dagboken ändå. Eftersom du har en häst som avatar är du hjärtligt välkommen! Djur är nuts Måste utöka mitt kanalutbud så man får kanalen animalplanet, får bli veckansmål. Jag är förövrigt uppväxt på en bondgård Citera
KlubbLive Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Nick på Ongame, Cardshark? Citera
Cardshark52 Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Postad 18 November , 2008 Nick på Ongame, Cardshark? Vill jag inte ge ut än, har fortf inte bestämmt mig om jag ska posta händer här än. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Eftersom du har en häst som avatar är du hjärtligt välkommen!Djur är nuts Måste utöka mitt kanalutbud så man får kanalen animalplanet, får bli veckansmål. Jag är förövrigt uppväxt på en bondgård Animalplanet är en nötig kanal. Citera
hampulito Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Nu blir man lite besviken när ni släpper in fula lowstakare hur fan som helst! Citera
Elitloppet Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Lite över average-snygg, NL1k atm. Tar mig friheten att skriva. Nick på ongame btw? Citera
Cardshark52 Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Postad 18 November , 2008 Nu blir man lite besviken när ni släpper in fula lowstakare hur fan som helst! Har pratat med AP å han tar helt å hållet på sig detta. F.ö så har jag en bild på mig själv, hade inte så mkt å välja på på denna datan men iaf: Har lirat ett tag i morses med vilket blev 1.4 k händer som blev en sjuk bergochdalbana, får ta tag i det senare i kväll igen. Började att backa 2.6 k dollars första timman, men hittade till slut nanoplusset på 156 dollars. Mvh Chris Citera
Cardshark52 Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Postad 18 November , 2008 Lite över average-snygg, NL1k atm. Tar mig friheten att skriva. Nick på ongame btw? Jag kommer nog inte skriva ut mitt nick än på ett tag. Beroende på om jag ska posta annat än brag hhs här.=) Citera
Recommended Posts