mastermind1916 Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 Hmmm, ar inte en 3bet preflop med a10s 100% standard i sb vs knappen. Alla som routar for syn ar ju vek/tighta imo. Vidare sa forstar jag inte varfor alla ar sa benagna att ge upp turn (som standard),bet /call flop OKOK . Hans syn indikerar inte styrka for mig pa flopp, utan jag skjuter turn och grillar honom eller inte? Om man har som standard att dunka flopp och checkfolda turn, tycker man kan lagga ner verksamheten. Basert pa metagame, om du lirar 25-50 bor ju vissa snappa upp detta och du blir mos i forlangningen. Turn ar absolut inte standard dunk till 100%, men absolut 60-40 imo Ciao Citera
Trillske Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Min trebetsrange där är AK QQ+ men ibland gillar jag att "mixing upp my game"Vet inte om jag gillar dig än men det här var skitroligt. Jag betfoldar. Skittrisst, men de jag möter brukar veta att jag kan pusha grejer tillräkligt (för?) light och (för?) ofta där så att de antagligen bara spelar mot för värde. Syn blir nog c/f flesta turns utan soulread. Ännu tristare. Tråkig hand. Om man har som standard att dunka flopp och checkfolda turn, tycker man kan lagga ner verksamheten.Jag resonerar som så att handen suger rätt mycket och får man in en 50% fold på cont. räcker det och blir över. Det är ju liksom inte en flopp som är sådär fasansfullt rolig för Fi att floata.M.a.o. bryr jag mig inte så jättemycket om vårat handvärde här, även om vi har lite fler outs än med en röd 72 (och någon form av sdv om Fi vill c/c ner A2). Citera
Memory Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 fyfan berätta nu, lärde du dig något av tråden? Citera
kravmärkt Postad 29 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2010 berätta nu, lärde du dig något av tråden? Ett fel kan ofta korrigeras på en tidigare gata än på den där man har problem. Preflopspelet var väl ganska sådär jättebrutalt dåligt Citera
KallOödmjukDiva Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Hahah weird dynamik. Orka kritesera 3B pre. Citera
Recommended Posts