Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

Lite frågor till.

 

Hur lång tid tar det att föra över pengar mellan mb och olika bookies? Samt från bookies till mb. Tar alla sidor ut avgift för överföringarna?

 

Behöver man aldrig vara orolig att det blir något fuffens så ens konto stängs osv? Surebets handlar ju om att satsa väldigt stora summor för att vinna lite. Har man 50k på en sida och kontot skulle stängas av någon anledning så är man ju rejält back.

 

95 surebets på en dag och du använder bara 3 sidor än så länge? Hur får du ihop det? Vilka sporter spelar du på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Uppdatering:

 

Har surebettat i 2 veckor nu. Jag ligger +4.339 kr på surebetting och +1.100 kr på bonusarna. Alltså +5.339 kr!

 

Jag ska öka tempot denna vecka och siktar på +3.500 kr på 1 vecka + minst +1.000 kr på bonusar. (bonusarna kommer att ta slut, de varar inte för evigt)

 

Förutom surebettingen har det gått bra på vanligt betting. Där ligger jag +4.700 kr på 2 veckor.

 

.... det händer en del inom "pokerskattsvängen". De närmaste två veckor är hyperintressanta. Det kommer mera info senare.

 

.... IRL är jag fett running-good. SouthEast vet vad jag menar. :mrgreen::heart:

 

.... den 1'a augusti har jag bokat in en inflyttningsfest. Ingen från forumet är bjuden. Till er ära (de närmaste sörjande) tänkte jag köra en minifest förslagsvis den 11'e juli. Vilka borde bjudas in?

 

IRL Queen of Hearts

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRL Queen of Hearts
You know the feeling...
Jag tycker bi ska sikta på lunch ngn dag innan den 17e, för jag e i hufvudstaden o vill träffa kungen cyntax :)
jag har inget bokat på hela denna vecka. Säg en tid och plats bara... så är jag där.
moi? :roll:

 

/SK

Självklart!
En sak slog mig just; du kan fördubbla din timlön genom att helt enkelt strunta i att skriva inlägg! :shock:
Jag skriver när det inte finns surebets att rapportera om.
För en som bara läst första och sista sidan, vad händer just nu? Är fonden nedstängd och cyntax kör ensam på surebets?

 

Jag har varit inne och tittat på surebets och varit intresserad av det. Vilka sidor använder du cyntax och vilka summor brukar du betta?

Fonden är död och jag kör surebets själv.

 

Mina favoritsidor är Pinnacle, StanJames, Bwin och Expekt. Jag ska utöka med 2-4 till.

 

Jag satsar allt från bara några hundra kronor per match upp till så mycket som jag får. Det kan röra sig om 10-20k kr.

 

Har jag pengar liggandes så degar jag även om surebettet bara ger 3-4 kr. Alla pengar är gratis och får jag in ett surebet om dagen som ger 4 kr så ger det ju nästan 1500 kr per år. Det täcker tv-licensen ungefär... istället för att inte ta det. Många bäckar små. Men, de flesta surebets ger mellan 20-100 kr. Jag tror jag kan snitta på 300 kr i vinst per dag, utan större problem. Det är 9000 per månad. Helt okay va? Med ett kapital på 120.000 kr som jag kan omsätta så är det ju 7,5% ränta per månad.

Lite frågor till.

 

Hur lång tid tar det att föra över pengar mellan mb och olika bookies? Samt från bookies till mb. Tar alla sidor ut avgift för överföringarna?

 

Behöver man aldrig vara orolig att det blir något fuffens så ens konto stängs osv? Surebets handlar ju om att satsa väldigt stora summor för att vinna lite. Har man 50k på en sida och kontot skulle stängas av någon anledning så är man ju rejält back.

 

95 surebets på en dag och du använder bara 3 sidor än så länge? Hur får du ihop det? Vilka sporter spelar du på?

MB->Bookie är omgående. Som Neteller. Men MB har lägre avgifter och man kan ha kronor som valuta.

 

Bookie -> MB. Vet inte. Har inte gjort det ännu.

 

Fuffens? Man håller sig till säkra och kända sajter. Victor Chandler kastade ut polarn, men han fick självklart tillbaka pengarna. ToteSport ändrade hans bet så han torskade. IBAS gav sajten rätt att ändra lagda bets. Men sen var det många som klagade och efter några månader ändrade sig Tote och voidade spelet.

 

Jag är inte det minsta rädd för sajterna där jag har pengar. De är 100% safe. Pinnacle snodde inga pengar då jag hade över 1 mille där, tror inte dom stjäl då jag har 50k heller.

 

World Cup Qualifiers. South America. 10 June 2009 (23:00 CET)

Ecuador Odds 3,10 Insats: 2587 kr

Draw Odds 3,37 Insats: 1117,28

Argentina (AH2-0) Odds 1,885 Insats 4254,48

Surebet 0,77%. * investerat (7958,76) vINST: 61,28 kr

 

Jag vill att Argentina ska vinna eller kryss. Detta för att "föra över" pengar från den sajten till den andra. Jag är "tokmycket" pluss (har 10-dubblat pengarna på bara några dagar) på den som jag har Ecuador hos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

J2 League. Japan

Ehime FC - Shonan Bellmare

1X odds 2,06 satsat 1330 kr

AH2(-0,5) odds 1,95 satsat 1405 kr

ROI 0,17% * 2735 kr = +4,80 8-)

Matchen börjar om 2 timmar. Kan lika gärna låna ut mina pengar några timmar för 4,80 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matchen börjar om 2 timmar. Kan lika gärna låna ut mina pengar några timmar för 4,80

 

Det finns ju en gräns för när det inte är värt risken att oddset på en av sidorna hinner ändras innan du lagt båda/alla tre spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju en gräns för när det inte är värt risken att oddset på en av sidorna hinner ändras innan du lagt båda/alla tre spelen.
Jo, den risken finns. Risken är också att matchen blir avbruten och att sajterna har olika regler för avbrutna matcher. Den ena sajten kanske man får tillbaka pengarna på, men den andra så gäller resultatet som står då. Har man otur förlorar man då. I spciellt tennis är detta en fallgrop man får se upp med.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tennisens olika regler går att utnyttja enormt om man har tur med att rätt spelare på rätt sida drar sig ur.

Hehe :-P hur ska man veta det i förväg? Man lirar på en som man vet har lite småskador och hoppas han drar sig ur? Man kanske t.o.m kan lira även om man får -% om matchen slutförs?

 

För övrigt:

JAG HATAR INTERWETTEN! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill egentligen inte säga vad var det jag sa, men tyvärr är detta problemet. Jag höll på med diverse betting för ett gäng år sen och har ett 30-tal konton runt om och när man surebettar faller det alltid på det ena eller det andra. Antingen är det "taken" som är för låga, alltså vad sidan kan ta emot på en mindre marknad. Eller så är reglerna olika som här, eller så hinner oddset ändras , eller så får man bara en del av summan godkänd till det givna oddset. Alla dessa faktorer sammanlagt och den lilla marginal man redan från början oftast har gör att skiter sig något så är man helt plötsligt minus en veckas jobb och man får börja om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill egentligen inte säga vad var det jag sa, men tyvärr är detta problemet. Jag höll på med diverse betting för ett gäng år sen och har ett 30-tal konton runt om och när man surebettar faller det alltid på det ena eller det andra. Antingen är det "taken" som är för låga, alltså vad sidan kan ta emot på en mindre marknad. Eller så är reglerna olika som här, eller så hinner oddset ändras , eller så får man bara en del av summan godkänd till det givna oddset. Alla dessa faktorer sammanlagt och den lilla marginal man redan från början oftast har gör att skiter sig något så är man helt plötsligt minus en veckas jobb och man får börja om
Jag hatar IW för att jag inte kan sätta in pengar på mitt bettingkonto. Ingen har blåst mig på pengar ännu. Jag torskade dock 2,70 en gång då jag inte var snabb nog att satsa. Oddset hade sjunkit på en sajt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hatar IW för att jag inte kan sätta in pengar på mitt bettingkonto. Ingen har blåst mig på pengar ännu. Jag torskade dock 2,70 en gång då jag inte var snabb nog att satsa. Oddset hade sjunkit på en sajt.

 

Att nån blåser är jag inte orolig för, alla har ett rykte att se upp till. Men det är just ändrade odds mm som jag nämnde ovan som brukar bli bekymmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samtliga Cyntaxsupportrar är välkomna på sushibuffet, på en ännu oklar restaurang i Stockholm på TORSDAG KVÄLL!

Tid och plats kommer senare.

Anmälan sker förslagsvis i TheOfficeSE-dagboken...

Just det! Var finns den bästa sushibuffén?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det! Var finns den bästa sushibuffén?

 

 

Surfa runt lite och många som rekomenderar King Tan på Sveavägen 47 och Rice på Östermalm. Finns även nåt ställe som heter Pong som verkar ha enbart sushi.

 

Frågan är var dom kan få ut sushi i den takt vi äter :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Surfa runt lite och många som rekomenderar King Tan på Sveavägen 47 och Rice på Östermalm. Finns även nåt ställe som heter Pong som verkar ha enbart sushi.

 

Frågan är var dom kan få ut sushi i den takt vi äter :-D

Det finns en risk att det kan bli upplopp.

 

AlltOmStockholm kan man söka efter sushiställen. Men det sägs inget om de har buffé. I helvete jag går till ett ställe och man får betala 100 kr för 6 bitar. Jag vill bli proppmätt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en risk att det kan bli upplopp.

 

AlltOmStockholm kan man söka efter sushiställen. Men det sägs inget om de har buffé. I helvete jag går till ett ställe och man får betala 100 kr för 6 bitar. Jag vill bli proppmätt!

 

 

 

Jag sökte såhär

 

http://www.google.se/search?hl=sv&q=sushibuff%C3%A9+stockholm&meta=&aq=0&oq=sushibuffe

 

nä fan ska man betala menyer skulle man ju behöva pynta flera hundra för att bli mätt 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte ny, sett den MINST 50 ggr och kan den utantill. Garvar ändå lika mkt, sick:-)
Då har du säkert tittat på de andra som finns på youtube. Fanns väl 6-7 st va?

 

Dockan som mobbar Jalapeñodockan var hysteriskt rolig. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inatt...

 

Venezuela - Uruguay (03:00 CET)

 

Vi hejar hårt på Venezuela!

Jag vill såååååå gärna torska pengar på Expekt.

Problemet är att jag satte in 1.545 kr och nu är dom 17.001 kr.

 

HEJA VENEZUELA!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inatt...

 

Venezuela - Uruguay (03:00 CET)

 

Vi hejar hårt på Venezuela!

Jag vill såååååå gärna torska pengar på Expekt.

Problemet är att jag satte in 1.545 kr och nu är dom 17.001 kr.

 

HEJA VENEZUELA!!!

Venezuela gjorde 1-0 i 9e minuten. Fortfarande 1-0 efter 27 min

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...