LordRalpHs Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Som topic lyder, det står att jag inte bor i skandinavien när jag försöker regga mig. Det konstiga med det hela är att jag har spelat den förut, ganska många gånger t.o.m, hur fan har det hänt och framförallt, hur ändrar man tillbaka? Tacksam för ett snabbt svar Citera
LordRalpHs Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Det var tydligen något problem från deras sida. Fick ett snabbt svar från suporten. Ett bra och utförligt svar, de registrerade tom till morgondagens freeroll. Grym suport enligt mig Citera
glefor Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Det var tydligen något problem från deras sida. Fick ett snabbt svar från suporten. Ett bra och utförligt svar, de registrerade tom till morgondagens freeroll. Grym suport enligt mig one and only Citera
popquee Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 kan inte heller regga mig, varit så i några dar, orkar inte maila supporten, hoppas dom fixar det ändå Citera
plzgogame Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Varför spela en freeroll som det ändå inte är något värde i? Citera
aiken Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Det var tydligen något problem från deras sida. Fick ett snabbt svar från suporten. Ett bra och utförligt svar, de registrerade tom till morgondagens freeroll. Grym suport enligt mig Fungerar fortfarande inte att registrera sig, om det finns ett bra svar varför inte posta det här? Citera
LordRalpHs Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Postad 4 November , 2008 Att skriva att jag fick ett bra svar var korkat av mig. Det jag menade var att jag fick ett trevligt svar där h*n sa att det var fel från deras sida och att det skulle ordnas så snart som möjligt. Det fungerar fortfarande inte för mig. Citera
popquee Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Varför spela en freeroll som det ändå inte är något värde i? huh? Citera
bridge Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Jag reggade mig genom att maila supporten. Funkade jättebra. Eftersom alla hade problem med att regga sig var det hur enkelt som helst att hamna i pengarna. Citera
Nice Hand GG Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Varför spela en freeroll som det ändå inte är något värde i? Du lär ju hitta mer värde där än i dina 1$ SNG mer värde än dom flesta tuneringarna på FT eftersom nästan alla GT tävlingar spricker ändå. Citera
Full Tilt Support Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Hej, Som en del har påpekat här så går det utmärkt att maila supporten om man har registrerings problem. Vi kommer att undersöka anledningen och omfattningen av det här. Återkommer med mer information senare. MVH, Full Tilt Support Citera
Full Tilt Support Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Hej igen, Vi har fått bekräftelse på att det ska fungera nu, det var registrerings problem för alla freerolls, inte bara den skandinaviska. Det ska nu vara fixat. Om ni fortfarande, eller i framtiden, har problem med att registrera er för freerolls så kan supporten hjälpa till. Bara skicka en rad där ni talar om vilken turnering och när ni vill spela så kommer dom göra allt dom kan för att lösa problemet. Som alltid: support-se@fulltiltpoker.com MVH, Full Tilt Support Citera
plzgogame Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Du lär ju hitta mer värde där än i dina 1$ SNG mer värde än dom flesta tuneringarna på FT eftersom nästan alla GT tävlingar spricker ändå. Håll dig till dina misslyckade videos där du surplar och äter istället för att kasta sten i glashus. Citera
Recommended Posts