Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej! Cyntax

 

Jag är helt ny på detta forum.

 

Har tidigare sysslat mycket med aktier,optioner,spreadbetting med teknisk analys som bas, då gäller det att ha diciplin, och det saknar jag ibland så då går det åt skogen.

 

Jag läste stora delar av din dagbok igår kväll o natt, speciellt om surebetting.

 

Jag har tänkt länge på att köra igång med surebetting,sen har jag alltid läst kommentarer att det är så lätt att göra misstag,och att spelbolagen ändrar limit,osv. då har jag givit upp tanken. Fast nu har tanken kommit tillbaka igen sen jag har läst om flera som verkligen kan försörja sig på surebetting,som grädde på moset så jag läste jag din dagbok.

 

Är det ok om vi kunde sammarbeta,alltså ge råd till varandra,mm?

 

MVH

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ok om vi kunde sammarbeta,alltså ge råd till varandra,mm?
Njae, jag ser inga fördelar för mig? Du måste nog sälja idén bättre. Whats in it for me?

 

----

 

Dear Mr "Cyntax,

I am writing to inform you that due to the unprofitable nature of your account it will be closed with immediate effect.

Internal funds will be transferred to you in the usual manner.

Yours sincerely

Padma Cara

International Administrator

Stan James Plc.

No 1, The Square, Marina Bay, Gibraltar.

Email: service@stanjames.com

 

SAY WHAT?! :cry:

 

----

 

Ligger pluss 2k kr på SJ. Degade in 20k för ca 2 veckor sedan.

Har dom inte bättre marginaler än så?

Helt otroligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njae, jag ser inga fördelar för mig? Du måste nog sälja idén bättre. Whats in it for me?

 

----

 

Dear Mr "Cyntax,

I am writing to inform you that due to the unprofitable nature of your account it will be closed with immediate effect.

Internal funds will be transferred to you in the usual manner.

Yours sincerely

Padma Cara

International Administrator

Stan James Plc.

No 1, The Square, Marina Bay, Gibraltar.

Email: service@stanjames.com

 

SAY WHAT?! :cry:

 

----

 

Ligger pluss 2k kr på SJ. Degade in 20k för ca 2 veckor sedan.

Har dom inte bättre marginaler än så?

Helt otroligt.

 

HAHA fyfan så sjukt. Elaka Cyntax kommer in och rånar dem på hela årsvinsten liksom :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2k kr och dom stänger kontot är ju helt galet
Jo. Jag plussade 3500 på CC igår, inte fan blev jag utkastad då! ;)
HAHA fyfan så sjukt. Elaka Cyntax kommer in och rånar dem på hela årsvinsten liksom :mrgreen:
Hehe.
Jadu, vad säger man?
Jag har skrattat i 2 timmar nu. :-P
Dom har väl upptäckt ditt bettingmönster??
Visst fan är det så. Men då är det bara en tidsfrågan innan jag blir sparkad från Expekt också. Satte in 1.545 kr på Expekt, dom är nu 19.051 kr.

 

Hos Bwin ligger jag back ca 2.250 kr. Polarn ligger back över 30-lax på Bwin.

 

Den exakta summan jag vunnit hos StanJames är 2.330 kr och 96 öre! *hehe*

 

---

 

Igår var det alltså sushi-asiatisk-mongolian-buffé med lite forumiter. Av 13 anmälda kom 9. Tyvärr fick vi sitta längst in i mörkret och bilderna blev inte så bra:

 

11062009162.th.jpg

 

11062009165.th.jpg

 

Självklart är inte jag med på bilderna...jag håller ju i kameran! :)

De som känner igen sig får presentera sig. Ni får outa er själva.

 

Roligast hade vi åt Shahin89 - för han kom inte. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det! Var finns den bästa sushibuffén?

 

Sushibuffé är skitdumt i Sverige om man går för smaken. Om man bara går för att kunna säga att man äter sushi, vilket inte är ovanligt, är det förstås en helt annan sak.

 

De bästa sushiställena i centrala Stockholm är Akki på Medborgarplatsen och Ki-Mama på Observatoriegatan. Hattori på Tegnérgatan rätt bra förut men har bytt ägare och sägs vara sämre numera. Ingen av dem har vad jag vet buffé. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vann du 3500 på? Du försvann jävligt snabbt han knappt reagera så var du borta.. spelberoende? :mrgreen:
Poker.

Ni skulle ju iväg och lira internetpoker?

 

Jag spelberoende? Njae. Det var värre förr. Jag besöker CC 2 ggr i månaden. Det är knappast spelberoende om man bor mindre än 30 min från CC?

Spelar aldrig på maskiner, roulette, hästar, lotto, etc.

 

Kanske går jag på CC på söndag. Annars lär det inte bli förrän mitten av juli nästa gång.

 

Internetpoker har jag nästan slutat med. Som mest spelade jag 15k händer i månaden. Nu kommer jag inte ens upp i 1k per månad. Skulle tro att jag ligger på 300-500 händer i månaden.

 

Tråkigt om du inte fick säga adjö. :) Vi tar det nästa gång! ;) Det blir garanterat en repris av gårdagen va? (men självklart något annat jippo) Förslag? Vad sägs om grillfest 11'e, 18'e eller 25'e juli?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker.

Ni skulle ju iväg och lira internetpoker?

 

Jag spelberoende? Njae. Det var värre förr. Jag besöker CC 2 ggr i månaden. Det är knappast spelberoende om man bor mindre än 30 min från CC?

Spelar aldrig på maskiner, roulette, hästar, lotto, etc.

 

Kanske går jag på CC på söndag. Annars lär det inte bli förrän mitten av juli nästa gång.

 

Internetpoker har jag nästan slutat med. Som mest spelade jag 15k händer i månaden. Nu kommer jag inte ens upp i 1k per månad. Skulle tro att jag ligger på 300-500 händer i månaden.

 

Tråkigt om du inte fick säga adjö. :) Vi tar det nästa gång! ;) Det blir garanterat en repris av gårdagen va? (men självklart något annat jippo) Förslag? Vad sägs om grillfest 11'e, 18'e eller 25'e juli?

 

Inte spelberoende? Såg dig sitta vid BJ-bordet för inte så länge sedan :)

 

Vad sägs om CC på lördag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njae, jag ser inga fördelar för mig? Du måste nog sälja idén bättre. Whats in it for me?

 

----

 

Dear Mr "Cyntax,

I am writing to inform you that due to the unprofitable nature of your account it will be closed with immediate effect.

Internal funds will be transferred to you in the usual manner.

Yours sincerely

Padma Cara

International Administrator

Stan James Plc.

No 1, The Square, Marina Bay, Gibraltar.

Email: service@stanjames.com

 

SAY WHAT?! :cry:

 

----

 

Ligger pluss 2k kr på SJ. Degade in 20k för ca 2 veckor sedan.

Har dom inte bättre marginaler än så?

Helt otroligt.

 

Det finns folk som får liknande brev trots att dom ligger back. Expekt står väl på tur som det låter..

 

Dom har väl upptäckt ditt bettingmönster??
Ja.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Cyntax

 

Jag kan tipsa dig om diverse arbs, som du kanske kan ha nytta av,en del av dem är öppna för betting en lång tid.

 

Så Stan James är ute ur räkningen vid sure bet, kanske man bara ska utnyttja om dom har en promo eller free bet som verkar bra.Eller vad tycker du?

 

Undrar vad dom har stört sig på i ditt spelande!! Har du frågat dom?

 

Vore intressant när du får dina pengar tillbaka,kan du hålla oss underättade?

 

Hmm såg vad Wagner skrev att det finns bolag som även stänger av konton som ligger på minus helt otroligt vill dom inte ha spelare överhuvudtaget undar man.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju för att... äh, glöm det ;)

Lördag? Njae. Tveksamt. Söndag?

 

hehe det var skön kväll varje fall... mycket +EV om man får vänsterplatsen på BJ och bestämmer om dealern skall bli tjock eller inte...

 

Söndag är mycket mögligt, beror lite på hur mycket jag hinner jobba undan på jobbet 8-) vi hörs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Cyntax

 

Jag kan tipsa dig om diverse arbs, som du kanske kan ha nytta av,en del av dem är öppna för betting en lång tid.

 

Så Stan James är ute ur räkningen vid sure bet, kanske man bara ska utnyttja om dom har en promo eller free bet som verkar bra.Eller vad tycker du?

 

Undrar vad dom har stört sig på i ditt spelande!! Har du frågat dom?

 

Vore intressant när du får dina pengar tillbaka,kan du hålla oss underättade?

 

Hmm såg vad Wagner skrev att det finns bolag som även stänger av konton som ligger på minus helt otroligt vill dom inte ha spelare överhuvudtaget undar man.

Jag kan tänka mig en #irc.kanal där man kan chatta/tipsa om surebets.
hehe det var skön kväll varje fall... mycket +EV om man får vänsterplatsen på BJ och bestämmer om dealern skall bli tjock eller inte...

 

Söndag är mycket mögligt, beror lite på hur mycket jag hinner jobba undan på jobbet 8-) vi hörs

Jag kan hålla med om att du verkligen dominerade vid poker- & blackjackborden! ;)

Fixed your post... Kocken från Hattori filear fisk på Ekerö numera.
När Ola har koll på vem som filear fisk var... då har det gott för långt!

Du blir inte bannad från Expekt, utan du blir satt på "delay" så du kan använda dom om man vågan ändå, det blev iaf jag men det tog ganska lång tid.
Jag håller låg profil på Expekt. Cashade 50% idag.
grilla är alltid nice
Oh yeah! Jag skriver upp dig på VIP-listan! (trots att du är bajare ;) )

Här på norra sidan är det Gnaget som gäller.

 

---

 

Inatt är det så dags för sjunde och avgörande mellan Detroit och Pittsburgh om Stanley Cup-bucklan.

 

Jag har helgarderat matchen, även om det inte är ett surebet. Trots det gör jag flera hundra kronor i vinst. Hur gick det till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inatt är det så dags för sjunde och avgörande mellan Detroit och Pittsburgh om Stanley Cup-bucklan.

 

Jag har helgarderat matchen, även om det inte är ett surebet. Trots det gör jag flera hundra kronor i vinst. Hur gick det till?

 

Säljer av?

 

Edit: Spelat på vinnare också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...