Bootliner Postad 30 Juni , 2009 Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 Jag var med om nåt liknanade men för mig tog det bara nån kvart. Pratade med supporten, de bad mig skriva ner vad bordet hette och ungefär hur mycket det rörde sig om. Lol, hur ska jag veta vad bordet hette?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 30 Juni , 2009 Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 Pengarna kommer festis, men tog ungefär ett dygn för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 30 Juni , 2009 Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 någon mer än jag som har blivet av med pengar efter det att ongame krasha igår? fick meddelandet "table closed" och sedan kom aldrig pengarna tillbaka till mitt konto... antar att ongame jobbar med problemet och kommer ge mina pengar tillbaka men hur länge ska man behöva vänta? Hände mig förra veckan fick tillbaka pengarna drygt ett dygn efteråt utan att jag kontaktade supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
festis_jr Postad 30 Juni , 2009 Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 fick tillbaka pengar nu... tog ca 12h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 1 Juli , 2009 Rapport Share Postad 1 Juli , 2009 Någon mer som inte kan se sina gamla player notes i den nya (värdelösa) mjukvaran? Hur få detta att funka? Mailade kundservice för en vecka sen bifogade filen som innehåller alla player notes i deras gamla och nya mjukvara (playernotes.irf). Några standardiserade/felaktiga svar från dem först och sen tyst i en vecka. Nu kommer de roliga, fick svar idag igen och de vill att jag ska skicka filen "i ett annat format" eftersom varken kundservice eller pokeravdelningen kan öppna den. Ok, visst, känns ju logiskt att jag ska sitta och göra om format i filer som kommer direkt från deras mjukvara. Utöver detta verkar det faktiskt gå bra att öppna/läsa filen i notepad som finns på varenda windows-dator. Trogen ongame i över 2 år och $100k i rake under denna tid.......men nu är det kanske läge att byta arbetsplats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 1 Juli , 2009 Rapport Share Postad 1 Juli , 2009 nån som vet om dom kommer köra igång 3 persbord igen egna bord osv turbo osv.??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 2 Juli , 2009 Rapport Share Postad 2 Juli , 2009 är Det Ett Jävla Skämt Eller? Vad Fan Håller Dom På Med?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 2 Juli , 2009 Rapport Share Postad 2 Juli , 2009 Klienten verkar bugga mer och mer också. Nu börjar den krascha högfrekvent även om jag bara har ett bord igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 2 Juli , 2009 Rapport Share Postad 2 Juli , 2009 Klienten verkar bugga mer och mer också. Nu börjar den krascha högfrekvent även om jag bara har ett bord igång. Precis, det självklart samtidigt när man är cl i några sngs runt bubbelspel och itm. Herregud. Har nog aldrig skickat ett sådant argt mail som jag nyss gjorde, i synnerhet inte med vokabulär som "rape" och "poker community" i samma mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tebinu Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Vet inte om man ska skratta eller gråta men börja bli bra tröttsamt nu... 5 min in i championchip och dem fryser turren. ååååå trött jag blir.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Suger ju stenhårt. Snackade med supporten och de sa att Ongame ska fixa med refund inom 24 timmar. Verkar alltså som att de stänger ner alla turrar atm... Dags att köpa nya servrar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NiZe Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Nä, dags att lägga ner hela nätverket! Nu är måttet rågat. Jag cashar ut (om ens det är möjligt?!). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tebinu Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Nä, dags att lägga ner hela nätverket! Nu är måttet rågat. Jag cashar ut (om ens det är möjligt?!). jag är på ... det är dags att ta pengarna och dra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 jag är på ... det är dags att ta pengarna och dra +1 Trist att ett bra nätverk dödar sig självt på det här sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 +1 Trist att ett bra nätverk dödar sig självt på det här sättet. lol. om det var bra skulle väl inte folk lämna det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 lol. om det var bra skulle väl inte folk lämna det! Det beror ju på om man är smart nog att förstå vad jag menar med bra nätverk. Synd att du misslyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Det beror ju på om man är smart nog att förstå vad jag menar med bra nätverk. Synd att du misslyckades. du som är så smart kan ju säkert upplysa en dumbom som jag vad som är så bra med nätverket!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NiZe Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 De har troligen totalt inkompetenta personer i ledningen, som bara tänker på de vinster nätet ska generera och inte begriper att man måste erbjuda en BRA produkt också. Det är rätt åt dem att kunderna flyr när de inte har någon som helst förankring hos spelarna för att nedgradera till den sämsta klienten ever, som inte ens klarar några tiotals k inloggade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smidig Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Jag har 600 pts kvar på min bonus sen drar jag för att ALDRIG mer komma tillbaks. Väntar även på att RK ska ge tillbaka $100 som de låste för mig i torsdags när siten krångla.. Jävla skit site.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tebinu Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Jag har 600 pts kvar på min bonus sen drar jag för att ALDRIG mer komma tillbaks. Väntar även på att RK ska ge tillbaka $100 som de låste för mig i torsdags när siten krångla.. Jävla skit site.. Har 150 pts kvar på min sen drar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 du som är så smart kan ju säkert upplysa en dumbom som jag vad som är så bra med nätverket!? Mycket fisk, bra trafik på sitngos och dessutom bra deals för turrespelande. Det kallar jag ett bra nätverk. Sen kan du ju fundera på vad jag faktiskt säger. "Ett bra nätverk dödar sig självt" innebär KANSKE att jag menar att det inte är bra LÄNGRE? Inga fiskar/deals i världen väger upp att klienten hänger sig var femte minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Vet inte om man ska skratta eller gråta men börja bli bra tröttsamt nu... 5 min in i championchip och dem fryser turren. ååååå trött jag blir.. 5 min? fick spela en hand... nä fyfan förstår frustrationen. Rätt kul för dem som dubblade direkt också hahaha, ongame vakna plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Mycket fisk, bra trafik på sitngos och dessutom bra deals för turrespelande. Det kallar jag ett bra nätverk. Sen kan du ju fundera på vad jag faktiskt säger. "Ett bra nätverk dödar sig självt" innebär KANSKE att jag menar att det inte är bra LÄNGRE? Inga fiskar/deals i världen väger upp att klienten hänger sig var femte minut. Tror du blandat ihop det här med "En bra sås reder sig själv..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Tror du blandat ihop det här med "En bra sås reder sig själv..." Förklara gärna vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tebinu Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 5 min? fick spela en hand... nä fyfan förstår frustrationen. Rätt kul för dem som dubblade direkt också hahaha, ongame vakna plz. Srry kanske överdrev jag när jag skrev 5 min ändrar det till 2-3 min då .. ....... nä på att nu kvarten kvar till nästa turre dra igång så dags att lägga detta bakom sig. ... GL alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts