Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sjukt att dom bara kan stänga ner kontot så utan vidare.

Common law. Det står alla fritt att välja vem man vill göra affärer med.

Bara för att SJ har en hemsida där man erbjuder produkter till ett visst pris så är man inte bundna av att sälja till vem som helst. Ganska logiskt.

Hej! cyntax

 

#irc.kanal verkar vettigt,för det gäller ju att agera snabbt.

 

Kan du skicka mig en länk till en irc kanal som du använder?

 

Kanske du satsade för mycket pengar hos Stan James eller varför tror du dom avslutade ditt konto?

Jag använder ingen just nu. Isf startar man en egen privat irc.kanal.

 

SJ har program/funktioner som läser av och tolkar spelmönster. Jag bettade max på alla matcher jag fick. Där tror jag deras säkerhetssystem plingade till rejält.

På tal om sushi; har nån provat råkultur?

Annars är Akki min favorit. Mest för att det är så litet och för att de alltid spelar skön boom-bap hiphop från 93-94 ;)

Mmmm. Du har nog rätt. Bambo är en "turistfälla". Men vi valde det stället för att de har så mycket annat så att även de som inte gillar sushi kunde hitta något. Jag ska testa dina tips någon gång.
Säljer av?

 

Edit: Spelat på vinnare också?

Jag spelade 1X och X2 efter 60 min.

Jag hejade på Detroit, men om man tittar på var jag ville att pengarna skulle försvinna så blev resultatet rätt.

 

Nä, orsaken till att jag helgarderade med förlust var att jag hade "free bets" liggandes på två sajter. På så sätt fick jag två bonusar clearade och ett konto tömt. Den sajten är jag history på nu. Den andra kan jag casha ut från och invänta nya bonusar.

Vad sägs om CC på lördag?
Det blir definitiv inte inte CC idag. Donnan skickade sms igår: "Hej. Bio imorgon? Efterrätt sen?"

 

Efterrätt låter smarrigt! :oops::roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cyntax wrote:Jag använder ingen just nu. Isf startar man en egen privat irc.kanal.

 

SJ har program/funktioner som läser av och tolkar spelmönster. Jag bettade max på alla matcher jag fick. Där tror jag deras säkerhetssystem plingade till rejält.

 

 

Jag vet inte hur man startar en irc.kanal, kan du visa mig, kanske skicka ett mail till mig, för jag vet inte om jag kan ta emot privata meddelande som ny här på forumet?

 

Så hur många max satsningar gjorde du hos ST?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Cyntax

 

Fick du upp denna tennis match:United Kingdom»WTA Birmingham,Asian Handicap 1.50 , Rybarikova M.1.83 Sportingbet - Mirza S.2.70 Betsson?

 

Wow Oddset gäller fortfarande efter ca:15 min hoppas någon av er har dessa 2 bookmaker,då kan ni göra en riskfri vinst på ca:9%

 

Tydligen är det nog sportingbet som har beräknat oddset fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du upp denna tennis match:United Kingdom»WTA Birmingham,Asian Handicap 1.50 , Rybarikova M.1.83 Sportingbet - Mirza S.2.70 Betsson?

 

Förhoppningsvis inte eftersom det inte är ett surebet. Sportingbet och Betsson har olika regler för tennis-betting, vilket gör att du kan bli voidad på en sida och förlora andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förhoppningsvis inte eftersom det inte är ett surebet. Sportingbet och Betsson har olika regler för tennis-betting, vilket gör att du kan bli voidad på en sida och förlora andra.

 

Nog är det väl ett surebet,fast att dessa spelbolag hade olika regler det visste jag inte, har inte lusläst reglerna ännu.Det är mycket man måste tänka på och lära innan man går in med riktiga pengar.

 

Såg just nu att det står Bets void if result hits the Line på Sportingbet, vad menar dom med detta?

 

Tack för din info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Cyntax

 

Fick du upp denna tennis match:United Kingdom»WTA Birmingham,Asian Handicap 1.50 , Rybarikova M.1.83 Sportingbet - Mirza S.2.70 Betsson?

 

Wow Oddset gäller fortfarande efter ca:15 min hoppas någon av er har dessa 2 bookmaker,då kan ni göra en riskfri vinst på ca:9%

 

Tydligen är det nog sportingbet som har beräknat oddset fel.

 

Ringer det inte en klocka här då?

 

Det ena vadet är antal game och det andra är set.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förhoppningsvis inte eftersom det inte är ett surebet. Sportingbet och Betsson har olika regler för tennis-betting, vilket gör att du kan bli voidad på en sida och förlora andra.

 

Här Betsson Tennis regler:Tyvärr inget speciellt ang. Handicap:

Tennis

If a player fails to start a tournament or match, all bets on that player or individual match will be void. In the event of a match starting (first points played) but not being completed the player progressing to the next round will be deemed the winner. Bets will stand even if the surface or the venue is changed. Example: surface is changed from grass to clay.

 

Bets will stand if there is a delay in a tennis match, regardless of the time of delay. Example: Rain Delay

 

Set Betting: If a player retires before the completion of the match all bets will be void.

 

Sportingbet Tennis regler:Ett utdrag:

If a match is abandoned or a player retires, all bets will be void, unless the bet has already been settled. Bets on Match Prices will stand if one set has been completed, otherwise these bets will be void.

 

Game Handicap Prices

 

Winning bets must predict the player who wins the most number of games after their total has been adjusted by the handicap.

In the event that there is no outright winner after the adjustment of the handicap, all bets will be void.

 

Har ni några kommentarer vad som skiljer Betsson o Sportingbet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var på Game Handicap Betting inte Total Games eller 1:a set winner, jag ser att oddsen var samma.

 

Spelen som du trodde var surebet var två olika spel.

BETSSON: Mirza S. (-1,5 set) 2.70

SPORTINGBET: Rybarikova (+1,5 game) 1,83

 

Du undrade också varför det stod "Bets void if result hits the Line på Sportingbet" Det betyder att du får pengarna tillbaka om resultatet träffar linan. I detta fall går det inte, men hade Rybarikova haft +2 så går det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag går en surebet-match av stapeln med en avkastning på 14,35 % :D och det är en 1X2-match.

Jag skulle inte ta så högra surebets. Risken är överhängande att ett av oddsen är fel och att det bolaget kommer att voida just det spelet. Kvar står du med 2/3 av spelet. Man ska nog aldrig ta över 10%, kanske inte högre än 5%. Imo. Vad tycker ni?

Donnan skickade sms igår: "Hej. Bio imorgon? Efterrätt sen?"

 

Efterrätt låter smarrigt! :oops::roll:

Oh yeah! Jag drar till stan. C U SUCKERS!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelen som du trodde var surebet var två olika spel.

BETSSON: Mirza S. (-1,5 set) 2.70

SPORTINGBET: Rybarikova (+1,5 game) 1,83

 

Du undrade också varför det stod "Bets void if result hits the Line på Sportingbet" Det betyder att du får pengarna tillbaka om resultatet träffar linan. I detta fall går det inte, men hade Rybarikova haft +2 så går det.

 

Ursäkta att jag är envis nu,fast 1.83 var oddset på samtliga 3 spel även set.

 

Det känns ju riskabelt att spela om det står Bets void if result hits the Line,för det vet man ju inte förrän matchen är slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle inte ta så högra surebets. Risken är överhängande att ett av oddsen är fel och att det bolaget kommer att voida just det spelet. Kvar står du med 2/3 av spelet. Man ska nog aldrig ta över 10%, kanske inte högre än 5%. Imo. Vad tycker ni?!

 

Det räcker väl med att spela på den sida där värdet finns. Annars kan man väl chansa på ett tecken. Du träffar varannan gång, såvida det inte är värde på bägge sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle inte ta så högra surebets. Risken är överhängande att ett av oddsen är fel och att det bolaget kommer att voida just det spelet. Kvar står du med 2/3 av spelet. Man ska nog aldrig ta över 10%, kanske inte högre än 5%. Imo. Vad tycker ni?

 

Ibland har sett surebets på Baseball som är så höga som över 100% i avkastning,fast då måste man nog vara dösnabb för att hinna satsa,och det är hög risk att oddsen ändrar sig snabbt.

 

Inte säkert att oddset är så fel hos den ena bookmakern även om tillsammans blir ett högt surebet odds,fast står risk att det ändrar sig snabbt är det ju,så man kanske inte hinner med att satsa på de 3 olika alternativen.

 

Himla mycket att tänka på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta att jag är envis nu,fast 1.83 var oddset på samtliga 3 spel även set.

 

Det känns ju riskabelt att spela om det står Bets void if result hits the Line,för det vet man ju inte förrän matchen är slut.

 

Med void menas att du får pengarna tillbaks (odds; 1,00) om det blir 7-6, 7-6 om du har spelat på den som förlorar här med handikappet +2 game (12-14 i game) Skulle du spela på handikapp med halva game typ +0,5 eller +1,5 så blir det aldrig void.

 

Det fanns inget +-1,5 set till 1,83 hos Betsson eller Sportingbet. Det som fanns var väl att vinna första set om jag inte minns fel. För att det ska vara ett surebet så måste det vara samma spel hos bägge bolag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med void menas att du får pengarna tillbaks (odds; 1,00) om det blir 7-6, 7-6 om du har spelat på den som förlorar här med handikappet +2 game (12-14 i game) Skulle du spela på handikapp med halva game typ +0,5 eller +1,5 så blir det aldrig void.

 

Det fanns inget +-1,5 set till 1,83 hos Betsson eller Sportingbet. Det som fanns var väl att vinna första set om jag inte minns fel. För att det ska vara ett surebet så måste det vara samma spel hos bägge bolag.

 

Jag vill inte tjata om det var ett bet eller inte, jag vill bara lära för framtida spel.

 

Så om Handicapet är +1.5 så kan det aldrig bli voidad,även om de varna för detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om Handicapet är +1.5 så kan det aldrig bli voidad,även om de varna för detta?

 

Det är inte som de varnar. Med void menas INTE ALLTID att det skett något misstag. Asian Handikapp kom pås inte helt oväntat av asiater därav namnet för att de inte gillade kryss. Antingen vill de vinna eller förlora.

 

Vi tar ett exempel på fotboll

Lag A (+0,5) - Lag B, Odds: 1,90 - 1,90

Vinner lag A eller om det blir oavgjort så vinner de som har spelat på lag A. Lag B måste vinna för att om Lag A har +0,5 så har de automatiskt -0,5. Här kan det aldrig bli tal om att insatserna betalas tillbaka.

 

Ett exempel till.

Lag A (+1) - Lag B. 1,65 - 2,30

De som har spelat på lag A vinner om lag A vinner eller spelar oavgjort. För de som spelat lag B, där krävs en tvåmålsseger eller mer. Skulle lag B vinna med ett mål så återbetalas insatsen.

 

På många asiatiska bolag finns bara tvåvägsspel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte som de varnar. Med void menas INTE ALLTID att det skett något misstag. Asian Handikapp kom pås inte helt oväntat av asiater därav namnet för att de inte gillade kryss. Antingen vill de vinna eller förlora.

 

Vi tar ett exempel på fotboll

Lag A (+0,5) - Lag B, Odds: 1,90 - 1,90

Vinner lag A eller om det blir oavgjort så vinner de som har spelat på lag A. Lag B måste vinna för att om Lag A har +0,5 så har de automatiskt -0,5. Här kan det aldrig bli tal om att insatserna betalas tillbaka.

 

Ett exempel till.

Lag A (+1) - Lag B. 1,65 - 2,30

De som har spelat på lag A vinner om lag A vinner eller spelar oavgjort. För de som spelat lag B, där krävs en tvåmålsseger eller mer. Skulle lag B vinna med ett mål så återbetalas insatsen.

 

På många asiatiska bolag finns bara tvåvägsspel.

 

Tack för en bra förklaring, tror jag fattar lite mera nu.

 

Så vid +0.5,+1.5,+2.5 osv kan aldrig matchen bli voidad.

 

Vid +1,+2,+3 osv kan matchen bli voidad.

 

Motsvarande gäller vid -0.5,-1.5,-2.5,osv

 

Är det riktigt tänkt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för en bra förklaring, tror jag fattar lite mera nu.

 

Så vid +0.5,+1.5,+2.5 osv kan aldrig matchen bli voidad.

 

Vid +1,+2,+3 osv kan matchen bli voidad.

 

Motsvarande gäller vid -0.5,-1.5,-2.5,osv

 

Är det riktigt tänkt?

 

Det är korrekt uppfattat!

 

Om att få lägre avgift än 0,5 på Betfair. Då får du spela mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappast! Avgiften tas bara på nettovinsten och den är på 0,5%. Effektivt odds på 2,00 är 1,95.

Du menar 5% av nettovinsten eller hur?

Antingen vill de vinna eller förlora.
Det går ju iofs inte ihop med logiken bakom AH. I AH kan det ju bli void/push (you name it), medan i "vanlig" 1X2 betting kan det aldrig bli void/push, dvs i "vanlig" 1X2 betting vinner man eller förlorar man alltid medan det inte nödvändigtvis är så i AH.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...