Gå till innehåll

25/50 sek AT trebetat, linje?


Recommended Posts

Hmmm, ar inte en 3bet preflop med a10s 100% standard i sb vs knappen.

Alla som routar for syn ar ju vek/tighta imo. Vidare sa forstar jag inte varfor alla ar sa benagna att ge upp turn (som standard),bet /call flop OKOK . Hans syn indikerar inte styrka for mig pa flopp, utan jag skjuter turn och grillar honom eller inte?

Om man har som standard att dunka flopp och checkfolda turn, tycker man kan lagga ner verksamheten.

Basert pa metagame, om du lirar 25-50 bor ju vissa snappa upp detta och du blir mos i forlangningen.

Turn ar absolut inte standard dunk till 100%, men absolut 60-40 imo

Ciao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Min trebetsrange där är AK QQ+ men ibland gillar jag att "mixing upp my game"
Vet inte om jag gillar dig än men det här var skitroligt.

 

Jag betfoldar. Skittrisst, men de jag möter brukar veta att jag kan pusha grejer tillräkligt (för?) light och (för?) ofta där så att de antagligen bara spelar mot för värde. Syn blir nog c/f flesta turns utan soulread. Ännu tristare. Tråkig hand.

 

Om man har som standard att dunka flopp och checkfolda turn, tycker man kan lagga ner verksamheten.
Jag resonerar som så att handen suger rätt mycket och får man in en 50% fold på cont. räcker det och blir över. Det är ju liksom inte en flopp som är sådär fasansfullt rolig för Fi att floata.

M.a.o. bryr jag mig inte så jättemycket om vårat handvärde här, även om vi har lite fler outs än med en röd 72 (och någon form av sdv om Fi vill c/c ner A2).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...