Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelat spel står.

 

Däremot är det omvända intressantare tycker jag, om det hade varit tvärt om, vad gör vi då (dvs att det blir någon skada efter det att vi spelat, så att vi kan slicka i oss ett surebet)?

 

Om det är en "stor" surebet (säg 10+%) så tycker jag att Cyntax ska slicka i sig det då, vad säger ni andra?

I det långa loppet så lönar det ju sig enbart att lira värdespel. Om det nya oddset efter en skada anses vara ett värdeodds ska det spelas oavsett om det innebär "surewin" eller "sureloss" på objektet. "imo"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst... ser ni hur mycket oddsen svänger. Här finns en massa pengar att tjäna om man har lite koll på hur oddsen kan svänga. Det måste finnas trender och system här med. ... Visst, att en kines inte kommer till spel gör sitt, men det är inte sanning med alla oddssvängningar.

 

Här finns jobb att göra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol han spelar ju på oddsintervaller med possitiv avkastning i längden:roll:

 

Ja, men det kan ändå kännas rätt fel att lägga ett bet som känns mer eller mindre som kastade pengar..

 

Sannolikhetslära var inte ditt individuella val på gymnasiet, va?

 

..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MISS! Snopp, förlängning nu.....seeeegt.

 

Pacers plockar denna lätt....jaja går och lägger mig igen. Går ju åt helvete när man tittar.

 

/imovane någon?

Jävlar spännande! 13,1 sek kvar och -1 och Chi har bollen!

BOLLFAN studsar 5-6 ggr på ringen med 0,7 sekunder kvar... och den rullar ut. Chicago torskar. FYFAN.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

200.

Los Angeles Lakers 1,323

San Antonio Spurs 3,800

99-85

 

201.

Atlanta Hawks 1,585

Phoenix Suns 2,610

99-104

 

202.

Detroit Pistons 1,714

Houston Rockets 2,300

105-108

 

203.

Minnesota Timberwolves 1,581

Chicago Bulls 2,620

109-108/OT

SICK! Chicago hade +3 inför Q4 och hade ledningen nästan hela tiden. När 20 sekunder återstår har man bollen och kan avgöra, men missar en lay-up. I förlängningen med bara sekunder kvar får Chicago bollen mot korgen... den studsar 5-6 ggr på ringen och....ut med 0,7 sekunder kvar... *GAAAH* :evil:

Men Joakim var faktiskt bra i den här matchen.

 

204.

Indiana Pacers 1,546

Charlotte Bobcats 2,730

98-93

 

+22.186,45

 

Fondens siffror:

Startkapital: 588.006 kr

Startdatum: 1'a januari

Antal dagar: 25

Index idag: 1,064113512

Fondens utveckling: +6,4%

I ka$$an: 625.705,13 kr

Resultat: +37.699,13 kr

Antal matcher: 204

Satsat: 2.894.877 kr

ROI: +1,30 %

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat spel står.

 

Däremot är det omvända intressantare tycker jag, om det hade varit tvärt om, vad gör vi då (dvs att det blir någon skada efter det att vi spelat, så att vi kan slicka i oss ett surebet)?

 

Om det är en "stor" surebet (säg 10+%) så tycker jag att Cyntax ska slicka i sig det då, vad säger ni andra?

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men det kan ändå kännas rätt fel att lägga ett bet som känns mer eller mindre som kastade pengar..

 

 

 

..

 

Antingen levlar du eller så är du seriöst korkad.

Hur rättfärdigar du tex ditt eget handlande när du registrerar dig själv till en MTT? (Vilket jag med säkerhet vet att du gjort mer än en gång)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...