nordkvist Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 4tablar mot Brian Hastings, upp en del. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Martonas kanske är Mrdawwe eller Hatab2b? Hur högt lirar hatab2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Hur högt lirar hatab2b? Det högsta mig veterligen var 50/100€, innan han gulade på svs tror jag. inte direkt 100%ig info men har för mig detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Skapligt bra han springer, har sett 4st all in pre. 3st flipps och en KQ mot AQ, han har vunnit samtliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FUNKYF1SH Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Han spelar inget vidare bra imo, just nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Skapligt bra han springer, har sett 4st all in pre. 3st flipps och en KQ mot AQ, han har vunnit samtliga. Fetpotten med A10 vs J10 på 1042 hade han inte så bra flyt i. Turn 10, river J, allin flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Bara jag som fattat att Martonas såklart är CDS? Roliga är ju dock alltid hur svenskaspelare.com skall skämma ut sig så fort någon svensk springer på highstakesborden. :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Bara jag som fattat att Martonas såklart är CDS? Roliga är ju dock alltid hur svenskaspelare.com skall skämma ut sig så fort någon svensk springer på highstakesborden. :mrgreen: Hörde att banken (grundaren av svenskaspelare) ville köpa pokercampus nu, storhetsvansinne eller genialt? Hur gåre för vår käre svensk nu är han upp eller ner mot Hastings? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Hur många timmar tror ni det tar innan Hastings har gulat Martonas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Hur många timmar tror ni det tar innan Hastings har gulat Martonas? martonas: i think ive decided now, im gonna go looking for a bridge... but... if.... i dont find anyone.... i come back..... Luktar blom90 imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LegalizeIt2 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 martonas: i think ive decided now, im gonna go looking for a bridge... but... if.... i dont find anyone.... i come back..... Luktar blom90 imo. Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 martonas: i think ive decided now, im gonna go looking for a bridge... but... if.... i dont find anyone.... i come back..... Luktar blom90 imo. Har han skrivit det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Har han skrivit det? Yapp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Han verkar ju inte helt frisk med tanke på aptilten igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 hah, sjuk människa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Bara jag som fattat att Martonas såklart är CDS? Roliga är ju dock alltid hur svenskaspelare.com skall skämma ut sig så fort någon svensk springer på highstakesborden. :mrgreen: ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 OM det hade varit hatab2b som spelade så lovar jag att jag skulle slå upp tält utanför hans bostad och stationärat mig där med laptop/trådlöst och stora volymer alkohol... Känns som halva pokerskåne hade joinat mig, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Om du står för tält och trådlöst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Jag tror eller jag vet vem som döljer sig bakom nicket "martonas" , det är Drickamick som lirade högt på svenskaspel för ett par år sedan, han har gjort en jääätterush tydligen å dominerar totalt...SICK ! GO DRICKAMICK KAN OXÅ INTYGA ATT DE dRICKAMICK, SICK RUSH, han har visst köp nåt hus flyttat till miami Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Martonas = B--B på b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 drickamick hahah..gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Nej det var inte durrrr, likaså var det inte Gus Hansen, Phil Hellmuth eller någon annan det var folk som skrev t,ex: durrrr (observer): Say durrrr is the best! Truly? Har inte kvar handhistoryn.. Isf blev jag nästan lika levlad som online beggars'en. Känns bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Truly? Har inte kvar handhistoryn..Isf blev jag nästan lika levlad som online beggars'en. Känns bra Kan halvbekräfta det. Railade när nån började skriva som durrrr, dock inget om att folk skulle skriva 10ggr i chatten just då. Lättare att se om man lösgör chatten så att varannan kommentar blir blåmarkerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danka Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Såg svenskaspelare la ut info om vem martonas var förut men verkar tagit bort det nu. Om du läser detta banken får du gärna kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Varför i hela friden skulle det vara hatab2b???!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts