Cyntax Postad 25 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Är det bara för mig Phoenix matchen inte funkar på atdhe?Samma för mig... men: http://www.justin.tv/lyrictrtrcx fungerar fint. Dock med nå mambo-jambo-språk. Vafan är det för språk kommentatorn tuggar? Engelska! (I den lilla bilden till höger.) http://lyrictr.uuuq.com/page40.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Kanske intressant för någon:http://www.sportus.com/basketball-betting-systems---lack-of-firepower-article-532.html Ja ATS iaf. SHAQ är HOT! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Spelat spel står. Däremot är det omvända intressantare tycker jag, om det hade varit tvärt om, vad gör vi då (dvs att det blir någon skada efter det att vi spelat, så att vi kan slicka i oss ett surebet)? Om det är en "stor" surebet (säg 10+%) så tycker jag att Cyntax ska slicka i sig det då, vad säger ni andra? I det långa loppet så lönar det ju sig enbart att lira värdespel. Om det nya oddset efter en skada anses vara ett värdeodds ska det spelas oavsett om det innebär "surewin" eller "sureloss" på objektet. "imo" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Atalanta ligger under med 11 bollar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Atalanta ligger under med 11 bollar! Poäng! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Poäng! haha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tuttinunnen Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Samma för mig... men: http://www.justin.tv/lyrictrtrcx fungerar fint. Dock med nå mambo-jambo-språk. Vafan är det för språk kommentatorn tuggar? Ingen aning. Låter inte som något annat språk jag hört innan iaf. Uzbekiska skulle jag tippa på. Edit: Turkiska var det visst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Går alltid bra när jag inte tittat in resultaten, nu har jag inte kollat på 4-5 dagar och vips så ligger det på plus ...detta är inte första gången. Men nu vart man här igen. Så sry m8ts Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Fan vad Phoenix Suns är usla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 26 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Seriöst... ser ni hur mycket oddsen svänger. Här finns en massa pengar att tjäna om man har lite koll på hur oddsen kan svänga. Det måste finnas trender och system här med. ... Visst, att en kines inte kommer till spel gör sitt, men det är inte sanning med alla oddssvängningar. Här finns jobb att göra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Huston leder stort Q1! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 26 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Huston leder stort Q1! Jo, men de tappade stort i Q2 Phx ligger under med 2 poäng Houston +4 Charlotte -1 Chicago +14 Kan bli intressant! ApoteketAB: Losec? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 lol han spelar ju på oddsintervaller med possitiv avkastning i längden:roll: Ja, men det kan ändå kännas rätt fel att lägga ett bet som känns mer eller mindre som kastade pengar.. Sannolikhetslära var inte ditt individuella val på gymnasiet, va? .. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketAB Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Här går man och tar en liten powernapp..... Ser jääävligt bra ut! Bobcats 4p (1min 40skvar) under och Bulls 3p upp (2min 30skvar) ApoteketAB: Losec? Lusec mups på ingång. Bulls matchen blir en nagelbitare.....!!!!!!!!!! /mups til folket! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketAB Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Twolves - Bulls: 97 - 97, 23.5s kvar och Bulls har bollen...... vågar fan inte titta! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketAB Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 MISS! Snopp, förlängning nu.....seeeegt. Pacers plockar denna lätt....jaja går och lägger mig igen. Går ju åt helvete när man tittar. /imovane någon? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 26 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 MISS! Snopp, förlängning nu.....seeeegt. Pacers plockar denna lätt....jaja går och lägger mig igen. Går ju åt helvete när man tittar. /imovane någon? Jävlar spännande! 13,1 sek kvar och -1 och Chi har bollen!BOLLFAN studsar 5-6 ggr på ringen med 0,7 sekunder kvar... och den rullar ut. Chicago torskar. FYFAN. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Blev iaf ett pluss för fjärde dagen i rad vilket inte är fy skam! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 26 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 200. Los Angeles Lakers 1,323 San Antonio Spurs 3,800 99-85 201. Atlanta Hawks 1,585 Phoenix Suns 2,610 99-104 202. Detroit Pistons 1,714 Houston Rockets 2,300 105-108 203. Minnesota Timberwolves 1,581 Chicago Bulls 2,620 109-108/OT SICK! Chicago hade +3 inför Q4 och hade ledningen nästan hela tiden. När 20 sekunder återstår har man bollen och kan avgöra, men missar en lay-up. I förlängningen med bara sekunder kvar får Chicago bollen mot korgen... den studsar 5-6 ggr på ringen och....ut med 0,7 sekunder kvar... *GAAAH* Men Joakim var faktiskt bra i den här matchen. 204. Indiana Pacers 1,546 Charlotte Bobcats 2,730 98-93 +22.186,45 Fondens siffror: Startkapital: 588.006 kr Startdatum: 1'a januari Antal dagar: 25 Index idag: 1,064113512 Fondens utveckling: +6,4% I ka$$an: 625.705,13 kr Resultat: +37.699,13 kr Antal matcher: 204 Satsat: 2.894.877 kr ROI: +1,30 % Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Spelat spel står. Däremot är det omvända intressantare tycker jag, om det hade varit tvärt om, vad gör vi då (dvs att det blir någon skada efter det att vi spelat, så att vi kan slicka i oss ett surebet)? Om det är en "stor" surebet (säg 10+%) så tycker jag att Cyntax ska slicka i sig det då, vad säger ni andra? +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Ja, men det kan ändå kännas rätt fel att lägga ett bet som känns mer eller mindre som kastade pengar.. .. Antingen levlar du eller så är du seriöst korkad. Hur rättfärdigar du tex ditt eget handlande när du registrerar dig själv till en MTT? (Vilket jag med säkerhet vet att du gjort mer än en gång) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Wp i natt. Men vad var bet per match? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Wp i natt. Men vad var bet per match? 18k? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dreamking Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Nice natt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts