Gå till innehåll

ONGAME: Ny programvara


EmWi

Recommended Posts

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tycker klienten verkar bra. Klart det är ovant då man spelat på samma klient i 2 år men roligt med en fräsch klient.

 

Måste fixas:

 

- Waiting list, annars lämnar jag ongame

 

- Pop-up table vi händelse, inte lika viktigt men störande om man inte kommer kunna ta bort det.

 

 

Jag är också glad om alla andra hatar den då fisk antagligen tål en dålig klient bättre än multitablande regs.

 

Det där är nog viktigast för min del då jag använder snabbknapparna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja ska inte vara så negativ, klienten är väl bra men dem måste fixa en hel del.

 

Känns inte som det är färdigt helt enkelt, ingen waitinglist, skitful grafik på markerna och det är lite svårt att se betsizes (multitablar), popuptable osv.

 

Kommer ju säkert vänja mig sen om jag ger det tid, får väl ha tålamod :D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch fyfan, pallar verkligen inte den nya. Älskade den förra, otroligt simpla, klienten. Blir ju bara rörigt nu, pallar inte att multitabla.

 

Cashout -> Nytt nätverk.

 

Typ min första tanke när jag såg den nya klienten :D, tänkte om lite efter att speccat ett tag men något måste göras...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som enligt mig framförallt har försämrats är att man inte längre får den klientbaserade handhistoriken i mitten, nedanför bordet, utan istället i dragmenyn till vänster. Väldigt jobbigt att få tillgång till den när ett av ens många bord ligger i högra utkanten av skärmen.

 

I övrigt känns klienten långsammare och det är svårare att överblicka spelet; vilka som är med i handen och vilka bord det är action på (utan popup). I övrigt är alla animationer överflödiga.

 

Känns mer som om att OnGame vill tilltala gubbarna som sätter in $15 av barnbidraget varje månad för sajten erbjuder 'tuffast och verkligast grafik'.

 

Hoppas verkligen att OnGame löser fler konfigureringsalternativ så att den nya jävla skiten går att få så lik det gamla som bara möjligt.

 

Helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första intrycket är att det inte går att starta egna bord, och att det inte finns någon miniview, kan någon verifiera? I så fall känns det som att det är bye bye ongame.

 

Kollade som hastigast igår, och de har numera dragbara bord, som man kan dra ner så de blir lika stora/små som mikniviews var förut. Däremot är korten klart svårare att se i nya klienten. Mindre typsnitt eller nåt tyckte jag.

 

Starta egna bord lär väl finnas om än inte i första versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade som hastigast igår, och de har numera dragbara bord, som man kan dra ner så de blir lika stora/små som mikniviews var förut.

Går inte spara storleken på borden på något sätt bara, men tvingas förminska varje nytt bord man startar, inte så kul om man sitter och 9-tablar...

 

Blir så trött på ongame, är det någon som jobbar där som faktiskt spelar poker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va fan äär det frågan om ongame har ju tagit bort allt som var bra ju! ingen watinglist inga egna bord inga turbo osv.. pluss att de går sjukt segt.. kan någon förklara varför dom gjort så här??? fan galet kallt gjort. alla borde strejka typ under 4vecker så dom lägger till det gamla vana goa klienten!!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va fan äär det frågan om ongame har ju tagit bort allt som var bra ju! ingen watinglist inga egna bord inga turbo osv.. pluss att de går sjukt segt.. kan någon förklara varför dom gjort så här??? fan galet kallt gjort. alla borde strejka typ under 4vecker så dom lägger till det gamla vana goa klienten!!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil:

 

Finns väl X antal sajter som kör den gamla ännu. Förhoppningsvis förblir de så tills ni beta testat klart :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja de måste fan fixas!!! de funkar inte spela på det nya? vem gynnar den igenligen??? dom som sätter 10dollar på fyllan eller??? får ju se hur kul ongame tycker det är när dom märkar att dom kommer tappa 80% av singa regulars.. hoppas dom kursar hela skiten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför är det fortfarande nya klienten som gäller?? kan de fixa tillbaks gamla tills nya går att spela på.. nån från ongame kom hit nuuuu.

 

den nya är totalt ospelbar.. finns inte ens waiting list. fixa skiten nu era jävla fittor

 

/allin

 

En bra spelare kan spela på alla klienter MVH Evileyes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till alla som klagar på den nya klienten så kan det kanske vara ide att gå in på http://www.ongamenetwork.com/ombudsman och fylla i formuläret där. Då kanske det tar skruv.

 

 

UPDATE! What’s happening at Ongame Network?

June 12th, 2009

 

We are happy to inform that Ongame Network has now begun the transitional period into P5 - The Poker Engine. The transitional period successfully started on June 9th.

 

 

During this period, as with any software introduction, we expect to encounter a few bumps along the road. Your patience and understanding is greatly appreciated during and immediately following this transitional phase.

 

 

The initial phase of P5 does not include every feature we aim to provide. We would like to take this opportunity to thank those of you who have given, and are giving us, constructive feedback. Your feedback enables us to best evaluate which updates are the most pressing from the player perspective.

 

 

P5 - The Poker Engine by design will allow us to add features and carry out maintenance in a much more responsive and agile manner. So we are looking at releasing many functional additions continuously.

 

 

Respectfully,

 

Ombudsman

Ongame Network

 

The opinions of the Ongame Network Ombudsman may not necessarily reflect those of Ongame Network Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...