Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var ett rejält galler. Trodde du satt på öppen anstalt. 8-)
Galler? Dags för nya glasögon? Det är en spaljé mot innergårdsdörren till trapphuset. Jag funderade på om man skulle låta någon klätterväxt få täcka insynen. Kaprifol eller vildvin? Någon med bra förslag?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Galler? Dags för nya glasögon? Det är en spaljé mot innergårdsdörren till trapphuset. Jag funderade på om man skulle låta någon klätterväxt få täcka insynen. Kaprifol eller vildvin? Någon med bra förslag?

 

Humle funkar rätt bra som skydd mot insyn :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny hobby! = Luncha med forumiter.

 

Avklarade:

SoderKrippa, Vrakman, tobbelobbe, Olyckan77, Kraclob, Flesh2Flesh, Max Cady, Guts och PsychicIor.

 

Vem står på tur? :roll: Traveller11 hade hotat med öl/drink. Får man uppgradera till lunch?

 

Idag var det alltså lunch med Flesh2Flesh inne i stan. Mycket trevligt. Den "grabben" hade fina idéer på samarbete. Det kan bli riktigt bra.

 

---

 

Köpte grillverktyg idag. Nu saknar jag bara briketterna så har jag allt. Då blir det grillfest! :-P Men vem ska bygga grillfan? :roll:

 

Köpte också förlängningssladd till elgräsklipparen också. Nu är det nära Akalla! Om vädret och motivationen tillåter blir det klippning imorrn.

 

---

 

Spelade en satellit till en satellit till EMOP i Prag. 7 spelare med och 2€ att vara med. Borde ha vunnit, men spelade kasst. Sista handen floppar jag 2-par mot Fi's flushdraw+mellanpar. Självklart får han flush på turn. Vinnaren fick en biljett till satelliten imorgon med ett paket till EMOP i potten. Inköp till den satelliten är 25 €. Eftersom jag inte vann en biljett till imorgon så kommer jag att gå på AIK-Elfsborg imorgon istället och spela 50€-stalliten på söndag.

 

---

 

Nu funkar mitt Excel för surebetting. Nu jävlar ska jag fixa in pengar på sajterna jag ska surebetta på. Det blir nattens projekt!

 

---

 

Cleveland - Orlando semifinal börjar idag. Cleveland är favorit. 1,217 på Cleveland och 5,200 på Orlando.

Orlando är ju inte kassa precis. De slog ju ut regerande mästarna Boston i kvartsfinalen och före det Philadelphia. Sen så har man den coolaste coachen av alla: Stan van Gundy!

225px-StanVanGundy_20050723.jpg

HEJA ORLANDO! :-P

Matchen streamas alltid på http://www.ustream.tv eller http://www.justin.tv

Jag föredrar ustream. Mycket bättre kvalitet.

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cleveland - Orlando semifinal börjar idag. Cleveland är favorit. 1,217 på Cleveland och 5,200 på Orlando.

Orlando är ju inte kassa precis. De slog ju ut regerande mästarna Boston i kvartsfinalen och före det Philadelphia. Sen så har man den coolaste coachen av alla: Stan van Gundy!

225px-StanVanGundy_20050723.jpg

HEJA ORLANDO! :-P

Matchen streamas alltid på www.ustream.tv eller www.justin.tv

Jag föredrar ustream. Mycket bättre kvalitet.

/C

Cleveland 106

Orlando 107

 

Jag hade 100 kr på Orlando till 5,200.

*cat$ching*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en satellit till en satellit till EMOP i Prag. 7 spelare med och 2€ att vara med. Borde ha vunnit, men spelade kasst. Sista handen floppar jag 2-par mot Fi's flushdraw+mellanpar. Självklart får han flush på turn. Vinnaren fick en biljett till satelliten imorgon med ett paket till EMOP i potten. Inköp till den satelliten är 25 €. Eftersom jag inte vann en biljett till imorgon så kommer jag att gå på AIK-Elfsborg imorgon istället och spela 50€-stalliten på söndag.

 

Vad för sida? b2b kör väl bara €100 sattar varje onsdag och söndag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min dörr står öppen för lunch med dig Cyntax... så klart, du har bara 45 mil hit till Lysekil (dock kommer jag upp till Sthlm i början av Juni och stannar till den 17e troligen).
Lysekil? Det är Bohuslän va?

Knappt jag har varit till Bohuslän någon gång. Ligger Uddevalla i Bohuslän/nära Lysekil? :oops:

Tack för senast, Bra idé med lunchträffar... Skulle du kunna maila domen från hovrätten till mig?

 

Synd att AIK inte vann....

Jag har inte domen från Hovrätten. Du menar Grebbestad?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uddevalla är väl 5-6 mil härifrån i Bohuslän ja :)

 

Jag hade väl ingen grymt stort besöksfrekvens här innan kärleken förde mig ut till denna kust :)

Skönt att veta att geografikunskaperna finns kvar efter 30 år.

 

FYFAN! Spelade just en 25€/satellit till EMOP. En plats till EMOP i Prague fanns. Jag hamnar HU och det svänger lite fram och tillbaka. Så får jag AA och varje gång jag har limpat har han höjt. Varje gång jag räjsat har han foldat... Så jag limpar.

 

Players(max 9):

Cyntax (4,875.00 in seat 2)

babkestom (7,125.00 in seat 4)

 

Dealer: Cyntax

Big Blind: babkestom (200.00)

Small Blind: Cyntax (100.00)

 

Cyntax was dealt: :Ad: - :Ah:

 

Cyntax Call (100.00)

babkestom Check

 

Flop :2h: - :4h: - :4d:

 

babkestom Check

Cyntax Bet (300.00)

babkestom Raise (1,300.00)

Cyntax Call (1,000.00)

 

Turn :6h:

 

babkestom Bet (1,000.00)

Cyntax All-In (3,375.00)

babkestom Call (2,375.00)

 

River :Jc:

 

babkestom shows: :3h: - :4c: (three of a kind, Fours)

Cyntax shows: :Ad: - :Ah: (two pairs, Aces and Fours)

 

babkestom wins: 9,750.00 (with three of a kind, Fours)

 

Game ended 2009-05-21 21:12:41 GMT+01:00

 

1800 € var paketet till Prag värt. Nu ska jag gråta en skvätt framför tv'n.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Segt, var också med i den men busta fort. Som tröst var det bara värt 1100 (inget paket, bara buyin)
Ajaj, det kommer fler skott. Jag ska till Prag! Så är det bara :)

 

----

 

Donnan som sov här förra helgen skickade ett sms:

-Bio imorgon?

 

YES! Så, då är frågan. Vad ska man se? Filmtips någon?

 

----

 

För några veckor sedan köpte jag en juicecentrifug. Jag älskar den!

Kvällens vitaminschock bestod av: äpplen, apelsin, morot, lime, gurka och ananas!

 

---

 

Inatt är det Pittsburgh-Carolina (NHL) och Lakers - Denver (NBA).

Vem tror vi på?

Jag tror på Carolina och Lakers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...