Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

Kan du inte hitta något kul bet där vi förlorar pysselite om det blir olika resultat och vinner grand slam på en middle? Så man har något att kolla på?
1000 kr på Dalls?

Men det känns fel mot alla andra fondandelsägare.

Gör som jkkman säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

200.

Los Angeles Lakers 1,323 <- BET!

San Antonio Spurs 3,800

Lakers 1'a och Spurs 2'a i West.

Lakers har 22-3 hemma och trenden är 7-3. De har nu 3 segrar i följd.

Spurs har 12-6 borta och trenden är 8-2.

Ett tidigare möte denna säsong:

2009-01-15 San Antonio Spurs - L.A. Lakers 112 - 111

Lakers har varit spellediga i 2 dagar, Spurs 1 dag ledig.

Båda lagen i princip skadefria. Bynum är tillbaka i Lakers.

Oddset är toklågt på Lakers. I längden är det nog fel att lira på Lakers här. Men jag följer bara statstiken i mitt Excelark.

I matchtråden på covers skriver dom att bookies har dumpat oddset på Lakers för att Lakers har för många fans som ändå kommer att lira. Visst, Lakers vinner, men i längden vinner man inte tillräckligt ofta som oddsen visar.

Hoppas min statistik vinner över ApoteketAB! :)

Matchstart 21:30.

 

201.

Atlanta Hawks 1,585

Phoenix Suns 2,610 <- BET!

Atlanta 4'a i East och Phoenix 9'a i West.

Atlanta har 17-4 hemma och trenden är 5-5. Nu med 3 segrar i följd.

Phoenix har 11-10 borta och trenden är 4-6. Nu med 3 förluster i följd.

Ett tidigare möte denna säsong:

2009-01-14 Phoenix Suns - Atlanta Hawks 107 - 102

Båda lagen spellediga igår och båda lagen har match imorgon också.

Både O'Neal och Nash i Phoenix är halvskadade, men spelar troligen ändå. Matchen är troligen så viktig för Phoenix som slåss om en slutspelplats. Det är tajt mellan 5 lag som slåss om 4 platser. Just nu är Phoenix det lag som ligger sämst till. Därför måste man kämpa.

Matchstart ca 00:10.

Oddset på Phoenix sjunker. Nu 2,52!! Vinner PHX är det en skillnad på 1620 kr!

 

202.

Detroit Pistons 1,714

Houston Rockets 2,300 <- BET!

Detroit 5'a i East och Houston 5'a i West. Tittar man på tabellen för hela ligan är Detroit 13'e och Houston 8'a.

Detroit har 13-8 hemma och trenden är 3-7.

Houston har 12-12 borta och trenden är 6-4.

Kinesen i Houston fick en liten knäskada i matchen mot Indiana senast. Undersökningar visar inga allvarliga skador. Han är inte uppsatt på skadelistan inför kvällens drabbning.

Matchstart 00:30.

 

203.

Minnesota Timberwolves 1,581

Chicago Bulls 2,620 <- BET!

Minnesota 10'a i West och Chicago 12'a i East. Tittar man på tabellen för hela ligan är Minnesota 24'e och Chicago 20'e.

Minnesota har 7-13 hemma och trenden är 8-2.

Chicago har 5-16 borta och trenden är 4-6. Chicago har 4 förluster i följd nu. Men, det är mot lag som samtliga ligger högre upp, än Chicago, i tabellen!

2009-01-04 Chicago Bulls - Minnesota Timberwolves 92 - 102

Matchstart 1:00.

 

204.

Indiana Pacers 1,546

Charlotte Bobcats 2,730 <- BET!

Indiana 14'e och Charlotte 11'a i East.

Indiana har 10-9 hemma och trenden är 4-6.

Charlotte har 5-12 borta och trenden är 7-3. De har 2 segrar i följd nu.

2008-11-29 Indiana Pacers - Charlotte Bobcats 108 - 115 sd

Förra säsongen vann Charlotte 3 av 4 mot Indiana.

Matchstart 1:00.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I matchtråden på covers skriver dom att bookies har dumpat oddset på Lakers för att Lakers har för många fans som ändå kommer att lira. Visst, Lakers vinner, men i längden vinner man inte tillräckligt ofta som oddsen visar.

Hoppas min statistik vinner över ApoteketAB!

 

Hoppas jag med! Som sagt mitt påstående var innan oddsen var satta, men bara att ändra sig och tror på sin statistik!

 

Blir en match att följa, i vilket fall som helst.

 

/ikväll blir det fentanyl plåster till alla andelsägare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

/ikväll blir det fentanyl plåster till alla andelsägare!
Fentanyl? Jisses! Är inte det världens starkaste drog? Typ en dos är lika stor som ett saltkorn?

 

"Fentanyl (varunamn Leptanal) är en syntetisk opioid, inom sjukvården använd för smärtlindring.

Drogens effekt är vid en viss dos identisk med heroin, skillnaden är att de olika fentanylerna kan vara hundra till tusentals gånger starkare än morfin per viktenhet, beroende på exakt sammansättning. En outspädd dos fentanyl är inte större än ett saltkorn. Effekten av fentanyl varar under ganska kort tid i jämförelse med heroin, men en del av de derivat som förekommer varar längre tid." Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Fentanyl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att oddsen på:

 

Golden State Warriors 1,177

Los Angeles Clippers 5,850

 

...är tokiga? Klart Clippers har större chans än så att spöa GS?

 

Om oddset på Houston går över 2,31 så lirar jag Houston!

Detroit Pistons 1,725

Houston Rockets 2,280

 

Vi behöver >1,299 på Toronto för att lira på Toronto....

Toronto Raptors 1,225

Sacramento Kings 5,050

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker oddset på Kings är fint.
Njae. Klart det är högt. Men spelbart?

 

* Oddset på Phoenix är nere i 2,54 nu. :) Bra vi spelade 2,61 :P

 

* Om Torontos odds går upp till 1,300 eller högre spelar fonden 1'a (Toronto). Just nu är oddset 1,222. Så troligen inte.

 

* Om Houstons odds går upp till 2,300 eller högre spelar fonden 2'a (Houston). Just nu är oddset 2,260.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fentanyl? Jisses! Är inte det världens starkaste drog? Typ en dos är lika stor som ett saltkorn?

 

"Fentanyl (varunamn Leptanal) är en syntetisk opioid, inom sjukvården använd för smärtlindring.

Drogens effekt är vid en viss dos identisk med heroin, skillnaden är att de olika fentanylerna kan vara hundra till tusentals gånger starkare än morfin per viktenhet, beroende på exakt sammansättning. En outspädd dos fentanyl är inte större än ett saltkorn. Effekten av fentanyl varar under ganska kort tid i jämförelse med heroin, men en del av de derivat som förekommer varar längre tid." Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Fentanyl

 

Jamen vi korrigerar dess effekt med dos 8-) . Effekten blir ju densamma! Bara att du behöver mindre elefafant bedövning som det så vackert kallas, jmf med hederliga morfinet.

 

Heja lakers. 3 bollar upp!

 

Och jag har tankat clippers ikväll! Accuscore ger dem ju 31% vinstchans... ALL IN!

 

 

/ok vi skippar fentanylen och erbjuder lite bisoprolol istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jamen vi korrigerar dess effekt med dos 8-) . Effekten blir ju densamma! Bara att du behöver mindre elefafant bedövning som det så vackert kallas, jmf med hederliga morfinet.

 

Heja lakers. 3 bollar upp!

 

Och jag har tankat clippers ikväll! Accuscore ger dem ju 31% vinstchans... ALL IN!

 

 

/ok vi skippar fentanylen och erbjuder lite bisoprolol istället.

 

 

Ultimat självmordsdrog imo. imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner du aldrig att det känns "fel" när du satsar en massa pengar på ett lag som har 4.x i odds när andra laget har 1.4x i odds och du "vet" att dom med 1.4 i odds troligtvis vinner?
Ja. Men det skiter jag fullständigt i ;) Det är ju inte mina pengar! *lol*

 

Vi har ett problem! Houston calling....

 

202.

Detroit Pistons 1.714

Houston Rockets 2.300 <- BET!

Detroit 5'a i East och Houston 5'a i West. Tittar man på tabellen för hela ligan är Detroit 13'e och Houston 8'a.

Detroit har 13-8 hemma och trenden är 3-7.

Houston har 12-12 borta och trenden är 6-4.

Kinesen i Houston fick en liten knäskada i matchen mot Indiana senast. Undersökningar visar inga allvarliga skador. Han är inte uppsatt på skadelistan inför kvällens drabbning.

Matchstart 00:30.

 

Oddset för Houston gick från 2,26 till 2,30 och då blev det rätt att lira Houston enligt statistiken....

 

Men så hittar jag detta: Knee keeps Yao out of tonight's game in Detroit

Kinesen spelar alltså inte. Oddset på Houston rusar och är nu 2,50!

Frågan är, ska man låta det vara eller säkra upp med att satsa på Detroit? 1,625 på Detroit nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kinesen gick ju bort sig i förra matchen. Men jag tyckte att de verkade klara sig nästan lika bra utan kinesen fast de missade ju typ allt i slutet av 4:e. Magkänslan säger ändå att detroit vinner. Min magkänsla har funkat ruskigt bra de senaste dagarna. Hittade t.ex. en skiva som min sambo hade tappat bort i sin gigantiska samling (x antal hundra skivor). Hon hade lagt den i fel fodral och jag hittade den på första försöket :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kinesen gick ju bort sig i förra matchen. Men jag tyckte att de verkade klara sig nästan lika bra utan kinesen fast de missade ju typ allt i slutet av 4:e. Magkänslan säger ändå att detroit vinner. Min magkänsla har funkat ruskigt bra de senaste dagarna. Hittade t.ex. en skiva som min sambo hade tappat bort i sin gigantiska samling (x antal hundra skivor). Hon hade lagt den i fel fodral och jag hittade den på första försöket :)
Hehe. Nu får andra chansen att visa vad dom kan. Houston har väl varit en besvikelse egentligen. Yao Ming är inte den som styr spelet, han ska stå under korgarna. Visst, han är längst i laget... men inte har han varit såååå bra.

 

Gambol vs.Safe?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat spel står.

 

Däremot är det omvända intressantare tycker jag, om det hade varit tvärt om, vad gör vi då (dvs att det blir någon skada efter det att vi spelat, så att vi kan slicka i oss ett surebet)?

 

Om det är en "stor" surebet (säg 10+%) så tycker jag att Cyntax ska slicka i sig det då, vad säger ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...