vuns187 Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 När jag skulle ta ut mina pengar från Unibet så fick jag ett mail att jag var tvungen att skicka in id handling, foto på visakort och konto från bankuttag. Jag tog foto på id och visakort och tog en printscreen o öppna den i paint för att spara den som en .jpeg och mailade iväg allt till Unibet. Nu har dom maila mig flera ggr och sagt att bilden på mitt konto uttag är otydligt. Jag har försökt flera ggr men får alltid samma svar från deras support. Jag har till och med skickat bilden till min polare och han sa att bilden gick att tyda utan problem. Är det någon som upplevt samma problem med dom ? Och är det någon som vet hur jag kan göra en tydligare bild??? /en missnöjd Unibet kund (dock inte länge till) Citera
dafvor Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Skumt. Hade samma problem med Nordic Bet men de kunde se allt andra gången jag skickade och jag tog kort med en ganska kass webcam. Citera
Matfrid Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Skaffa en (billig) skrivare-scanner-kopiator. De ger oerhört detaljerade bilder. Citera
gard Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Skaffa en (billig) skrivare-scanner-kopiator. De ger oerhört detaljerade bilder. Låter inte vidare vettigt enligt mig att gå o köpa sig en scanner endast för att scanna 1-2 papper till en poker-site, fast du kanske tycker det? Citera
Recommended Posts